Kadry
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(67)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(40)
dostępne
(13)
nieokreślona
(12)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(14)
Czytelnia dla Dorosłych
(44)
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
(1)
Autor
Armstrong Michael (1928- )
(4)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Lanz Karen
(2)
Lewicka Dagmara
(2)
Malinowski Piotr
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Ścibiorek Zbigniew (1949- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Armstrong Michael
(1)
Austen Agata
(1)
Bajor Roman
(1)
Batko Barbara
(1)
Beckhard Richard
(1)
Bełżecka Hanna
(1)
Białobrzeska Katarzyna
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielecka Elżbieta (pedagog)
(1)
Bieryło Marta
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bogdalski Piotr
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Bokszczanin Izolda
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowska Elżbieta (1988- )
(1)
Boćwińska-Kiluk Beata
(1)
Brzeziński Michał (politolog)
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Celejewski Bartosz
(1)
Chester Eric
(1)
Chrostowska Bożena
(1)
Ciborowski Leopold (1944- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cox Charles
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Dale Margaret
(1)
Danilewicz Dariusz (nauki ekonomiczne)
(1)
Danilewicz Wioletta Teresa
(1)
Dankowska Anna
(1)
Drabarek Emma
(1)
Drela Karolina
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudek Justyna
(1)
Dziubińska Amanda
(1)
Edwarczyk Bartosz Sebastian
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Egeman Marian E
(1)
Filipiak Dominik
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Frasunkiewicz Dorota
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gaczek Piotr
(1)
Garczarek Urszula
(1)
Gałuszko Konrad
(1)
Goldsmith Marshhall
(1)
Goździewska-Nowicka Agnieszka
(1)
Grensing Lin
(1)
Grzesik Wiesław
(1)
Guziuk-Tkacz Marta
(1)
Górska Anna (ekonomia)
(1)
Gąsior Marcin (organizacja i zarządzanie)
(1)
Głowacki Robert
(1)
Hesselbein Frances
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Jachowicz Stanisław
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Janowicz Joanna (1977- )
(1)
Jaroszewska Agnieszka
(1)
Jęczarek Mateusz
(1)
Kamczycka Barbara
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kantowicz Ewa
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kawalec Magdalena
(1)
Kawula Stanisław (1939-2014)
(1)
Kieżun Witold (1922- )
(1)
Kocoń Paweł
(1)
Kolman Romuald (1922-2016)
(1)
Konczewska Anna
(1)
Kopczewski Marian
(1)
Kopycińska Danuta
(1)
Kornberger-Sokołowska Elżbieta
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalik Wojciech
(1)
Kowalska-Goś Dorota
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kołodziejski Janusz (socjolog)
(1)
Kościńska Elżbieta
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Krol Henryk
(1)
Krupa Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(67)
Język
polski
(67)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1514)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Kadry
(-)
Rodzina
(1122)
Powieść młodzieżowa polska
(991)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(866)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(646)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(534)
Bajkoterapia
(506)
II wojna światowa (1939-1945)
(502)
Wojsko
(485)
Tajemnica
(479)
Powieść niemiecka
(478)
Wychowanie przedszkolne
(461)
Relacje międzyludzkie
(453)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(375)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(368)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(355)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(311)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(309)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(286)
Życie codzienne
(285)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(277)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(264)
Policjanci
(260)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(257)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(230)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Zabójstwo
(225)
Matki i córki
(224)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
PRL
(209)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
Wsie
(203)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(193)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Wybory życiowe
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(184)
Osoby zaginione
(183)
Chłopcy
(178)
Publicystyka polska
(177)
Podróże
(175)
Geografia
(173)
Dziennikarze
(171)
Dziadkowie i wnuki
(170)
Narkomania
(167)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(164)
Polityka
(162)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
2001-0
(3)
1900-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Niemcy
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(6)
Podręczniki
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Poradnik
(4)
Poradniki
(4)
Podręcznik
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Stan badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(21)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
67 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica.)
Na okł.: Człowiek w środowisku pracy, zespoły pracowników, kierowanie zachowaniem ludzi, rozwiązywanie problemów w zarządzaniu.
Bibliogr. s. 193-197. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.32 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 331 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania czyli Jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał / Maciej Sasin. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 364 strony : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
(Onepress Excluxive)
Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci - entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy - są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych. Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie - badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na czym polega problem? Autor tego poradnika twierdzi, że poza nielicznymi wyjątkami ludzie chcą się angażować, ponieważ pragną odczuwać satysfakcję płynącą z tego, czym się zajmują w życiu zawodowym. Wygląda więc na to, że przeszkodą są nie tyle sami pracownicy, ile raczej nieumiejętne nimi zarządzanie.
Pracownicy mają świetne pomysły i chcieliby je realizować dla dobra firmy, nawet kosztem zwiększenia osobistych obciążeń, jednak w większości przedsiębiorstw oddolna inicjatywa wciąż się spotyka z niechęcią zarządzających. Tymczasem w dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją, jakiej się wymaga od menedżera. Celem tej książki jest pomóc osobom na stanowiskach kierowniczych w budowaniu zaangażowania pracowników, wykorzystywany jest do tego autorski model Pro Active Tools. Drugie wydanie wzbogacone zostało o najświeższą wiedzę oraz nowe narzędzia.
SPIS TREŚCI
Wstęp Jak powstawała ta książka? Jak czytać tę książkę? Dla kogo napisana jest ta książka?
Początki kapitalizmu
Zaangażowanie pracowników w pracę
Pracownicy chcą mieć pozytywny wpływ na organizację
Przywództwo służebne a zaangażowanie pracowników
Kluczowe kompetencje menedżerów w XXI wieku
Menedżer jak trener sportowy
Jak budować zaangażowanie pracowników?
Wykorzystaj misję, wizję, wartości i strategię organizacji
Zacznij od efektywnej rekrutacji
Wyznaczaj mierzalne i realne do osiągnięcia cele
Efektywnie zarządzaj zmianą
Upełnomocnij pracowników
Pozwól współtworzyć miejsce pracy
Oczekuj refleksji nad działaniem i usprawnień w codziennej pracy
Stawiaj wyzwania pracownikom
Angażuj w podejmowanie decyzji
Udzielaj konstruktywnych informacji zwrotnych
Jak powstawała ta książka?
Jak czytać tę książkę?
Dla kogo napisana jest ta książka?
Wstęp do wydania II
Proaktywni ludzie kluczem do sukcesu
Otwartość na opinie pracowników
Okazywanie zaufania pracownikom
Zarządzanie oparte na wartościach
Budowanie wartościowych relacji z pracownikami
Koncentracja na efektywności
Droga do budowania przewagi konkurencyjnej: innowacyjność
Rozwijanie pracy zespołowej
Efektywne zarządzanie zmianą
Angażowanie pracowników w rozwój organizacji
Zdrowa organizacja jako angażujące środowisko pracy
Uczenie się organizacji
Synergia
Co nowego w wydaniu II?
Rozdział 1. Proaktywni ludzie siłą organizacji
Proaktywność i reaktywność pracowników
Coaching rozwojowy jako narzędzie wspierania proaktywności pracowników
Podsumowanie
Rozdział 2. Relacje z pracownikami - budowanie wartościowych relacji pomiędzy menedżerami a podwładnymi
Jak rozpocząć współpracę z nowym pracownikiem?
Jak wejść w rolę lidera - określenie zasad współpracy z zespołem
Mity na temat zaangażowania pracowników w mniej kreatywnych zawodach
Budowanie zaangażowania pracowników produkcyjnych
Analiza transakcyjna w zarządzaniu
Mediowanie pomiędzy skonfliktowanymi pracownikami
Koniec ery ocen okresowych?
Spotkanie z zespołem wprowadzające nowe zasady
Ogólne zasady prowadzenia indywidualnych rozmów z pracownikami
Podsumowanie
Rozdział 3. Otwartość organizacji na opinie pracowników
Przewrót kopernikański w zarządzaniu
Podsumowanie
Rozdział 4. Akceleracja procesów w firmie
Wyzwania współczesnego świata
Zwinne techniki zarządzania - zarządzanie w XXI wieku
Przykład usprawniania procesów w dziale handlowym według Jasona Jordana
Metoda małych kroków - zasada doskonalenia kaizen
Narzędzia zwiększania efektywności w filozofii kaizen
Zasady zarządzania czasem w XXI wieku - zwiększanie indywidualnej efektywności menedżera i pracowników
Podsumowanie
Rozdział 5. Czas na zmiany - angażujące zarządzanie zmianą w firmie
Zarządzanie oparte na zmianie
Po czym poznać, że zmiana jest potrzebna?
Zadania i rola agenta zmiany w organizacji według Samuela Bacharacha
Budowanie wiarygodności w trakcie wdrażania zmiany
Uczenie się w procesie zmiany
Filmowa lekcja zarządzania zmianą
Podsumowanie
Rozdział 6. Twoja droga do budowania zaufania w firmie
Podsumowanie
Rozdział 7. Innowacyjność drogą do rozwoju firmy
Pięć poziomów zaangażowania pracowników w innowacje
Narzędzia pobudzania kreatywności pracowników
Model naturalnego planowania D. Allena
Podsumowanie
Rozdział 8. Wartości w organizacji - czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki
Misja i wartości Akademii Rozwoju Kompetencji
Podsumowanie
Rozdział 9. Efektywność w życiu organizacyjnym - jak ukierunkować zaangażowanie pracowników?
Koło zlecania zadań - zarządzanie realizacją zadań
Delegowanie zadań i celów
Wskazówki do delegowania zadań
Monitorowanie realizacji zadań
Wspieranie i korygowanie działań pracowników
Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie wspierania pracowników?
Udzielanie informacji zwrotnej w budowaniu zaangażowania
Motywowanie budujące zaangażowanie pracowników
Grywalizacja w zwiększaniu efektywności
Podsumowanie
Rozdział 10. Praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników
Lider inteligentny emocjonalnie
Umiejętności lidera a inteligencja emocjonalna
Przywództwo piątego stopnia według Jima Collinsa a inteligencja emocjonalna
Rywalizacja? Współpraca? Jak zachować równowagę w zespole?
Efektywny i nieefektywny zespół
Zasady funkcjonowania zespołu - nastawienie na cel
Zasady funkcjonowania zespołu - nastawienie na relacje
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej według Patricka Lencioniego
Przezwyciężanie dysfunkcji zespołu
Indywidualne strategie motywacyjne - drivery według analizy transakcyjnej
Pro Team Tools - checklista obszarów do budowania zespołów Czym jest projekt rozwoju organizacji?
Podsumowanie
Rozdział 11. Organizacja w przyszłości - czym jest rozwój organizacji?
Jak funkcjonują systemy?
Istota podejścia systemowego
Czym jest rozwój organizacji w ujęciu systemowym?
Czym jest projekt rozwoju organizacji?
Wybrane metody organizacyjnego uczenia się
Kim jest menedżer lub konsultant rozwoju organizacyjnego?
Pro Org Tools - od przeglądu organizacji do jej rozwoju
Rozwój organizacji według Adizesa
Podsumowanie
Rozdział 12. Organizacja u lekarza - budowanie zdrowych organizacji
Myślenie właściciela kontra myślenie przedsiębiorcy
Typy postaw pracowniczych ze względu na zaangażowanie - na poważnie i na wesoło
Niewidzialne przyczyny upadku firm
Syndromy starzenia się organizacji według Adizesa
Ku przestrodze: jak pracownicy omijają firmowe wskaźniki?
Podsumowanie
Rozdział 13. Lekcje trwające całe życie - uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania
Refleksyjna praktyka - lessons learned
Postępowanie w przypadku potknięć i błędów pracownika
Szkolenia i inne formy rozwoju w organizacji
Nastawienie uczestników do programów rozwojowych
Najczęściej popełniane błędy ograniczające zaangażowanie uczestników programów rozwojowych
Perspektywa firmy organizującej programy rozwojowe
Jak współpracować z firmą doradczo-szkoleniową?
Blended learning
Podsumowanie
Zakończenie
Dodatek. Spojrzenie na zespoły samozarządzające się z perspektywy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 229-238.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień. - [www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/]
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Motywacja i satysfakcja pracownika
1.1. Istota motywacji pracownika
1.2. Modele i koncepcje motywacji i motywowania pracownika
1.2.1. Podejścia od strony treści
1.2.2. Podejścia od strony procesu
1.3. Satysfakcja, zaangażowanie i efektywność pracownika
1.3.1. Istota satysfakcji i zaangażowania
1.3.2. Satysfakcja, efektywność i zaangażowanie w teoriach motywacji
1.3.3. Modele i źródła satysfakcji pracownika
1.3.4. Relacja satysfakcji pracownika i jego efektywności
1.4. Pomiar motywacji i satysfakcji pracowników
Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klienta
2.1. Satysfakcja klienta
2.1.1. Definicje, podział i charakterystyka
2.1.2. Satysfakcja jako efekt doświadczeń rynkowych klienta
2.1.3. Modele satysfakcji
2.1.4. Pomiar satysfakcji klienta
2.1.5. Korzyści z satysfakcji klienta
2.2. Lojalność klienta
2.2.1. Pojęcie lojalności
2.2.2. Ewolucja lojalności
2.2.3. Determinanty i motywy lojalności
2.2.4. Typologia lojalności klientów
2.2.5. Poziomy lojalności klientów
2.2.6. Korzyści i koszty lojalności
2.2.7. Pomiar lojalności
2.3. Satysfakcja, lojalność a utrzymanie klienta
2.3.1. Satysfakcja a lojalność
2.3.2. Lojalność a utrzymanie klienta
Rozdział 3. Czy zadowolony pracownik ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta? Wyniki badań
3.1. Związek satysfakcji pracownika z zadowoleniem klienta
3.2. Założenia badawcze
3.2.1. Modelowanie procesów pracowniczych i konsumenckich
3.2.2. Model pomiaru motywacji i satysfakcji pracowników
3.2.3. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego
3.2.4. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora centrów handlowych
3.2.5. Narzędzia badawcze, próba i procedura gromadzenia danych
3.3. Motywacja i satysfakcja pracowników centrów handlowych
3.3.1. Wyniki badań pracowników centrów handlowych
3.3.2. Analiza porównawcza motywacji i satysfakcji pracowników badanych centrów handlowych
3.4. Motywacja i satysfakcja pracowników banków
3.4.1. Wyniki badań pracowników banków
3.4.2. Wnioski z analizy porównawczej motywacji i satysfakcji pracowników banków
3.5. Satysfakcja i lojalność klientów centrów handlowych
3.5.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów centrów handlowych
3.5.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów lubelskiego sektora centrów handlowych
3.6. Satysfakcja i lojalność klientów banków
3.6.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów banków
3.6.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów podmiotów bankowych
3.7. Związek procesów pracowniczych i klienckich
Zakończenie
Załączniki
Spis tabel
Spis załączników
Spis rysunków
Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doradztwo personalne i zawodowe / Izabela Stańczyk. - Warszawa : Difin, 2013. - 162, [1] s. : wykr. ; 24 cm
Książka ta to swoistego rodzaju przewodnik dla studentów i absolwentów, którzy zamierzają podjąć pracę. Przedstawia możliwości z jakich mogą korzystać, aby w odpowiedni sposób poruszać się po rynku pracy i wybrać najbardziej odpowiednie stanowisko względem posiadanych przez nich kompetencji. Z drugiej strony książka stanowi informację dla wszystkich pracodawców pod kątem oczekiwań ze strony studentów i absolwentów w zakresie warunków pracy. Trzecie przesłanie książki to przestawienie różnicy między doradztwem zawodowym a doradztwem personalnym w zakresie ustawodawczym, strukturalnym, metod pracy i ich zastosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 331 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95.96 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 197-202.
Autor, prof. dr hab. Zbigniew Ścibiorek - profesor zwyczajny w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie - od lat w działalności naukowej, badawczej oraz dydaktycznej zajmuje się postawami i zachowaniami pracowników współczesnych organizacji. Akcentuje potrzebę postrzegania personelu jako najcenniejszego kapitału firmy, którego wartość powinno się podnosić przez zapewnienie pracownikom jak najlepszych warunków pracy. W swoich publikacjach wskazuje na konieczność postępowania mającego na celu pozyskanie kompetentnego personelu, jego podmiotowe traktowanie oraz inwestowanie w rozwój. Za ogromną umiejętność uważa dotarcie do pojedyńczych osób i zespołów w taki sposób, aby "uruchomić" drzemiące w nich możliwości. Szczególnie trudne jest to w organizacjach zhierarchizowanych, które funkcjonują w dość swoistych warunkach i realizują niecodzienne zadania.
"(...) Zaprezentowane przez prof. Z. Ścibiorka, uwarunkowania systemu motywacyjnego pozwalają stwierdzić, że w organizacjach publicznych nieodzowne jest nieustanne monitorowanie kwestii ludzkich i oddziaływania na personel, efektywność bowiem poszczególnych pracowników i całych zespołów nie jest czymś trwałym. To samo odnosi się do prezentowanych przez nich wartości i stosunku do pracy; tego co czynią oraz jak i gdzie to robią.(...)" Z recenzji prof. dr hab. Jana Klimka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentnie analizuje zagadnienia związane z personelem organizacji zhierarchizowanych. Akcentuje możliwe sposoby oddziaływania na przedstawicieli służb mundurowych, aby jako przedstawiciele organizacji publicznych byli efektywni, kreatywni i cieszyli się uznaniem społeczeństwa, co ma szczególny wymiar w odniesieniu do społeczności lokalnych. Problematyka ta jest istotna i ciągle aktualna. Słusznie prof. Ścibiorek podkreśla, że przepisy, instrukcje i różnego rodzaju poradniki nie można traktować jako panaceum na problemy pracownicze. To tylko wskazówki, których umiejetne zastosowanie pozwoli na osiągnięcie zakładanego celu. - [Z recenzji prof. dr. hab. Rafała Bolesława Kuca]
SPIS TREŚCI
1. Uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji
2. Implikacje oddziaływania na personel
3. Pozyskiwanie personelu
4. Wprowadzanie do pracy
5. Motywowanie personelu
6. Ocenianie personelu
7. Refleksje \wiązane z wynagradzaniem personelu
8. Dylematy rozwoju zawodowego
9. Partycypacja pracownicza
10. Personel w procesie przeobrażeń
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.486 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 331 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym przesłaniem książki jest dostarczenie wiedzy dotyczącej czynników organizacyjnych (np. kultura organizacyjna, przywództwo) oraz podmiotowych (np. wiedza, kompetencje, cechy osobowości, motywacja, kapitał psychologiczny) warunkujących występowanie zachowań innowacyjnych w miejscu pracy. Książka jest połączeniem teorii dotyczącej zachowań innowacyjnych w miejscu pracy z empirią - przeprowadzone badania stanowią podstawę formułowania rekomendacji praktycznych dla zarządzania kapitałem ludzkim w warunkach polskiej gospodarki rynkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 331 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Bibliografia na stronach 322-335.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 623-637. - Indeksy. - Rez. - Sum. - W metryce mylnie: wyd. 6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 [Filia Naukowa] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej