Marketing partnerski
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(11)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(4)
Artykuły
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(8)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Galford Robert M. (1952- )
(1)
Gonera Paweł
(1)
Gordon Ian
(1)
Green Charles H. (1950- )
(1)
Górska Grażyna
(1)
Gąsior Marcin (organizacja i zarządzanie)
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Juszczyk-Frelkiewicz Katarzyna
(1)
Kaźmierczak-Kałużna Izabela
(1)
Kolasińska Elżbieta (socjolog)
(1)
Leszkowicz-Baczyński Jerzy (1957- )
(1)
Luty-Michalak Marta
(1)
Maister David H
(1)
Mrozowicki Adam (1978- )
(1)
Nieporowski Piotr
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Perenc Józef
(1)
Racław-Markowska Mariola
(1)
Róg-Ilnicka Joanna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Todman Chris
(1)
Trzop Beata (1971- )
(1)
Winogrodzka Dominika
(1)
Zielińska Justyna (socjolog)
(1)
Ławicki Jacek Stanisław
(1)
Łucjan Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1509)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Marketing partnerski
(-)
Rodzina
(1118)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(863)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(645)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(496)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(476)
Wychowanie przedszkolne
(461)
Relacje międzyludzkie
(451)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(374)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(366)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(303)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(286)
Życie codzienne
(285)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(274)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(262)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Policjanci
(258)
Szkolnictwo
(257)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
PRL
(209)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
Unia Europejska
(201)
Wsie
(201)
Nauczanie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(182)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(169)
Dziennikarze
(168)
Narkomania
(167)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(164)
Polityka
(161)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Artykuł przeglądowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
CRM : zarządzanie kontaktami z klientami / Agnieszka Dejnaka. - Gliwice : "Helion", copyright 2002. - 186 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Na okładce: czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem, jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą, jak nowoczesne technologie zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy artykułach.
"W książce tej podejmowane są niezmiernie ważne, a zarazem bardzo aktualne dwa wiodące zagadnienia dotyczące współczesnej pracy i jej kontekstu, formalnego i nieformalnego. Pierwsze z tych zagadnień dotyczy szeroko pojętego przewartościowania zarówno treści pracy, jak i coraz bardziej różnicujących się form jej wykonywania. Drugie zagadnienie dotyczy specyfiki pracy współczesnych kobiet, które nadal wykonują nieodpłatną pracę na rzecz własnej rodziny; pracę, której ze względu na procesy starzenia się współczesnych społeczeństw zachodnich będzie przybywać. Autorzy tej publikacji bazowali przede wszystkim na wynikach własnych badań empirycznych, przeprowadzanych zarówno wśród pracujących, wykonujących prace nieodpłatne, jak też przygotowujących się do pracy (praktyki studenckie). Sposób prezentacji wyników tych badań i ich interpretacja stanowi dobrą podstawę do tego, aby z całym przekonaniem rekomendować książkę wszystkim tym, którzy interesują się problematyką polskiego rynku pracy. Publikacja oddawana do rąk Czytelnika winna zwłaszcza zainteresować polityków społecznych i zróżnicowaną grupę aktualnych i potencjalnych pracodawców". - [prof. Danuta Walczak-Duraj]
SPIS TREŚCI
Elżbieta Kolasińska, Joanna Róg-Ilnicka, Adam Mrozowicki: Praca w XXI wieku. Wymiary formalne i nieformalne. Wprowadzenie
CZĘŚĆ I. FORMALNE I NIEFORMALNE ASPEKTY ZATRUDNIENIA
Jerzy Leszkowicz-Baczyński: Systemowe wymogi, indywidualne koszty. Praca poza formalnym zatrudnieniem absolwentów Uniwersytetu Zielonogórskiego
Dominika Winogrodzka: Praktyki studenckie wysokiej jakości - czy to możliwe? Doświadczenia studentów Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego
Justyna Zielińska: Od bezrobotnych do pracowników call center. Podobieństwa i różnice w obrębie nowej klasy pracowniczej
Piotr Nieporowski: Value of trust in the context of increased employees‘ authority
Izabela Łucjan: Przeobrażanie się pracy - jednostkowe i społeczne konsekwencje zmian
CZĘŚĆ II. PRACA OPIEKUŃCZA ORAZ PODZIAŁ OBOWIĄZKÓW W RODZINIE
Beata Trzop: Nieodpłatna praca kobiet, dojrzałych - babcia, opiekunka, gospodyni domowa
Katarzyna Juszczyk-Frelkiewicz: Podział obowiązków w rodzinie - preferowany model rodziny deklarowany przez studentów polskich, słowackich i koreańskich
Mariola Racław: Opiekunowie rodzinni osób starszych w roli nieformalnych pracodawców migrantów
Izabela Kaźmierczak-Kałużna: Domowe menedżerki - praca w opiniach wielodzietnych matek z ubogich rodzin
Marta Luty-Michalak: Aktywność zawodowa kobiet a ich obowiązki opiekuńcze na rzecz rodziny w kontekście postępującego procesu starzenia się społeczeństw europejskich
NOTY O AUTORACH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sukcesu - partnering / Jacek Stanisław Ławicki. - Warszawa : "Difin" ; Gorzów Wielkopolski : Wyższa Szkoła Biznesu, 2005. - 205 s. : faks. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 189-190. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.94 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 229-238.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień. - [www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/]
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Motywacja i satysfakcja pracownika
1.1. Istota motywacji pracownika
1.2. Modele i koncepcje motywacji i motywowania pracownika
1.2.1. Podejścia od strony treści
1.2.2. Podejścia od strony procesu
1.3. Satysfakcja, zaangażowanie i efektywność pracownika
1.3.1. Istota satysfakcji i zaangażowania
1.3.2. Satysfakcja, efektywność i zaangażowanie w teoriach motywacji
1.3.3. Modele i źródła satysfakcji pracownika
1.3.4. Relacja satysfakcji pracownika i jego efektywności
1.4. Pomiar motywacji i satysfakcji pracowników
Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klienta
2.1. Satysfakcja klienta
2.1.1. Definicje, podział i charakterystyka
2.1.2. Satysfakcja jako efekt doświadczeń rynkowych klienta
2.1.3. Modele satysfakcji
2.1.4. Pomiar satysfakcji klienta
2.1.5. Korzyści z satysfakcji klienta
2.2. Lojalność klienta
2.2.1. Pojęcie lojalności
2.2.2. Ewolucja lojalności
2.2.3. Determinanty i motywy lojalności
2.2.4. Typologia lojalności klientów
2.2.5. Poziomy lojalności klientów
2.2.6. Korzyści i koszty lojalności
2.2.7. Pomiar lojalności
2.3. Satysfakcja, lojalność a utrzymanie klienta
2.3.1. Satysfakcja a lojalność
2.3.2. Lojalność a utrzymanie klienta
Rozdział 3. Czy zadowolony pracownik ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta? Wyniki badań
3.1. Związek satysfakcji pracownika z zadowoleniem klienta
3.2. Założenia badawcze
3.2.1. Modelowanie procesów pracowniczych i konsumenckich
3.2.2. Model pomiaru motywacji i satysfakcji pracowników
3.2.3. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego
3.2.4. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora centrów handlowych
3.2.5. Narzędzia badawcze, próba i procedura gromadzenia danych
3.3. Motywacja i satysfakcja pracowników centrów handlowych
3.3.1. Wyniki badań pracowników centrów handlowych
3.3.2. Analiza porównawcza motywacji i satysfakcji pracowników badanych centrów handlowych
3.4. Motywacja i satysfakcja pracowników banków
3.4.1. Wyniki badań pracowników banków
3.4.2. Wnioski z analizy porównawczej motywacji i satysfakcji pracowników banków
3.5. Satysfakcja i lojalność klientów centrów handlowych
3.5.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów centrów handlowych
3.5.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów lubelskiego sektora centrów handlowych
3.6. Satysfakcja i lojalność klientów banków
3.6.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów banków
3.6.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów podmiotów bankowych
3.7. Związek procesów pracowniczych i klienckich
Zakończenie
Załączniki
Spis tabel
Spis załączników
Spis rysunków
Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej