Satysfakcja zawodowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(3)
Autor
Basińska Małgorzata Anna (1960- )
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Boniecka Klaudia
(1)
Dzierżek Anna
(1)
Fiszer Katarzyna
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Garbacz Anna
(1)
Gotowska Małgorzata
(1)
Gołębiowska Adelina M
(1)
Gucwa Anna
(1)
Gąsior Marcin (organizacja i zarządzanie)
(1)
Głogowska Karolina
(1)
Izdebski Paweł (psycholog)
(1)
Jezusek Michał
(1)
Jureczka Kinga
(1)
Kanclerz Bożena
(1)
Karteczka Kinga
(1)
Kopciał Małgorzata
(1)
Kotyśko Martyna
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kołodziej Aleksandra (psycholog)
(1)
Kubicka Magdalena
(1)
Liberska Hanna (1955- )
(1)
Mach Małgorzata Marzena
(1)
Malina Alicja
(1)
Mickiewicz Kinga
(1)
Mirończuk Justyna
(1)
Nikulin Dagmara
(1)
Nosek Beata Maria
(1)
Piatczyc Elżbieta
(1)
Poraj-Weder Magdalena
(1)
Porembska Marta
(1)
Rożdżyńska Anna
(1)
Sawicki Konrad Bernard (1987- )
(1)
Seredyńska Agnieszka
(1)
Simlat-Żuk Beata
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Skowrońska-Pućka Agnieszka
(1)
Skrzyp Monika
(1)
Stachowski Kacper
(1)
Stępnik Konrad
(1)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(1)
Szymanik Anna
(1)
Trawiński Adam
(1)
Woźniewicz Agnieszka
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Zaborek Katarzyna
(1)
Zdun Magdalena
(1)
Ścibiorska-Kowalczyk Izabela
(1)
Śmigielski Witold
(1)
Świętek-Bysko Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1503)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Satysfakcja zawodowa
(-)
Rodzina
(1117)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(861)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(644)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(494)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(474)
Wychowanie przedszkolne
(462)
Relacje międzyludzkie
(450)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(398)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(373)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(364)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(300)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(285)
Życie codzienne
(284)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Powieść rosyjska
(274)
Małżeństwo
(273)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(260)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(256)
Policjanci
(255)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(224)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(221)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
PRL
(207)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Wsie
(199)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(181)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(168)
Narkomania
(166)
Śmierć
(166)
Dziennikarze
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Policja
(164)
Przestępczość zorganizowana
(163)
Polityka
(160)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Każdą organizację tworzą ludzie. Relacje występujące między nimi wpływają na sposób, w jaki ona działa, jak jest postrzegana przez innych oraz jaką ma przewagę na rynku. Monografia ta poświęcona jest właśnie funkcjonowaniu człowieka organizacji, przybliża i omawia szereg jego aspektów, dotyczących: zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej.
Publikacja ukazuje liczne relacje organizacyjne i ich wzajemne oddziaływania, z podkreśleniem fundamentalnego znaczenia zaufania w kreowaniu więzi międzyludzkich.
Książka doskonale spełni swoją rolę podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkim czy socjologia, będzie przydatnym źródłem wiedzy dla prowadzących lub uczęszczających na zajęcia dydaktyczne z zakresu nauk o organizacji, zachowań organizacyjnych, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania wiedzą, zarządzania kapitałem ludzkim i intelektualnym, zarządzania zaufaniem, zarządzania usługami, zarządzania relacjami z klientem. - [od Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja obrazuje kluczowe problemy młodych Polaków z perspektywy współczesnych przemian społeczno-kulturowych. Ogromna skala zmian zachodzących w kontekście życia skutkuje przemianami funkcjonowania młodych ludzi, niekiedy bardzo drastycznymi i niepokojącymi z punktu widzenia ich dobrostanu.
Współcześnie młodzi ludzie doświadczają różnorodnych problemów związanych z wchodzeniem w dorosłość, których nie napotkały starsze generacje. Toteż bywa, że młoda osoba często pozostaje sama wobec trudności otaczającego ją świata, co może stać się źródłem poczucia osobistego niespełnienia. Część młodych nie jest w stanie podołać nadmiernym wymaganiom społeczeństwa, presji otoczenia na osiąganie sukcesu - przy jednoczesnej nieczytelności społecznych norm, braku wsparcia ze strony starszych dorosłych, osłabieniu więzi rodzinnych. (...) Niniejsza monografia obrazuje kluczowe problemy młodych Polaków z perspektywy współczesnych przemian społeczno-kulturowych. Ogromna skala zmian zachodzących w kontekście życia skutkuje przemianami funkcjonowania młodych ludzi, niekiedy bardzo drastycznymi i niepokojącymi z punktu widzenia ich dobrostanu. W jednej monografii nie sposób ukazać wszystkich szans rozwoju jednostek tkwiących we współczesnej rzeczywistości ani wszystkich zagrożeń z jakimi stykają się, bądź mogą zetknąć się młodzi ludzie. Toteż mamy świadomość, że zostawiamy Czytelnika z pewnym niedosytem w tej kwestii, ale taki był też nasz zamiar: pobudzić Jego wrażliwość na potrzeby i problemy młodzieży i młodych dorosłych i zainspirować do poszukiwań nad możliwością wsparcia ich w trudzie stawania się odpowiedzialnym uczestnikiem i kreatorem nowej rzeczywistośc
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
CŻĘŚĆ I. SYTUACJA MŁODYCH DOROSŁYCH NA RYNKU PRACY
Rozdział 1. Sytuacja osób młodych na polskim rynku pracy : wybrane aspekty - Kacper Stachowski, Dagmara Nikulin
Rozdział 2. Sytuacja na rynku pracy osób młodych a wpływ EFS na aktywizację zawodową tej grupy - Justyna Mirończuk
Rozdział 3. Kreatywna gospodarka jako szansa rozwoju młodych ludzi - Izabela Ścibiorska-Kowalczyk
Rozdział 4. Edukacyjno-społeczne funkcjonowanie młodych polskich emigrantów zarobkowych w kontekście zmieniającego się świata. Migracja : potencjalna szansa czy zagrożenie? - Joanna Kozielska
Rozdział 5. Młodzi z perspektywy osób w wieku średnim: implikacje do intermentoringu transgeneracyjnego - Anna Garbacz, Katarzyna Zaborek, Anna Gucwa
Rozdział 6. Młodzi z niepełnosprawnością na rynku pracy - Magdalena Kubicka
Rozdział 7. Młodzi ludzie w zmieniającej się rzeczywistości naukowej. Przypadek studiów doktoranckich - Adam Trawiński
Rozdział 8. Zadowolenie z pracy i satysfakcja z życia u dorosłych w kontekście przemian na rynku pracy - Klaudia Boniecka, Hanna Liberska
CŻĘŚĆ II. PROBLEMY WSPÓŁCZESNYCH DORASTAJĄCYCH
Rozdział 1. Młodzież wychodzi na ulice : czyli pozytywny wymiar współczesnej orientacji socjocentrycznej - Bożena Kanclerz
Rozdział 2. Edukacja obywatelska w polskiej szkole - szansa na rozwój kompetencji obywatelskich młodych ludzi? - Beata Nosek
Rozdział 3. Rola humoru w kształtowaniu relacji interpersonalnych młodzieży w środowisku szkolnym - Anna Rożdżyńska
Rozdział 4. Centrum handlowe podwórkiem współczesnej młodzieży - galerianki -Marta Porembska
Rozdział 5. Kryteria i motywy wyboru ubrania szkolnego i codziennego przez uczennice - Anna Szymanik
Rozdział 6. Funkcjonowanie społeczne adolescentów ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji jedynaka - Kinga Karteczka
Rozdział 7. Tendencje narcystyczne w perspektywie wieku i płci a płynna nowoczesność - Karolina Głogowska, Kinga Mickiewicz
Rozdział 8. Autoprezentacja na portalu społecznościowym Facebook a narcyzm - Paweł Izdebski, Martyna Kotyśko
Rozdział 9. Młodzież a przemoc - analiza uwarunkowań oraz instytucjonalnych form przeciwdziałania - Elżbieta Piatczyc
Rozdział 10. Przeszłość w nowej odsłonie: formy czczenia pamięci historycznej tworzone dla i przez młodych na przykładzie Powstania Warszawskiego - Adelina M. Gołębiowska
Rozdział 11. Wpływ środków społecznego przekazu na kształtowanie się seksualności młodzieży - Katarzyna Fiszer
CZĘŚĆ III. JAKOŚĆ ŻYCIA MŁODYCH I JEJ DETERMINANTY
Rozdział 1. Satysfakcja zawodowa i rodzinna oraz potrzeby mężczyzn w fazie wczesnej dorosłości - Małgorzata Marzena Mach
Rozdział 2. Źródła poczucia jakości życia : analiza teoretyczna - Konrad Sawicki
Rozdział 3. Związek jakości życia z korzystaniem z portali społecznościowych w opinii internautów - Małgorzata Gotowska, Agnieszka Serdyńska
Rozdział 4. Efektywność radzenia sobie z realizacją zadań rozwojowych przez młodych dorosłych w zależności od płci - Alicja Malina
Rozdział 5. Cechy osobowości według modelu Wielkiej Piątki jako wyznaczniki osobowości stresowej u chorych na łuszczycę - Agnieszka Woźniewicz, Małgorzata A. Basińska
CZĘŚĆ IV. MŁODZI WOBEC PROBLEMÓW ŻYCIA RODZINNEGO
Rozdział 1. Ojcowie i dzieci. Relacje z ojcem w rodzinie współczesnej - Magdalena Zdun
Rozdział 2. Funkcjonowanie młodych matek w zmieniającym się świecie. Psychopedagogiczne i społeczne konsekwencje (przed)wczesnego macierzyństwa - Agnieszka Skowrońska-Pućka
Rozdział 3. Bezpłodność/niepłodność w kontekście przemian życia rodzinnego - Konrad Stępnik
Rozdział 4. Postawy wychowawcze rodziców a struktura celów życiowych młodych dorosłych - Magdalena Poraj-Weder, Anna Dzierżek
Rozdział 5. Rozumienie rodziny w świetle literatury socjologicznej a poglądy na ten temat łódzkiej młodzieży akademickiej - Witold Śmigielski
Rozdział 6. Inwentarz Jakości Związku do oceny relacji diadyczych partnerów - Dorota Suwalska-Barancewicz, Paweł Izdebski, Hanna Liberska
Rozdział 7. Przestrzeganie zwyczajów i obrzędów weselnych przez młodych małżonków w zmieniającym się świecie - Beata Simlat-Żuk
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.3 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 331 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 229-238.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień. - [www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/]
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Motywacja i satysfakcja pracownika
1.1. Istota motywacji pracownika
1.2. Modele i koncepcje motywacji i motywowania pracownika
1.2.1. Podejścia od strony treści
1.2.2. Podejścia od strony procesu
1.3. Satysfakcja, zaangażowanie i efektywność pracownika
1.3.1. Istota satysfakcji i zaangażowania
1.3.2. Satysfakcja, efektywność i zaangażowanie w teoriach motywacji
1.3.3. Modele i źródła satysfakcji pracownika
1.3.4. Relacja satysfakcji pracownika i jego efektywności
1.4. Pomiar motywacji i satysfakcji pracowników
Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klienta
2.1. Satysfakcja klienta
2.1.1. Definicje, podział i charakterystyka
2.1.2. Satysfakcja jako efekt doświadczeń rynkowych klienta
2.1.3. Modele satysfakcji
2.1.4. Pomiar satysfakcji klienta
2.1.5. Korzyści z satysfakcji klienta
2.2. Lojalność klienta
2.2.1. Pojęcie lojalności
2.2.2. Ewolucja lojalności
2.2.3. Determinanty i motywy lojalności
2.2.4. Typologia lojalności klientów
2.2.5. Poziomy lojalności klientów
2.2.6. Korzyści i koszty lojalności
2.2.7. Pomiar lojalności
2.3. Satysfakcja, lojalność a utrzymanie klienta
2.3.1. Satysfakcja a lojalność
2.3.2. Lojalność a utrzymanie klienta
Rozdział 3. Czy zadowolony pracownik ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta? Wyniki badań
3.1. Związek satysfakcji pracownika z zadowoleniem klienta
3.2. Założenia badawcze
3.2.1. Modelowanie procesów pracowniczych i konsumenckich
3.2.2. Model pomiaru motywacji i satysfakcji pracowników
3.2.3. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego
3.2.4. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora centrów handlowych
3.2.5. Narzędzia badawcze, próba i procedura gromadzenia danych
3.3. Motywacja i satysfakcja pracowników centrów handlowych
3.3.1. Wyniki badań pracowników centrów handlowych
3.3.2. Analiza porównawcza motywacji i satysfakcji pracowników badanych centrów handlowych
3.4. Motywacja i satysfakcja pracowników banków
3.4.1. Wyniki badań pracowników banków
3.4.2. Wnioski z analizy porównawczej motywacji i satysfakcji pracowników banków
3.5. Satysfakcja i lojalność klientów centrów handlowych
3.5.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów centrów handlowych
3.5.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów lubelskiego sektora centrów handlowych
3.6. Satysfakcja i lojalność klientów banków
3.6.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów banków
3.6.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów podmiotów bankowych
3.7. Związek procesów pracowniczych i klienckich
Zakończenie
Załączniki
Spis tabel
Spis załączników
Spis rysunków
Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej