Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(17)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(6)
Artykuły
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Czytelnia dla Dorosłych
(11)
Autor
Kowalska Teresa
(2)
Austen Agata
(1)
Batko Barbara
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Bradecka Aleksandra
(1)
Brzozowska Marta (logistyka)
(1)
Caroselli Marlene
(1)
Ciborowski Leopold (1944- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska Izabela
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Fox Jeffery J
(1)
Fox Jeffrey J
(1)
Frasunkiewicz Dorota
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gregory Richard C
(1)
Gąsior Marcin (organizacja i zarządzanie)
(1)
Głowacki Robert
(1)
Hamerska Monika
(1)
Hickey Kristen
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Janczewska Danuta Maria
(1)
Jawień Robert
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Kawalec Magdalena
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kieżun Witold (1922- )
(1)
Kocoń Paweł
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Kolman Romuald (1922-2016)
(1)
Kopczewski Marian
(1)
Kowalska-Goś Dorota
(1)
Kołodziejski Janusz (socjolog)
(1)
Kłopotek Anna
(1)
Lake Neville
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Lisiecki Marek (1950- )
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Malinowski Piotr
(1)
Milewska Beata (ekonomia)
(1)
Morong Stanislav
(1)
Mráčková Eva
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Nekoranec Jaroslav
(1)
Orzechowski Kazimierz
(1)
Perenc Józef
(1)
Petrufová Maria
(1)
Płaczek Janusz (1956- )
(1)
Rewers Jerzy
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Sułek Mirosław (1952- )
(1)
Szkodny Katarzyna
(1)
Talak Emilia
(1)
Tatarczuk Cezary
(1)
Taylor Brian (1931- )
(1)
Teska Jarosław
(1)
Trzaska Barbara
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Widelska Urszula
(1)
Witek Marzena
(1)
Wołejszo Jarosław
(1)
Zarębska Joanna
(1)
Zimon Dominik
(1)
Ćwiertniak Ryszard
(1)
Świeboda Halina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(15)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1507)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Obsługa klienta
(-)
Rodzina
(1117)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(862)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(645)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(494)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(475)
Wychowanie przedszkolne
(462)
Relacje międzyludzkie
(450)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(374)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(365)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(302)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(285)
Życie codzienne
(284)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(274)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(261)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(257)
Policjanci
(255)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
PRL
(207)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Wsie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(182)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(169)
Dziennikarze
(167)
Narkomania
(166)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(163)
Polityka
(160)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Raport z badań
(3)
Opracowanie
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł.: oryginalne teorie i strategie handlowe, dogłębna analiza rynku i wymagań potencjalnych klientów, niezawodne propozycje prowadzenia negocjacji. Na s. tyt. i okł. nazwa wydawcy oryg.: Alpha.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
"Niniejsze opracowanie przybliża tylko niektóre zagadnienia związane z szeroko rozumianą logistyką. Niemniej stawia sobie za cel wyjaśnienie istoty systemu logistycznego oraz zarządzania logistycznego. Opisuje także funkcjonalne płaszczyzny logistyki, czyli zaopatrzenie, produkcję, dystrybucję, logistyczną obsługę klienta, rolę transportu, zarządzania zapasami i gospodarki magazynowej, oraz zajmuje się logistyką usług, jakością systemu logistycznego i zarządzaniem przez jakość." - [z Wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 658 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych]
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
-Zawiera:
-Wstęp
-ROZDZIAŁ I
-Znaczenie eurologistyki we współczesnej gospodarce światowej
-ROZDZIAŁ II
-Infrastruktura europejska jako podstawa wymiany międzynarodowej
-ROZDZIAŁ III
-Europejski łańcuch dostaw
-ROZDZIAŁ IV
-Konfigurowanie sieci logistycznej
-ROZDZIAŁ V
-Rola euromarketingu w logistycznej obsłudze klienta
-ROZDZIAŁ VI
-Model eurologistyki w warunkach globalizacji XXI w.
-Spis rysunków
-Spis tabel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: praca zbiorowa oraz nazwy red.
Bibliografia przy referatach.
-"Minęło niewiele ponad sto lat, kiedy Frederick Winslow Taylor (1856-1915) wycofał się z czynnego życia zawodowego (1901) i poświecił wyłącznie upowszechnianiu opracowanych przez siebie naukowych podstaw zarządzania przedsiębiorstwem. Osobiste doświadczenia zdobyte w ciągu kilkunastu lat pracy w przemyśle - na stanowiskach: ślusarza, majstra, dyrektora technicznego i dyrektora generalnego - wykorzystywał nie tylko, jako inżynier (od 1884)2, przy doskonaleniu rozwiązań technicznych, lecz także przy doskonaleniu procedur pracy w zakładach produkcyjnych. Rozwiązania te po raz pierwszy były oparte na dokładnie udokumentowanych analizach przebiegów pracy, ukierunkowanych na eliminowanie zbędnych czynności i ustaleniu norm rzeczywistych obciążeń wynikających z pomiarów chronometrycznych i akordu progresywnego. Nie oznacza to jednak, że zarządzanie, jako takie, nie istniało wcześniej.
-W oparciu o udokumentowane odkrycia archeologiczne można stwierdzić, że od zarania towarzyszyły one człowiekowi. Dowodami mogą być sceny sytuacyjne, wyrażane licznymi malowidłami jaskiniowymi i znakami ikonograficznymi pochodzącymi z ponad 30-40 tysięcy lat." - [Fragment Wstępu]
Zawiera:
Wstęp
SESJA I
SPRAWNOŚĆ W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJAMI PUBLICZNYMI
*Czy organizacje publiczne o wysokim stopniu zhierarchizowania mogą być bardziej sprawnie zarządzane? (Lisiecka Krystyna)
*Kierunki doskonalenia zarządzania jakością w administracji publicznej - CAF a TQM. (Skrzypek Elżbieta)
*Efektywność i jej pomiar w ocenie zarządzających w organizacjach świadczących usługi zdrowotne i pomocy społecznej. (Frączkiewicz-Wronka Aldona, Austen Agata)
*Zarządzanie energią w gospodarce. (Kolman Romuald)
*Human capital development in public sector. (Mráčková Eva)
*Trzy rodzaje efektywności w ocenie sprawności państwa. (Sułek Mirosław)
*Kontrowersje w określaniu celów i metod działania w zarządzaniu bezpieczeństwem na przykładzie Policji pomorskiej w latach 2007-2009. (Tatarczuk Cezary)
*Wybrane aspekty jakości działań profilaktycznych w kontekście poprawy stanu bezpieczeństwa publicznego. (Głowacki Robert)
*Współpraca międzynarodowa j ednostek samorządu terytorialnego jako sposób zwiększania sprawności oraz efektywności wykonywania zadań publicznych. (Karpiuk Mirosław)
*Prakseologia a zarządzanie organizacjami strukturalnie zhierarchizowanymi. (Orzechowski Kazimierz)
*News and strategie effects of selected cost optimizing methods. (Morong Stanislav)
*Jakość informacji elementem skutecznego zarządzania organizacją w opinii jej menadżerów - wnioski z badań. (Kopczewski Marian)
*Kryzysowe public relations w zarządzaniu publicznym. (Kocoń Paweł)
*Rekrutacja jako instrument kreowania polityki kadrowej w Policji. (Kowalska-Goś Dorota)
*Etyka urzędnicza w administracj i publicznej. (Frasunkiewicz Dorota)
*Obsługa klientów w sektorze administracji publicznej - aspekty marketingu relacyjnego w urzędach. (Widelska Urszula)
*Wdrażanie systemu zarządzania jakością a poprawa jakości usług sektora publicznego. (Zarębska Joanna)
*Efektywność działań marketingowych w organizacjach sektora publicznego. (Trzaska Barbara)
*Prakseologiczny wymiar zarządzania informacją w organizacjach sektora publicznego. (Batko Barbara)
*Sprawność a jakość w zarządzaniu organizacjami publicznymi - funkcjonującymi na rzecz bezpieczeństwa obywateli. (Lisiecki Marek)
*Ludwig von Mises - prekursor prakseologicznego podejścia w zarządzaniu. (Płaczek Janusz, Kawalec Magdalena)
*Sposoby poprawy efektywności działalności innowacyjnej organizacji publicznych. (Ćwiertniak Ryszard)
*Rekrutacja i selekcja w organizacji publicznej z perspektywy Sił Zbrojnych RP. (Talak Emilia)
*Zagrożenia w organizacjach o strukturach silnie zhierarchizowanych. (Świeboda Halina)
SESJA II
PATOLOGIE ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI PUBLICZNYMI
*Patologie w administracji publicznej w świetle kontroli NIK. (Bogdanienko Jerzy, Kłopotek Anna)
*Mobbing jako przykład patologii w organizacjach. (Kołodziejski Janusz)
*Some aspects ofthe socio - pathologies in the Armed forces of the Slovak republic. (Petrufova Maria, Nekoranec Jaroslav)
*Polaryzacja uchybień w zarządzaniu organizacją publiczną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. (Teska Jarosław)
*Wybrane elementy polemologiczne wskazane do propagowania w środowiskach edukacyjnych współczesnych organizacji publicznych. (Ciborowski Leopold)
*Nieprzystosowanie społeczne jako nieprawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie. (Wołejszo Agnieszka)
*Ograniczenia kierowania zespołem projektowym organizacji zhierarchizowanej. {Malinowski Piotr)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 229-238.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień. - [www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/]
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Motywacja i satysfakcja pracownika
1.1. Istota motywacji pracownika
1.2. Modele i koncepcje motywacji i motywowania pracownika
1.2.1. Podejścia od strony treści
1.2.2. Podejścia od strony procesu
1.3. Satysfakcja, zaangażowanie i efektywność pracownika
1.3.1. Istota satysfakcji i zaangażowania
1.3.2. Satysfakcja, efektywność i zaangażowanie w teoriach motywacji
1.3.3. Modele i źródła satysfakcji pracownika
1.3.4. Relacja satysfakcji pracownika i jego efektywności
1.4. Pomiar motywacji i satysfakcji pracowników
Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klienta
2.1. Satysfakcja klienta
2.1.1. Definicje, podział i charakterystyka
2.1.2. Satysfakcja jako efekt doświadczeń rynkowych klienta
2.1.3. Modele satysfakcji
2.1.4. Pomiar satysfakcji klienta
2.1.5. Korzyści z satysfakcji klienta
2.2. Lojalność klienta
2.2.1. Pojęcie lojalności
2.2.2. Ewolucja lojalności
2.2.3. Determinanty i motywy lojalności
2.2.4. Typologia lojalności klientów
2.2.5. Poziomy lojalności klientów
2.2.6. Korzyści i koszty lojalności
2.2.7. Pomiar lojalności
2.3. Satysfakcja, lojalność a utrzymanie klienta
2.3.1. Satysfakcja a lojalność
2.3.2. Lojalność a utrzymanie klienta
Rozdział 3. Czy zadowolony pracownik ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta? Wyniki badań
3.1. Związek satysfakcji pracownika z zadowoleniem klienta
3.2. Założenia badawcze
3.2.1. Modelowanie procesów pracowniczych i konsumenckich
3.2.2. Model pomiaru motywacji i satysfakcji pracowników
3.2.3. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego
3.2.4. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora centrów handlowych
3.2.5. Narzędzia badawcze, próba i procedura gromadzenia danych
3.3. Motywacja i satysfakcja pracowników centrów handlowych
3.3.1. Wyniki badań pracowników centrów handlowych
3.3.2. Analiza porównawcza motywacji i satysfakcji pracowników badanych centrów handlowych
3.4. Motywacja i satysfakcja pracowników banków
3.4.1. Wyniki badań pracowników banków
3.4.2. Wnioski z analizy porównawczej motywacji i satysfakcji pracowników banków
3.5. Satysfakcja i lojalność klientów centrów handlowych
3.5.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów centrów handlowych
3.5.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów lubelskiego sektora centrów handlowych
3.6. Satysfakcja i lojalność klientów banków
3.6.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów banków
3.6.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów podmiotów bankowych
3.7. Związek procesów pracowniczych i klienckich
Zakończenie
Załączniki
Spis tabel
Spis załączników
Spis rysunków
Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 366.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w logistyce / Dominik Zimon. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 127, [2] strony : ilustracje, portret ; 24 cm.
Publikacja pt. „Zarządzanie jakością w logistyce" dostarcza przekrojowych informacji z zakresu zarządzania jakością i logistyki skupiając się na pokaza­niu szerokich więzi interdyscyplinarnych łączących te dyscypliny naukowe.
Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których podjęto próbę wyjaśnienia podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania jakością oraz związków jakie zachodzą pomiędzy jakością a logistyką w jej poszczególnych podsystemach.
Książka powinna okazać się przydatna dla pracowników i menadżerów zatrudnionych w służbach zarządzania systemami jakości i logistyki oraz przy­najmniej częściowo wypełnić lukę, jaka istnieje na polskim rynku wydawniczym. Ponadto adresatami monografii są studenci studiów stacjonarnych i nie­stacjonarnych takich kierunków, jak: logistyka, zarządzanie czy towaroznawstwo.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1
Jakość i systemy zarządzania jakością - przegląd piśmiennictwa
1.1. Rys historyczny
1.2. Główne postacie i koncepcje w teorii jakości
1.2.1. Walter A. Shewhart
1.2.2. William E. Deming
1.2.3. Joseph M. Juran
1.2.4. Philip B. Crosby
1.2.5. Armand V. Feigenbaum
1.2.6. Genichi Taguchi
1.2.7. Kaoru Ishikawa
1.3. Współczesne systemy zarządzania jakością
1.3.1. System zarządzania jakością według normy ISO 9001
1.3.2. Znaczenie kompleksowego zarządzania jakością TQM w organizacji
Rozdział 2
Jakość w logistyce zaopatrzenia
2.1. Wybór i ocena dostawcy
2.2. Formy kontroli dostawców
2.3. Budowanie współpracy z dostawcami
2.4. Minimalizacja poziomu zapasów i zarządzanie procesami przepływu
2.4.1. Just in Time
2.4.2. VMI - Zarządzanie zapasami przez dostawcę
2.4.3. PPAP - Proces zatwierdzania części do produkcji
2.5. Współpraca i integracja obszarów w organizacji
Rozdział 3
Jakość w logistyce dystrybucji
3.1. Klasyfikacja klientów
3.2. Analiza potrzeb i wymagań klientów
3.3. Opracowanie polityki obsługi klienta
3.4. Projektowanie wyrobu i realizacja usługi zgodnie z wymaganiami klienta
3.4.1. Kwestionariusz Kano
3.4.2. QFD (Quality Function Deployment)
3.4.3. FMEA (Failure Mode and Effect Analysis)
3.4.4. Jakość usług logistycznych
3.5. Badanie satysfakcji klienta
3.6. Ciągłe doskonalenie
Rozdział 4
Jakość w logistyce produkcji
4.1. Kanban
4.2. 5S
4.3. Poka-Yoke
4.4. Lean Management
4.5. Six Sigma
Bibliografia
Spis tabel
Spis tabel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej