Ekonomiści
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(5)
Autor
Bucholski Rafał
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Ciecierski Michał
(1)
Furman Łukasz
(1)
Gąsior Marcin (organizacja i zarządzanie)
(1)
Matuszewski Maciej (?-2015)
(1)
Matuszewski Wojciech (1953- )
(1)
Melezini Andrzej
(1)
Mudrecki Artur
(1)
Musolf Grzegorz
(1)
Nowak Tomasz (prawnik)
(1)
Oplustil Krzysztof (1974- )
(1)
Pisz Maciej
(1)
Porzycki Marek
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smaga Marcin (1977- )
(1)
Teszner Krzysztof
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Woroniecki Paweł Marek
(1)
Wołczak Iwona
(1)
Włudyka Tadeusz (1953- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(4086)
6-8 lat
(2976)
9-13 lat
(2380)
Młodzież
(1903)
0-5 lat
(1672)
Ekonomiści
(6)
14-17 lat
(727)
Szkoły wyższe
(368)
Szkoły średnie
(161)
Szkoły podstawowe
(158)
Rodzice
(145)
Nauczyciele
(90)
Dorośli
(69)
Szkoły ponadgimnazjalne
(50)
Pedagodzy
(44)
Prawnicy
(41)
Psycholodzy
(34)
18+
(33)
Poziom podstawowy
(27)
Logopedzi
(26)
Studenci
(26)
Psychoterapeuci
(25)
Menedżerowie
(21)
Poziom średniozaawansowany
(21)
Pracownicy naukowi
(21)
Urzędnicy
(19)
Bibliotekarze
(18)
Lekarze
(18)
Przedszkola
(18)
Gimnazja
(16)
Nauczyciele przedszkoli
(15)
Klasa 3.
(13)
Sędziowie
(13)
Klasa 1.
(12)
Radcy prawni
(12)
Terapeuci zajęciowi
(12)
Klasa 2.
(11)
Adwokaci
(10)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(10)
Pracownicy samorządowi
(10)
Przedsiębiorcy
(10)
Szkoły ponadpodstawowe
(10)
Terapeuci
(10)
Klasa 8.
(9)
Księgowi
(9)
Licea
(9)
Pracownicy socjalni
(9)
Fizjoterapeuci
(8)
Klasa 4.
(8)
Klasa 5.
(8)
Pedagodzy specjalni
(8)
Policjanci
(8)
Prokuratorzy
(8)
Klasa 6.
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Politycy
(7)
Doradcy podatkowi
(6)
Klasa 7.
(6)
Psychiatrzy
(6)
Szkoły plastyczne
(6)
9-11 lat
(5)
Animatorzy kultury
(5)
Aplikanci
(5)
Chorzy
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Notariusze
(5)
Specjaliści ds. kadr
(5)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Pracodawcy
(4)
Ratownicy medyczni
(4)
Szkoły specjalne
(4)
5-8 lat
(3)
9-10 lat
(3)
Administracja samorządowa
(3)
Analitycy ekonomiczni
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Chłopcy
(3)
Dziennikarze
(3)
Funkcjonariusze publiczni
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Grupa wiekowa Dzieci
(3)
Handlowcy
(3)
Klasa 4
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura szwedzka
(3)
Literaturoznawcy
(3)
Mediatorzy
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Politolodzy
(3)
Socjolodzy
(3)
Studenci medycyny
(3)
Szkoły zawodowe
(3)
Uczniowie szkół średnich
(3)
Wychowawcy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
m Grupa wiekowa Dzieci
(3)
14-16 lat
(2)
9-13
(2)
Administracja rządowa
(2)
Temat
Administracja skarbowa
(2)
Banki
(1)
Centra handlowe
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Kadry
(1)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(1)
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS)
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Miasta
(1)
Motywacja pracy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Perswazja
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo podatkowe
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Socjotechnika
(1)
System podatkowy
(1)
Służba celna
(1)
Służby mundurowe
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zarządzanie
(1)
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekład: Bogdan Wojciszke. - Wydanie piąte w języku polskim. - Gdańsk : GWP, 2007. - 319, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpłynąć na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla każdego z nas.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efektywny system poboru podatków / Łukasz Furman. - Wydanie I. - [Warszawa] : CeDeWu, [2019]. - 302 strony : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 267-283.
Monografia „Efektywny system poboru podatków" adresowana jest do osób zajmujących się rozliczaniem podatków, w tym do szerokiego grona pracowników aparatu skarbowego, ekonomistów zajmujących się kwestiami podatkowymi. Może również budzić zainteresowanie wśród pracowników naukowych zajmujących się w swej pracy badawczej finansami publicznymi. Zaprezentowane kwestie związane z system poboru podatków mogą być też uzupełnieniem wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych. Warto też podkreślić, iż zagadnienia związane z efektywnością poboru podatków mogą być cennym i inspirującym źródłem informacji dla osób mających wpływ na kształtowanie konstrukcji podatkowych oraz strukturę i organizację aparatu skarbowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komentarze)
Bibliografia na stronach 1131-1135.
Reforma administracji skarbowej stała się faktem 1 marca 2017 r., kiedy zaczęła funkcjonować Krajowa Administracja Skarbowa. Autorzy komentarza szczegółowo omawiają strukturę nowej administracji celno-skarbowej i wyjaśniają, na czym polega procedura kontroli celno-skarbowej oraz opisują jej przebieg. Publikacja zapewnia czytelnikowi wiedzę nt. unormowania w zakresie procedur policyjnych i wywiadowczych oraz tłumaczy pozycję pracownika i funkcjonariusza w nowej organizacji. Autorzy odnoszą się również do przepisów wprowadzających do ustawy o KAS zawartych w odrębnym akcie prawnym. Publikację przygotowali doświadczeni praktycy i eksperci - m.in. sędziowie, pracownicy KAS i radcowie prawni. Ich atutem jest to, że na co dzień stosują zawiłe przepisy prawa z obszaru spraw administracyjnych, pracowniczych, a także procedur podatkowych. Dzięki książce czytelnik zdobędzie wiedzę na temat: - organizacji nowej administracji, - praw i obowiązków kontrolujących i kontrolowanych w toku procedury kontrolnej, - procedur policyjnych i wywiadowczych zawartych w ustawie o KAS, - różnic w zakresie realizowania obowiązków przez funkcjonariuszy i pracowników KAS, - kontynuowania zadań dotychczasowych organów celnych, podatkowych i kontroli skarbowej przez nowo powstałe organy KAS.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Bibliografia, netografia na stronach 235-242.
W książce przedstawiono zagadnienia zarządzania sprawami wspólnymi dla dużych miast i ich zurbanizowanego otoczenia w Polsce w formule zintegrowanych inwestycji terytorialnych (ZIT). Kwestie te odnoszą się do sposobu funkcjonowania obszarów mających kluczowe znaczenie z perspektywy współczesnego państwa, dotyczą bowiem obszarów funkcjonalnych skoncentrowanych wokół dużych aglomeracji miejskich, w tym wokół miast mających status metropolii oraz miast o znaczeniu wojewódzkim, regionalnym i subregionalnym.
Rozważania są prowadzone na tle systemowym i mają na celu odniesienie instytucji zintegrowanych inwestycji terytorialnych do konstytucyjnej koncepcji samorządu terytorialnego w Rzeczypospolitej Polskiej.
Publikacja jest przeznaczona szczególnie dla pracowników samorządu terytorialnego oraz dla praktyków prawa: adwokatów, radców prawnych oraz sędziów. Może być przydatna także ekonomistom i księgowym, pracownikom działów kadr, menadżerom, przedsiębiorcom oraz pracownikom naukowym i studentom. - [od Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 229-238.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień. - [www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/]
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Motywacja i satysfakcja pracownika
1.1. Istota motywacji pracownika
1.2. Modele i koncepcje motywacji i motywowania pracownika
1.2.1. Podejścia od strony treści
1.2.2. Podejścia od strony procesu
1.3. Satysfakcja, zaangażowanie i efektywność pracownika
1.3.1. Istota satysfakcji i zaangażowania
1.3.2. Satysfakcja, efektywność i zaangażowanie w teoriach motywacji
1.3.3. Modele i źródła satysfakcji pracownika
1.3.4. Relacja satysfakcji pracownika i jego efektywności
1.4. Pomiar motywacji i satysfakcji pracowników
Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klienta
2.1. Satysfakcja klienta
2.1.1. Definicje, podział i charakterystyka
2.1.2. Satysfakcja jako efekt doświadczeń rynkowych klienta
2.1.3. Modele satysfakcji
2.1.4. Pomiar satysfakcji klienta
2.1.5. Korzyści z satysfakcji klienta
2.2. Lojalność klienta
2.2.1. Pojęcie lojalności
2.2.2. Ewolucja lojalności
2.2.3. Determinanty i motywy lojalności
2.2.4. Typologia lojalności klientów
2.2.5. Poziomy lojalności klientów
2.2.6. Korzyści i koszty lojalności
2.2.7. Pomiar lojalności
2.3. Satysfakcja, lojalność a utrzymanie klienta
2.3.1. Satysfakcja a lojalność
2.3.2. Lojalność a utrzymanie klienta
Rozdział 3. Czy zadowolony pracownik ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta? Wyniki badań
3.1. Związek satysfakcji pracownika z zadowoleniem klienta
3.2. Założenia badawcze
3.2.1. Modelowanie procesów pracowniczych i konsumenckich
3.2.2. Model pomiaru motywacji i satysfakcji pracowników
3.2.3. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego
3.2.4. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora centrów handlowych
3.2.5. Narzędzia badawcze, próba i procedura gromadzenia danych
3.3. Motywacja i satysfakcja pracowników centrów handlowych
3.3.1. Wyniki badań pracowników centrów handlowych
3.3.2. Analiza porównawcza motywacji i satysfakcji pracowników badanych centrów handlowych
3.4. Motywacja i satysfakcja pracowników banków
3.4.1. Wyniki badań pracowników banków
3.4.2. Wnioski z analizy porównawczej motywacji i satysfakcji pracowników banków
3.5. Satysfakcja i lojalność klientów centrów handlowych
3.5.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów centrów handlowych
3.5.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów lubelskiego sektora centrów handlowych
3.6. Satysfakcja i lojalność klientów banków
3.6.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów banków
3.6.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów podmiotów bankowych
3.7. Związek procesów pracowniczych i klienckich
Zakończenie
Załączniki
Spis tabel
Spis załączników
Spis rysunków
Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej