Organizacja pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Artykuły
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(5)
Autor
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Jaworek Magdalena
(1)
Jezusek Michał
(1)
Jureczka Kinga
(1)
Korona Katarzyna
(1)
Kołodziej Aleksandra (psycholog)
(1)
Kud Marzena
(1)
Malinowski Piotr
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Skolimowska Katarzyna
(1)
Skowron Aleksandra
(1)
Skrzyp Monika
(1)
Stefaniuk Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Twardowska Mariola
(1)
Wróbel Piotr (prawo)
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Świętek-Bysko Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Wychowawcy
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1502)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Organizacja pracy
(-)
Rodzina
(1116)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(860)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(644)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(541)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(504)
II wojna światowa (1939-1945)
(494)
Wojsko
(482)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(474)
Wychowanie przedszkolne
(462)
Zwierzęta
(450)
Relacje międzyludzkie
(449)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(398)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(373)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(364)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(321)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Opowiadanie polskie
(309)
Żydzi
(309)
Sekrety rodzinne
(300)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(285)
Magia
(283)
Życie codzienne
(283)
Filozofia
(279)
Powieść rosyjska
(274)
Małżeństwo
(273)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(260)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(256)
Policjanci
(255)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(223)
Terroryzm
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(221)
Polityka międzynarodowa
(217)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
PRL
(206)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Wsie
(199)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(181)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(168)
Narkomania
(166)
Śmierć
(166)
Samorząd terytorialny
(165)
Dziennikarze
(164)
Policja
(164)
Przestępczość zorganizowana
(163)
Stosunki interpersonalne
(160)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Opole Lubelskie (woj. lubelskie)
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Opracowanie
(4)
Regulamin pracy
(2)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Każdą organizację tworzą ludzie. Relacje występujące między nimi wpływają na sposób, w jaki ona działa, jak jest postrzegana przez innych oraz jaką ma przewagę na rynku. Monografia ta poświęcona jest właśnie funkcjonowaniu człowieka organizacji, przybliża i omawia szereg jego aspektów, dotyczących: zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej.
Publikacja ukazuje liczne relacje organizacyjne i ich wzajemne oddziaływania, z podkreśleniem fundamentalnego znaczenia zaufania w kreowaniu więzi międzyludzkich.
Książka doskonale spełni swoją rolę podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkim czy socjologia, będzie przydatnym źródłem wiedzy dla prowadzących lub uczęszczających na zajęcia dydaktyczne z zakresu nauk o organizacji, zachowań organizacyjnych, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania wiedzą, zarządzania kapitałem ludzkim i intelektualnym, zarządzania zaufaniem, zarządzania usługami, zarządzania relacjami z klientem. - [od Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 195-215.
Czym jest dobrostan pracownika i jakie jest jego znaczenie w ogólnym szczęściu jednostki? Jaką rolę w życiu zawodowym odgrywają emocje i jakie funkcje pełnią w zarządzaniu organizacją? Jak różnią się menedżerowie pod względem doświadczanych emocji i dobrostanu od osób niepełniących funkcji kierowniczych? Jakie typy dobrostanu pracownika można wyróżnić i jakim profilem emocjonalnym się cechują? To tylko wybrane pytania, na które Autorka próbowała odpowiedzieć, dokonując gruntownej analizy literatury przedmiotu i przeprowadzając szeroko zakrojone badania. Niniejsza pozycja wzbogaca dynamicznie rozwijający się nurt badań nad dobrostanem pracownika i jego emocjami, uzupełniając lukę na rynku wydawniczym dotyczącą zagadnień związanych z doznaniami afektywnymi pracownika. Magdalena Jaworek pragnie przybliżyć w niniejszej pracy problematykę związaną z afektywną stroną dobrostanu pracownika, ze szczególnym uwzględnieniem dobrostanu menedżerów. Autorka powołuje się na obszerną i kompletną literaturę oraz przedstawia wyniki badań prowadzonych na imponującej próbie ponad 3000 pracowników. Książka stanowi bardzo owocną formę syntezy problematyki oraz dyskusji z innymi publikacjami, porusza tematykę rzadko podejmowaną przez psychologów pracy i teoretyków zarządzania, a także zawiera autorski wkład w rozumienie emocji związanych z pracą. - [Z recenzji prof. dr hab. Barbary Kożusznik]
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Część I
Afektywny wymiar dobrostanu pracownika - teoria
1. Dobrostan jednostki - dobrostan pracownika
1.1. Praca i jej rola w kształtowaniu dobrostanu człowieka - ujęcie historyczne
1.2. Czym jest dobrostan jednostki
1.3. ...a czym dobrostan pracownika?
1.4. Dobrostan pracownika - dylematy metodologiczne
2. Stany afektywne jako kluczowy element dobrostanu pracownika
2.1. Stany afektywne - pojęcia i definicje
2.2. Rola i funkcje emocji w życiu człowieka
2.3. Podejścia do badania stanów afektywnych
2.4. Emocje związane z pracą - teorie, koncepcje, modele
2.5. Źródła, konsekwencje i rola wybranych emocji w środowisku pracy
2.5.1. Emocje lękowe
2.5.2. Emocje złości i gniewu
2.5.3. Emocje smutku i przygnębienia
2.5.4. Emocje szczęścia
3. Wypalenie zawodowe, zaangażowanie w pracę i pracoholizm jako typy dobrostanu pracownika
3.1. Afektywny wymiar dobrostanu pracownika - ujęcie teoretyczne
3.2. Wybrane typy dobrostanu pracownika i ich związek z emocjami
3.2.1. Wypalenie zawodowe jako choroba cywilizacyjna
3.2.2. Czy zaangażowany pracownik to szczęśliwy pracownik?
3.2.3. Pracoholizm - uzależnienie czy pasja - a może dwa w jednym?
4. Menedżer i dobrostan związany z pracą
4.1. Ewolucja zawodu menedżera
4.2. Kim jest menedżer?
4.3. Menedżerowie i ich podwładni - różnice psychologiczne
4.4. Zarządzanie dobrostanem pracownika i jego emocjami
Część II
Afektywny wymiar dobrostanu pracownika i jego specyfika w grupie menedżerów - badania własne
5. Metodologia badań
5.1. Procedura badawcza i opis narzędzi
5.2. Charakterystyka próby
5.3. Analizy statystyczne
6. Charakterystyka wybranych typów dobrostanu pracownika pod kątem czynników zawodowych i demograficznych
6.1. Zaangażowani menedżerowie i niezaangażowani telemarketerzy
6.2. Wyczerpany lekarz, cyniczny informatyk i skuteczny menedżer?
6.3. Pracoholizm - menedżerowie ponownie "na prowadzeniu"!
6.4. Wnioski i podsumowanie
7. Pracuś, Luzak, Wypalony, Entuzjasta czy Średniak? - analiza profili pracowników pod kątem wybranych typów dobrostanu
7.1. Wprowadzenie - przegląd badań
7.2. Procedura wyodrębnienia poszczególnych grup pracowników
7.3. Charakterystyka profili wyodrębnionych grup pracowników
7.4. Profile pracowników - podsumowanie
7.5. Omówienie wyników
8. Specyfika dobrostanu menedżera
8.1. Cel badań i hipotezy badawcze
8.2. Procedura badawcza
8.3. Opis prób
8.4. Wyniki - dobrostan menedżerów i przedstawicieli innych zawodów
8.4.1. Analiza porównawcza profili dobrostanów
8.4.2. Analiza związków między badanymi typami dobrostanu oraz odczuciami związanymi z pracą
8.5. Omówienie wyników
Podsumowanie
Załącznik 1
Załącznik 2
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider i zespół / Piotr Malinowski ; Akademia Obrony Narodowej. - Warszawa : Wydawnictwo Akademii Obrony Narodowej, 2012. - 147 stron : schematy, tabele, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 137-141. Indeksy.
Oddawana do rąk czytelników publikacja ma na celu uzupełnienie dostrzeżonej luki i odświeżenie spojrzenia na wybrane aspekty funkcjonowania zespołu z perspektywy jednostki, która choć czasami posiada władzę, aby efektywnie realizować cele zespołu, buduje w nim relacje oparte na innych podstawach i założeniach.
Opracowanie, którego dodatkowym celem było uporządkowanie i przybliżenie poglądów na funkcjonowanie różnorodnych zespołów, podzielone na cztery rozdziały, odnosi się do dwóch zasadniczych aspektów. Pierwszym jest działanie osoby, specjalnie ze względu na charakter pełnionej roli nazwanej kierownikiem - liderem i związane z tym podejścia i teoretyczne koncepcje. Drugim natomiast praktyczne funkcjonowanie zespołów, szczególnie zadaniowych, których prze znaczeniem jest zwykle realizowanie unikatowych i cennych, nie tylko finansowo, przedsięwzięć i pomysłów.
Poszczególne fragmenty dotyczą zagranicznych i rodzimych prac teoretycznych, które tworzą teorię przywództwa w zespole, próby ujednolicenia klasyfikacji zespołów, przedstawienia specyfiki i ich szczególnych cech oraz wskazania znaczenia i podstaw funkcjonowania w organizacji. Kontekst działania kierownika - lidera, choć przewija się w całej publikacji, w połączeniu z wybranymi aspektami kształtującymi efektywność zespołu, został zawarty w ostatnim fragmencie publikacji. Całość uzupełnił zestaw załączników przygotowanych z myślą o usystematyzowaniu wiedzy o działaniu zespołu i jego lidera. - [ze Wstępu]
SPIS TREŚCI
Wstęp
1. Kierownik czy przywódca
1.1. Przewodzenie w zespole
1.1.1. Ogólny rys teorii przewodzenia w zespole
1.1.2. Dorobek rodzimych badaczy przywództwa w zespole
1.1.3. Uogólnione aspekty przywództwa w zespole
1.2. Charakterystyka lidera
1.2.1.Ogólne cechy i wyróżniki lidera
1.2.2. Kompetencje typu emocjonalnego
1.2.3. Kompetencje kierownicze
1.2.4.Kompetencje kształtujące relacje w zespole
1.3. Nowoczesny kierownik - lider
1.3.1. Zachowania i zasady postępowania kierownika - lidera
1.3.2. Obszary zadaniowe kierownika - lidera
2. Specyfika zespołu
2.1. Grupa czy zespół
2.1.1. Wyróżniki grupy
2.1.2. Wyznaczniki zespołu
2.2. Charakterystyka zespołu
2.2.1. Różnorodność definicyjna zespołu
2.2.2. Cechy zespołu
2.2.3. Normy zespołowe
2.2.4. Liczebność zespołu
2.2.5. Spójność zespołu
2.2.6. Efekt synergii
2.2.7. Współodpowiedzialność zespołu
2.2.8. Komplementarność umiejętności
2.2.9. Specyfika przywództwa
2.3. Relacje w zespole
2.3.1. Etapy budowania relacji
2.3.2. Monitorowanie i wzmacnianie pozytywnych relacji
3. Zespoły w organizacji
3.1. Zalety zespołów
3.1.1. Korzyści organizacyjne stosowania zespołów
3.1.2. Korzyści społeczne zespołów
3.1.3. Uzasadnienie wprowadzania i tworzenia zespołów
3.2. Zespoły w funkcjonowaniu organizacji
3.2.1. Oddziaływanie czynnika strukturalnego na zespół
3.2.2. Rodzaje zespołów
3.2.3. Dobór specjalistów do zespołu
3.2.4. Ustalanie celów zespołu
3.2.5. Kształt struktury wewnętrznej zespołu
3.2.6. Kultura zespołów i jej funkcje
3.2.7. Upełnomocnienie zespołu
3.2.8. Ocena funkcjonowania zespołu
4. Funkcjonowanie lidera w zespole
4.1. Rozwój zespołu
4.1.1. Rozwój podczas budowania zespołu
4.1.2. Rozwój w trakcie kształcenia zespołu
4.1.3. Ocena kształcenia zespołu
4.1.4. Rozwój przez coaching zespołu
4.2. Komunikacja w zespole
4.2.1. Elementy składowe i płaszczyzny komunikacji
4.2.2. Aspekty efektywności komunikacji
4.3. Motywowanie do pracy i współpracy
4.3.1. Zespół jako motywujące środowisko
4.3.2. Zespołowy system motywowania
4.4. Organizowanie spotkań i narad
4.4.1. Spotkania znaczącą, formą komunikacji w zespole
4.4.2. Podstawy efektywności spotkań
4.5. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji
4.5.1. Rozwiązywanie problemów
4.5.2. Decyzje w zespole
4.6. Rozwiązywanie konfliktów
ZAKOŃCZENIE
ZAŁĄCZNIKI
LITERATURA
INDEKS OSOBOWY
INDEKS RZECZOWY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt i controlling funkcji personalnej w przedsiębiorstwie / Jarosław Marciniak. - Wydanie 3, uaktualnione i poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015. - 438 stron : tabele ; 24 cm.
(HR)
Indeks.
Organizacja powinna co pewien czas przeprowadzać audyt funkcji personalnej - nie tylko po to, by ocenić skuteczność działań HR i ich zgodność z przepisami, ale również po to, by usprawnić obszar zarządzania personelem, a nawet go zrestrukturyzować. Zarówno przy audycie, jak i w codziennej pracy związanej z zarządzaniem system controllingu personalnego może być niezwykle użyteczny.
Oddawana do rąk czytelników publikacja będzie cenną pomocą w przeprowadzeniu analizy sprawności funkcji personalnej. Jest to praktyczny poradnik przedstawiający krok po kroku, jak można samodzielnie przeprowadzić audyt oraz przygotować i wdrożyć system controllingu personalnego. Zamieszczono w nim wiele użytecznych przykładów, narzędzi, formularzy oraz procedur. Czytelnik ma możliwość wyboru najbardziej odpowiedniego spośród przedstawionych rozwiązań oraz dostosowania go do potrzeb i specyfiki swojego przedsiębiorstwa. Przedstawione propozycje można wdrożyć w organizacjach różnego typu i różnej wielkości - wszędzie tam, gdzie funkcja kadrowa jest realizowana, a jej znaczenie doceniane.
Książoa jest przeznaczona dla menedżerów i pracowników działów personalnych oraz dla pracowników firm doradczych. Może być użyteczna dla czlonków zarządów przedsiębiorstw odpowiedzialnych za procesy racjonalizacyjne dotyczące sfery kierowania ludźmi, a także firm zmieniających sposób funkcjonowania i organizacji pracy. Przyda się również menedżerom zarządzającym ludźmi na co dzień - przygotowującym plany zatrudnienia, kierującym adaptacją nowych pracowników i dokonującym oceny podwładnym.
SPIS TREŚCI
O autorze
Wstęp
ROZDZIAŁ 1. AUDYT FUNKCJI PERSONALNEJ A CONTROLLING FUNKCJI PERSONALNEJ
Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji
Funkcja kontrolna działu personalnego
Zdefiniowanie pojęć: "controlling personalny", "audyt personalny", "audyt funkcji personalnej"
Audyt funkcji personalnej a controlling personalny
Audyt funkcji personalnej a audyt personalny - porównanie zakresu
Czy można połączyć te przedsięwzięcia?
Cele audytu funkcji personalnej
Cele controllingu personalnego
ROZDZIAŁ 2. ROLA, ZADANIA I ORGANIZACJA DZIAŁU PERSONALNEGO
Definicja pracy kadrowej
Znaczenie i zadania działu personalnego
Znaczenie audytu funkcji personalnej
Sens istnienia działu kadr
Podstawowe funkcje zarządzania zasobami ludzkimi
Podział pracy w strukturze HR i jej wielkość
Przykładowe schematy organizacji pracy kadrowej
Wymagania wobec działów personalnych - najnowsze tendencje
ROZDZIAŁ 3. AUDYT STANOWISKOWY W KADRACH
Wymagania prawne związane z obszarem prac
Wymagania prawne związane z zawodem
Klasyfikacja zawodów i specjalności - odniesienie do działu kadr
Stanowiska w kadrach - specyfika pracy
Kierownik działu osobowego (kadr)
Specjalista ds. kadr (administracji personalnej) - kluczowe wymagania zawodu
Szczegółowy profil stanowiska specjalisty ds. kadr
Profile pozostałych standardowych stanowisk
Podnoszenie kwalifikacji kadrowców - elementy i zasady
Rekrutacja na stanowiska w kadrach - specyfika i pytania w rozmowach kwalifikacyjnych
Narzędzia pracy kadrowca - systemy informatyczne, programy
ROZDZIAŁ 4. OBSŁUGA PRACOWNIKÓW I ADMINISTRACJA KADROWA
Audyt "twardy" czy "miękki"?
Podstawowe zadania administracji kadrowej
Audyt administracji kadrowej
System informacji kadrowej
Marketing wewnętrzny w pracy kadr
ROZDZIAŁ 5. REGULAMINY JAKO PODSTAWA ZARZĄDZANIA PRACĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Dział personalny a wewnętrzny porządek prawny przedsiębiorstwa
Procedura przygotowywania podstawowych regulacji
ROZDZIAŁ 6. PODSTAWOWE PROCEDURY KADROWE
Audyt procedur kadrowych
Przykład procedury rekrutacji i selekcji
Przykład procedury adaptacji zawodowej
Przykład procedury szkolenia i rozwoju
Przykład procedury oceniania
Wytyczne dotyczące procedur
ROZDZIAŁ 7. DZIAŁ PERSONALNY A ORGANIZACJA PRACY
Analiza funkcji realizowanych przez struktury organizacyjne
Analiza zadań realizowanych przez zespoły
Podział i formułowanie zadań dla pracowników
Analiza funkcji i zadań jako podstawa planu zatrudnienia
ROZDZIAŁ 8. WSPÓŁPRACA DZIAŁU PERSONALNEGO Z ZARZĄDEM PRZEDSIĘBIORSTWA
Rola menedżera personalnego
Cele zarządzających
Najważniejsze obszary decyzyjne zarządu
Zakres informacji dla zarządów
Otoczenie rynkowe i benchmarking
ROZDZIAŁ 9. WSPÓŁPRACA DZIAŁU PERSONALNEGO Z KIEROWNIKAMI LINIOWYMI
Kierownicy liniowi a funkcja personalna
Kierownicy liniowi a obszar administracji kadrowej
Kierownicy liniowi a planowanie zatrudnienia i dobór pracowników
Kierownicy liniowi a adaptacja i rozwój zawodowy
Kierownicy liniowi a motywacja płacowa i pozapłacowa
Kierownicy liniowi a zarządzanie efektywnością pracy
Kierownicy liniowi a usprawnianie systemu komunikowania się
Podstawowe formy współpracy kierowników liniowych z działem kadr
ROZDZIAŁ 10. RACJONALIZACJA DZIAŁU PERSONALNEGO
Restrukturyzacja działów kadr
Zmiany wymagań i standardów
Zmiany w procesie pracy służb kadrowych
Outsourcing poszczególnych obszarów pracy kadrowej
Racjonalizacja procesów
Nowe formy działania - model HRBP
ROZDZIAŁ 11. KORZYŚCI Z AUDYTU FUNKCJI PERSONALNEJ
Audyt jako element strategii personalnej
Korzyści dla działu personalnego i dla menedżera
Korzyści dla zarządu
Korzyści dla kadry kierowniczej
Jak i kiedy przygotowywać audyt funkcji personalnej?
Kwestionariusz dla kadry kierowniczej do celów audytu funkcji personalnej
Wykorzystanie wniosków z audytu funkcji personalnej
Wybrane merytoryczne elementy audytu funkcji personalnej. Przykład przedsiębiorstwa X
Znaczenie audytu dla przedsiębiorstwa
R0ZDZIAŁ 12. WDROŻENIE CONTROLLINGU FUNKCJI PERSONALNEJ
Przygotowanie wdrożenia systemu controllingu
Harmonogram i zasady wdrożenia systemu controllingu HR w firmie
Użyteczne zastosowanie wskaźników w HR
Miejsce controllingu HR w firmie - wady i zalety różnych rozwiązań
Analiza ryzyka kadrowego firmy - cele i zasady postępowania
Procedura analizy ryzyka kadrowego
Przykład dokumentu podsumowującego - formularza do kompleksowej oceny HR
INDEKS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 220-222.
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Publikacja stanowi nowoczesny poradnik dla wychowawców, nauczycieli, rodziców, opiekunów, dzięki któremu lekcje wychowawcze zamienią się w budującą przygodę po własne marzenia. Autorki zawarły w książce scenariusze zajęć rozwijające kreatywność, inteligencję emocjonalną, analityczne myślenie, poczucie własnej wartości od najmłodszych lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37.064.2:159.922.7/.8 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 147-[160].
Wprowadzenie lockdownu, będącego wynikiem pandemii COVID-19, zmusiło wiele organizacji w Polsce do wdrożenia pracy zdalnej. Przyspieszone tempo zmian w zakresie trybu pracy ujawniło wiele komplikacji związanych zarówno z efektywnością pracowników, jak i zdolnościami organizacyjnymi pracodawców. Praca zdalna wymusiła na członkach kadr menedżerskich wypracowanie nowych metod i technik zarządzania rozproszonym zespołem, utrzymania wśród pracowników mobilizacji oraz ewaluacji ich efektywności. Związane z pracą zdalną komplikacje i następstwa, stały się podstawą do wysnutych w niniejszej monografii tez.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej