Wizerunek przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(11)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(7)
Artykuły
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(7)
Autor
Budzyński Wojciech
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Jankowska Anna
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kowalski Tadeusz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lemanowicz Marzena
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Rotach Nina
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Waszkiewicz-Raviv Alicja
(1)
Witkowski Krzysztof (1970- )
(1)
Wyrwisz Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1507)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(-)
Rodzina
(1117)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(862)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(645)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(494)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(475)
Wychowanie przedszkolne
(461)
Relacje międzyludzkie
(450)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(374)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(365)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(302)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(286)
Życie codzienne
(284)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(274)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(261)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(257)
Policjanci
(256)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
PRL
(208)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Wsie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(182)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(169)
Dziennikarze
(168)
Narkomania
(166)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(163)
Polityka
(160)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 247-274. Indeks.
W dobie turbulentnego i coraz mniej poddającego się predykcji otoczenia, jak również konkurencji o ograniczone i często nieimitowane zasoby szczególnego znaczenia nabiera potrzeba kreowania pożądanego wizerunku organizacji publicznej. Konstatacja ta odnosi się także do wizerunku pracodawcy samorządowego. Pozyskanie oraz utrzymanie zdolnych pracowników stanowi przejaw dbałości o zasoby ludzkie. To dzięki zaangażowaniu oraz kreatywności urzędników samorządowych można skutecznie osiągać zakładane cele organizacyjne. Badania, których wyniki przedstawiono w niniejszej książce, zawierają analizę i przedstawienie determinant wizerunku pracodawcy samorządowego, jego ograniczeń oraz kierunkowych propozycji doskonalenia wizerunku organizacji samorządowej.
SPIS TREŚCI
Wstęp
I. URZĄD GMINY JAKO MIEJSCE PRACY
1. Organizacje samorządowe
2. Kapitał ludzki w organizacji
3. Wizerunek a pojęcia pokrewne
4. Wizerunek pracodawcy
5. Funkcje, korzyści i koszty wizerunku pracodawcy samorządowego
6. Kształtowanie wizerunku pracodawcy
II. DETERMINANTY WIZERUNKU PRACODAWCY
1. Otoczenie jako "aktywne tło"
2. Kapitał ludzki w procesie kształtowania wizerunku pracodawcy
3. Cele i wartości jako interpretacja organizacji
4. Zakłócenia w sferze wartości organizacji
III. WIZERUNEK PRACODAWCY W ŚWIETLE BADAŃ TERENOWYCH
IV. METODY I TECHNIKI ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ
V. STRUKTURALNE UWARUNKOWANIA WIZERUNKU PRACODAWCY
Spis rysunków i tabel
Bibliografia
Indeks ważniejszych pojęć
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 191-194.
Dlaczego ufamy Karen z Facebooka, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
ROZDZIAŁ I
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BIZNESIE CZY BIZNES W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?
1.1. M JAK MARKA
1.1.1. Tożsamość, wizerunek, reputacja
1.1.2. Marka - istota pojęcia
1.1.3. Marka osobista a marka biznesowa
1.2. SOCIAL MEDIA A WIZERUNEK FIRMY
1.2.1. Media społecznościowe jako element strategii biznesowej
1.2.2. Szanse generowane przez social media marketing
1.2.3. Wyzwania i zagrożenia wynikające z obecności firm w social mediach
1.3. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BIZNESIE
1.3.1. Facebook
1.3.2. Instagram
1.3.3. LinkedIn
1.3.4. YouTube
1.3.5. Snapchat
1.3.6. TikTok
1.3.7. Twitter
ROZDZIAŁ II LEAN - INNOWACYJNA DROGA DO WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI 2.1. EFEKTYWNOŚĆ CZY JAKOŚĆ? DYLEMATY WSPÓŁCZESNYCH MAREK 2.2. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I ZARZĄDZANIE ZMIANĄ JAKO FILARY SILNEJ MARKI 2.3. JAK TO SIĘ ROBI W JAPONII - CZYLI CASE STUDY TOYOTY 2.4. ZROZUMIEĆ ISTOTĘ LEAN
ROZDZIAŁ II LEAN - INNOWACYJNA DROGA DO WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI
2.1. EFEKTYWNOŚĆ CZY JAKOŚĆ? DYLEMATY WSPÓŁCZESNYCH MAREK
2.2. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I ZARZĄDZANIE ZMIANĄ JAKO FILARY SILNEJ MARKI
2.3. JAK TO SIĘ ROBI W JAPONII - CZYLI CASE STUDY TOYOTY
2.4. ZROZUMIEĆ ISTOTĘ LEAN
2.4.1. Lean jako sposób myślenia
2.4.2. Lean jako nowa strategia biznesowa
2.4.3. Lean jako metoda zarządzania
2.5. ZAŁOŻENIA SZCZUPŁEGO ZARZĄDZANIA, OPARTEGO NA CYKLU PDCA
2.6. #NEVERSTOPCHALLENGING
2.6.1. Kaizen
2.6.2. Jidoka, just-in-time, 5S
2.6.3. Lean lider
ROZDZIAŁ III
LSMMAt - NOWE PODEJŚCIE DO BUDOWANIA STRATEGII OBECNOŚCI FIRMY W SOCIAL MEDIACH
3.1. STRATEGIA OBECNOŚCI W SOCIAL MEDIACH - KOMU TO POTRZEBNE?
3.2. ZASADY BUDOWY KLASYCZNEJ STRATEGII OBECNOŚCI MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
3.2.1. Analiza wyjściowa
3.2.2. Plan
3.2.3. Wdrożenie
3.2.4. Ocena
3.3. LSMMAt - CZYLI JAK STWORZYĆ PLAN BEZ PLANU?
3.3.1. Definiowanie grup docelowych
3.3.2. Cel klienta a cel marki
3.3.3. Ramy jako nowe Big Idea(s)
3.3.4. Mapowanie strumienia wartości
3.3.5. Wdrożenie just-in-time
3.3.6. Kapitał ludzki jako kluczowe ogniwo LSMMAt
ROZDZIAŁ IV
LSMMAt W PRAKTYCE - PRZYKŁADY WDROŻEŃ
4.1. FIRMA A - CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU BADAŃ
4.2. ANALIZA GRUPY ODBIORCÓW I IDENTYFIKACJA NIEWYKORZYSTANYCH SZANS
4.3. TWORZENIE I ZARZĄDZANIE CONTENTEM
4.4. STYMULOWANIE ZAANGAŻOWANIA ZESPOŁU
4.5. BARIERY I CZYNNIKI HAMUJĄCE WDRAŻANIE LSMMA
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS WYKRESÓW
SPIS TABEL
SPIS FOTOGRAFII
SPIS RYSUNKÓW
SUMMARY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948)
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Zawiera:
WSTĘP
Rozdział I
Polityka promocji w ujęciu koncepcji marketingu terytorialnego
1.1. Istota promocji
1.2. Polityka promocji i jej cele w ujęciu marketingu terytorialnego
1.3. Instrumenty polityki promocji
Rozdział II
Wizerunek w koncepcji marketingu terytorialnego
2.1. Wizerunek jako kategoria marketingowa
2.2. Wizerunek a tożsamość
2.3. Rodzaje i funkcje wizerunku
2.4. Proces kreowania wizerunku
2.5. Związki i zależności pomiędzy wizerunkiem docelowym a polityką promocji
2.6. Adresaci wizerunku
Rozdział III
Obszarowy produkt turystyczny
3.1. Istota i rodzaje produktu turystycznego
3.2. Obszar jako rodzaj produktu turystycznego
3.3. Struktura obszarowego produktu turystycznego
3.4. Lokalny produkt turystyczny jako przedmiot polityki promocji
3.5. Wizerunek obszarowego produktu turystycznego. Przykład województwa zachodniopomorskiego
Rozdział IV
Działania w zakresie polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego
4.1. Polityka promocji obszarowego produktu turystycznego
4.2. Wykorzystanie wizerunku przez podmioty gospodarki turystycznej
4.3. Wizerunek obszarowego produktu turystycznego i jego struktura
4.4. Podmioty zajmujące się kreowaniem wizerunku obszarowego produktu turystycznego
4.5. Polityka promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego. Przykład gmin województwa zachodniopomorskiego
Rozdział V
Modelowe rozwiązania dla polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego
5.1. Czynniki i uwarunkowania modelowych rozwiązań w zakresie polityki promocji
5.2. Struktura modelu polityki promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
5.3. Nakłady i efekty wynikające z proponowanego modelu polityki promocji skierowanego na kreowanie wizerunku produktu turystycznego
5.4. Adaptacja modelu polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego. Przykład gminy i miasta Mirosławiec
PODSUMOWANIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
SUMMARY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 174-[175].
Nina Rotach pisze z perspektywy osoby z wieloletnim doświadczeniem, która zna prace międzynarodowych przedsiębiorstw "od środka". Zastanawia się, skąd pochodzi zły image korporacji w Polsce. Rozwiewa mit "wyścigu szczurów" i pokazuje, że korporacja może być świetnym miejscem pracy dla kobiet pod warunkiem, że są one wytrwałe, asertywne, inteligentne i dobrze wykształcone. Odpowiada na pytanie, jak robić karierę, nie rezygnując jednocześnie z życia prywatnego. Daje kobietom instrumentarium do poruszania się i do awansu w korporacjach.
WSTĘP
ROZDZIAŁ I
ZŁY WIZERUNEK KORPORACJI - "WYŚCIG SZCZURÓW"
1. Korporacja - definicje
2. Plusy korporacji
3. Minusy korporacji
ROZDZIAŁ II
JAK DOSTAĆ SIĘ DO KORPORACJI I DO JAKIEJ WARTO ?
1. Kierunek wykształcenia
2. Profil zawodowy
3. Rodzaj firmy
4. Sytuacja wyjściowa
5. Rekrutacja
ROZDZIAŁ III
JAK SIĘ ODNALEŹĆ ?
1. Centrum władzy
2. Etap rozwoju firmy
3. Kultura organizacji
4. Nomenklatura
ROZDZIAŁ IV
JAK SIĘ WYBIĆ ?
1. Reguły gry
2. Rozpoznawalność
3. Odpowiedzialność
4. Publiczne eksponowanie swojej działalności
5. No risk, no fun
6. Pracuj tak, jakby firma należała do Ciebie
7. Zadbaj o pozycję ekspatrianta
8. Wyniki pracy muszą być widoczne, wyjątkowe i istotne
9. Rozwiązywanie problemów
10. Aspiruj i mów o tym
ROZDZIAŁ V
AWANS W HIERARCHII
1. Praca (job) versus kariera
2. Komunikacja i networking
3. Konkurencja w firmie - jak się z nią obchodzić?
4. Awans finansowy - gdzie jestem w widełkach płacowych?
ROZDZIAŁ VI
JAK UNIKNĄĆ PUŁAPEK ? - MYŚLENIE STRATEGICZNE
1. Rodzaje pułapek
2. Outsourcing
3. Myślenie strategiczne
ROZDZIAŁ VII
KOBIETY I ZARZĄDZANIE
1. Kobiecy styl zarządzania
2. Sytuacyjny styl zarządzania
3. Kobiety nie pasują: "no fit"
4. Jasna komunikacja
5. Skład zespołu
6. Delegowanie
7. Empatia na niewłaściwym miejscu / mylenie płaszczyzn
8. Zarządzanie wirtualne
9. Władza (wpływ)
10. Władza do góry i w dół
11. Źródła władzy
12. Pierwsze trzy miesiące
13. Jak zbudować dobre relacje z szefem?
14. Nowy zespół
ROZDZIAŁ VIII
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ (change management) I SZANSE TEGO OKRESU
1. Ogólne wskazówki
2. Proces zwolnień
ROZDZIAŁ IX
UMIEJĘTNOŚCI (skills) SPRZYJAJĄCE AWANSOWI
1. Umiejętność szybkiego przetwarzania dużej ilości informacji
2. Helicopter view
3. Funkcje wykonawcze (Executive Functions)
4. Work smart, not hard - "pracuj mądrzej, nie ciężej"
5. Myślenie analityczne versus koncepcyjne
6. Myślenie systemowe
7. Decyzyjność
8. Obchodzenie się z niepewnością (dealing with ambiguity)
9. Wykształcenie ogólne
ROZDZIAŁ X
NASTAWIENIE PSYCHOLOGICZNE
1. Luka ambicji (ambition gap)
2. Kobiety i współzawodnictwo
3. Asertywność
4. Działanie mimo strachu
5. Zaangażuj się na 100%
6. Poczucie humoru
7. Think big! Myśl na dużą skalę
8. PR własnej osoby
9. Nie jest ważny proces, tylko wynik
10. "Done is better than perfect" (Lepiej skończyć niż nieustannie dopracowywać)
11. Chęć bycia kochaną
12. Odporność psychiczna
13. Wytrwałość i dyscyplina
14. Inicjatywa i przedsiębiorczość
15. Źle pojęta skromność
16. Martwienie się i roztrząsanie niepowodzeń
17. Solidarność z innymi kobietami
ROZDZIAŁ XI
PRZYROST WŁADZY POPRZEZ ALIANSE (koalicje)
1. Alians do góry: mentor i sponsor
2. Kobiety i mentor
3. Alians na tej samej płaszczyźnie: koledzy
4. Alians do dołu: pracownicy
ROZDZIAŁ XII
JAK UNIKNĄĆ WYPALENIA ZAWODOWEGO ?
ROZDZIAŁ XIII
ETYKA
ROZDZIAŁ XIV
CHEMIA - KIEDY MUSIMY ODEJŚĆ ?
ROZDZIAŁ XV
JAK CZĘSTO ZMIENIAĆ PRACĘ ?
ANEKS
LITERATURA
RECENZJE
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizualny PR : siła obrazów w komunikacji organizacji / Alicja Waszkiewicz-Raviv. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2021. - 227, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 207-222.
Książka stanowi spójny i interdyscyplinarny opis uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Jest próbą całościowego określenia komunikacji wizualnej z punktu widzenia public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej