Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(6)
Artykuły
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(15)
Autor
Frąckiewicz Ewa
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bojarski Roman
(1)
Bąkiewicz Anna
(1)
Chmielarz Witold (1954- )
(1)
Czeczuga Bazyli
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Gendron George
(1)
Gibson Shane
(1)
Gieorgica Paweł
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Grębosz-Krawczyk Magdalena
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hryniewicka Magdalena
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kapla Mariola
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kuna Marcin
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lemanowicz Marzena
(1)
Levine Michael (1954- )
(1)
Lewis Herschell Gordon (1926- )
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lisowski Marek
(1)
Lisowski Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Misztal Anna
(1)
Musz Anna Maria (1988- )
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Osmólska Iwona
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Podczaszy Joanna
(1)
Robson Kinga
(1)
Rogowski Waldemar
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Scott David Meerman
(1)
Siudak Dariusz
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Solarz Jan Krzysztof
(1)
Solarz Małgorzata
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Tkaczyk Tadeusz P
(1)
Trzaskowska-Dmoch Adrianna
(1)
Trębska Joanna
(1)
Tylman Aneta
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wieczorek Tadeusz (1951- )
(1)
Wisłowski Mariusz
(1)
Wright Jeremy
(1)
Łukasiewicz-Kamińska Agnieszka
(1)
Ślebocka Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1512)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Marketing cyfrowy
(-)
Rodzina
(1118)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(865)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(646)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(506)
II wojna światowa (1939-1945)
(499)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(477)
Wychowanie przedszkolne
(461)
Relacje międzyludzkie
(452)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(374)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(367)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(355)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(305)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(286)
Życie codzienne
(285)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(277)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(263)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Policjanci
(258)
Szkolnictwo
(257)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(230)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Matki i córki
(224)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Zabójstwo
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
PRL
(209)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
Unia Europejska
(201)
Wsie
(201)
Nauczanie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(193)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(184)
Wybory życiowe
(184)
Osoby zaginione
(183)
Chłopcy
(177)
Publicystyka polska
(177)
Podróże
(175)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(170)
Dziennikarze
(168)
Narkomania
(167)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(164)
Polityka
(161)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Powiat lęborski (woj. pomorskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Podręcznik
(3)
Raport z badań
(3)
Opracowanie
(2)
Blogi
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
E-booki
(1)
Podręczniik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004.738.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004.7 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN , 2006. - 124 s.: il.; 24 cm.
Bibliogr. s. 117-119 i przy rozdz. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Płyta zawiera prezentacje do wykładów, sporządzone w programie PowerPoint, ilustrujące w atrakcyjnej, multimedialnej formie najważniejsze zagadnienia, przykłady stron internetowych oraz dane statystyczne do każdego rozdziału podręcznika.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002.2 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 191-194.
Dlaczego ufamy Karen z Facebooka, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
ROZDZIAŁ I
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BIZNESIE CZY BIZNES W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?
1.1. M JAK MARKA
1.1.1. Tożsamość, wizerunek, reputacja
1.1.2. Marka - istota pojęcia
1.1.3. Marka osobista a marka biznesowa
1.2. SOCIAL MEDIA A WIZERUNEK FIRMY
1.2.1. Media społecznościowe jako element strategii biznesowej
1.2.2. Szanse generowane przez social media marketing
1.2.3. Wyzwania i zagrożenia wynikające z obecności firm w social mediach
1.3. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BIZNESIE
1.3.1. Facebook
1.3.2. Instagram
1.3.3. LinkedIn
1.3.4. YouTube
1.3.5. Snapchat
1.3.6. TikTok
1.3.7. Twitter
ROZDZIAŁ II LEAN - INNOWACYJNA DROGA DO WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI 2.1. EFEKTYWNOŚĆ CZY JAKOŚĆ? DYLEMATY WSPÓŁCZESNYCH MAREK 2.2. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I ZARZĄDZANIE ZMIANĄ JAKO FILARY SILNEJ MARKI 2.3. JAK TO SIĘ ROBI W JAPONII - CZYLI CASE STUDY TOYOTY 2.4. ZROZUMIEĆ ISTOTĘ LEAN
ROZDZIAŁ II LEAN - INNOWACYJNA DROGA DO WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI
2.1. EFEKTYWNOŚĆ CZY JAKOŚĆ? DYLEMATY WSPÓŁCZESNYCH MAREK
2.2. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I ZARZĄDZANIE ZMIANĄ JAKO FILARY SILNEJ MARKI
2.3. JAK TO SIĘ ROBI W JAPONII - CZYLI CASE STUDY TOYOTY
2.4. ZROZUMIEĆ ISTOTĘ LEAN
2.4.1. Lean jako sposób myślenia
2.4.2. Lean jako nowa strategia biznesowa
2.4.3. Lean jako metoda zarządzania
2.5. ZAŁOŻENIA SZCZUPŁEGO ZARZĄDZANIA, OPARTEGO NA CYKLU PDCA
2.6. #NEVERSTOPCHALLENGING
2.6.1. Kaizen
2.6.2. Jidoka, just-in-time, 5S
2.6.3. Lean lider
ROZDZIAŁ III
LSMMAt - NOWE PODEJŚCIE DO BUDOWANIA STRATEGII OBECNOŚCI FIRMY W SOCIAL MEDIACH
3.1. STRATEGIA OBECNOŚCI W SOCIAL MEDIACH - KOMU TO POTRZEBNE?
3.2. ZASADY BUDOWY KLASYCZNEJ STRATEGII OBECNOŚCI MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
3.2.1. Analiza wyjściowa
3.2.2. Plan
3.2.3. Wdrożenie
3.2.4. Ocena
3.3. LSMMAt - CZYLI JAK STWORZYĆ PLAN BEZ PLANU?
3.3.1. Definiowanie grup docelowych
3.3.2. Cel klienta a cel marki
3.3.3. Ramy jako nowe Big Idea(s)
3.3.4. Mapowanie strumienia wartości
3.3.5. Wdrożenie just-in-time
3.3.6. Kapitał ludzki jako kluczowe ogniwo LSMMAt
ROZDZIAŁ IV
LSMMAt W PRAKTYCE - PRZYKŁADY WDROŻEŃ
4.1. FIRMA A - CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU BADAŃ
4.2. ANALIZA GRUPY ODBIORCÓW I IDENTYFIKACJA NIEWYKORZYSTANYCH SZANS
4.3. TWORZENIE I ZARZĄDZANIE CONTENTEM
4.4. STYMULOWANIE ZAANGAŻOWANIA ZESPOŁU
4.5. BARIERY I CZYNNIKI HAMUJĄCE WDRAŻANIE LSMMA
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS WYKRESÓW
SPIS TABEL
SPIS FOTOGRAFII
SPIS RYSUNKÓW
SUMMARY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659.4 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004.738.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Podręcznik poświęcony jest istocie e-biznesu i jego podstawowym problemom oraz modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Omawia segmenty e-biznesu, ich zalety, wady oraz kluczowe determinanty funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Książka przedstawia zagadnienia związane z infrastrukturą technologiczną i sprzętową oraz architekturą e-biznesu. Omówiono w niej rozwiązania pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem, partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą oraz przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Ponadto każdy rozdział zakończono pytaniami problemowymi oraz testem prawda/fałsz. Podręcznik adresowany jest do szerokiego grona odbiorców, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych omawianą problematyką, którzy chcą zdobyć i wykorzystać wiedzę na temat e-biznesu.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.4 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Społeczna Akademia Nauk, ISSN 1733-2486 ; t. 16, z. 8, cz. 2)
Nazw. aut. na podst. spisu treści.
Na grzb. wyłącznie tyt. serii.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
-Zawiera:
-CZĘŚĆ I
-RYZYKO SPOŁECZNE ROZWOJU GOSPODARCZEGO
-Paweł Gieorgica, Polska na obrzeżach Unii Europejskiej: w pogoni za Zachodem
-Bazyli Czeczuga, Marek Lisowski, Ryzyko działalności gospodarczej w środowisku naturalnym człowieka
-Adrianna Trzaskowska-Dmoch, Wyzwania demograficzne makroregionu Polski Południowej ze szczególnym uwzględnieniem jednoosobowych gospodarstw domowych
-Kazimierz Niewiadomski, Elementy konkurencyjności turystycznej na obszarze Polski
-Magdalena Ślebocka, Rola i znaczenie funduszy unijnych w procesie rewitalizacji
-Aneta Tylman, Prawno-finansowe uwarunkowania procesów rewitalizacji miast w Polsce - ostatni okres wsparcia z funduszy europejskich
-CZĘŚĆ II
-RYZYKO GOSPODARCZE W CYKLU ŻYCIA BIZNESU
-Anna Bąkiewicz, MŚP w warunkach globalnego kryzysu finansowego w Polsce
-Dariusz Siudak, Zastosowanie koncepcji mapy dla obiektu w analizie migracji wartości przedsiębiorstw
-Tadeusz P. Tkaczyk, Uwarunkowania egzystencji podmiotów gospodarujących
-Waldemar Rogowski, Mariola Kapla, Portret kredytowy Polaków Anno Domini 2014- komunikat z badań
-Magdalena Hryniewicka, Sposoby pozyskiwania kapitału w różnych fazach cyklu życia przedsiębiorstwa
-Agnieszka Łukasiewicz-Kamińska, The concept of sustainable as a tool in fighting financial crises
-CZĘŚĆ III
-RYZYKO FINANSOWE GOSPODARSTW DOMOWYCH
-jan K. Solarz, Biografie finansowe: logika transferów międzypokoleniowych
-Małgorzata Solarz, Odwrócony kredyt hipoteczny jako instrument inkluzyjnego systemu finansowego
-Beata Mazurek-Kucharska, Pinokio na Polu Cudów: psychologiczne aspekty kryzysu finansowego rodziny
-Joanna Podczaszy, Współczesny homo consumens jako homo debitor - instytucje upadłości konsumenckiej w dobie kryzysu finansowego gospodarstw domowych
-Krzysztof Waliszewski, Doradztwo finansowe dla gospodarstw domowych w Polsce - stan obecny i perspektywy rozwoju na tle doświadczeń międzynarodowych
-Marcin Kuna, E-marketing i marketing w mediach społecznościowych a proces podejmowania decyzji zakupu w gospodarstwach domowych
-Mariusz Wisłowski, Wpływ zakończenia wsparcia w ramach programu "Rodzina na swoim" na sytuacje gospodarstw domowych posiadających kredyt w ramach RnS
-Joanna Trębska, Finanse gospodarstw domowych emerytów
-CZĘŚĆ IV
-RYZYKO WSPÓŁPRACY NAUKI Z BIZNESEM
-Jan K. Solarz, Ryzyko systemowe nauki, gospodarki i społeczeństwa obywatelskiego
-Adrianna Trzaskowska-Dmoch, Szanse i bariery kooperacji nauki i biznesu
-Michał Lisowski, Menedżer w gospodarce i społeczeństwie ryzyka
-Krzysztof Kietliński, Zarządzanie samym sobą w czasie w świetle reguł zakonnych św. Benedykta, św. Augustyna, św. Franciszka i św. Ignacego Loyoli
-Jerzy Szczupaczyński, Etyka, zarządzanie, przedsiębiorczość: heterogenizacja etosu polskich menedżerów i przedsiębiorców w świetle badań jakościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej