Marketing terytorialny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(8)
Autor
Asanowicz Karolina
(1)
Bandarzewski Kazimierz
(1)
Baranowska-Zając Wioleta
(1)
Bartkowiak Barbara
(1)
Bałaban Andrzej (1947- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Brodacki Damian
(1)
Brzozowska Krystyna (1952- )
(1)
Bąkowski Tomasz
(1)
Chaba Dawid
(1)
Chochowski Krzysztof
(1)
Chwesiuk Krzysztof (1949-2013)
(1)
Ciesielski Boduen Wojciech
(1)
Czerw Jarosław (1974- )
(1)
Czyszkiewicz Ryszard
(1)
Dorozik Leon
(1)
Dreszczyk Edward (1939- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Glińska Ewa (ekonomia)
(1)
Gonet Wojciech
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Grębosz-Krawczyk Magdalena
(1)
Hajduk Jerzy
(1)
Hawryszuk Wojciech (1952- )
(1)
Idziak Wacław
(1)
Izdebska Karolina (socjolog)
(1)
Janowicz Eugeniusz (finanse)
(1)
Jasnowska Janina (1925- )
(1)
Jaworska-Dębska Barbara (1949- )
(1)
Kalczyńska Aleksandra
(1)
Karwowski Jan (1937- )
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Komorowska Ewa (filolog)
(1)
Koniuszewska Ewa
(1)
Kornberger-Sokołowska Elżbieta
(1)
Kotlęga Jerzy
(1)
Kozłowski Kazimierz (1942- )
(1)
Koćmiel Marek (1958- )
(1)
Krzywicki Stanisław (1933- )
(1)
Krzyżyński Tomasz (1959- )
(1)
Królak Zygmunt
(1)
Kukiełka Leon (1951- )
(1)
Kulmowa Joanna (1928-2018)
(1)
Kunc Warcisław (1962- )
(1)
Leoński Jacek (1954-2013)
(1)
Lewandowski Piotr (1947- )
(1)
Leśniewska Grażyna (socjolog)
(1)
Mazur Eugeniusz (1947- )
(1)
Mazur Katarzyna
(1)
Mazur Małgorzata (1982- )
(1)
Meyer Zygmunt (1944- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mikietyński Mirosław
(1)
Mirowska Natalia
(1)
Molewicz Marek
(1)
Montwiłł Andrzej (nauki ekonomiczne)
(1)
Mączyński Marek
(1)
Nikołajew Jan
(1)
Niżnik-Dobosz Iwona
(1)
Olejniczak Wojciech
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Plichta Jarosław
(1)
Plichta Stanisława
(1)
Przywora Bogusław (1982- )
(1)
Płaszowska Renata
(1)
Płażek Stefan (1921-2017)
(1)
Płonka-Bielenin Katarzyna
(1)
Ronin-Walknowski Bohdan
(1)
Rosenberg Leonard
(1)
Rozwadowski Jerzy
(1)
Ruczkowski Piotr (1973- )
(1)
Rutkowski Dariusz
(1)
Sołdek Jerzy (1931- )
(1)
Stec Mirosław (1951- )
(1)
Stelmach Jerzy
(1)
Strzelecki Zbigniew
(1)
Stępiński Włodzimierz (1949- )
(1)
Suwaj Robert
(1)
Szewczuk Adam (1945-2011)
(1)
Szewczyk Agnieszka (1952- )
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Szyrski Mariusz
(1)
Tarnowska Anna
(1)
Tałasiewicz Marek (1943- )
(1)
Wahl Piotr T
(1)
Wawrzyniak Agata (ekonomia)
(1)
Wolska Hanna (prawo)
(1)
Zarzecki Dariusz (1959- )
(1)
Zelek Aneta (1965- )
(1)
Zioło Magdalena
(1)
Łatuszyńska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Radni
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1503)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Marketing terytorialny
(-)
Rodzina
(1117)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(861)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(644)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(494)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(474)
Wychowanie przedszkolne
(462)
Relacje międzyludzkie
(450)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(398)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(373)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(364)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(300)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(285)
Życie codzienne
(284)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Powieść rosyjska
(274)
Małżeństwo
(273)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(260)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(256)
Policjanci
(255)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(224)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(221)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
PRL
(207)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Wsie
(199)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(181)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(168)
Narkomania
(166)
Śmierć
(166)
Dziennikarze
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Policja
(164)
Przestępczość zorganizowana
(163)
Polityka
(160)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Koszalin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Pomorze Zachodnie
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Film niemiecki
(1)
Listy
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autor
Flejterski Stanisław (1948- ). Jasnowska Janina (1925- ). Lewandowski Piotr (1947- ). Olejniczak Wojciech. Kozłowski Kazimierz (1942- ). Kulmowa Joanna (1928-2018). Stępiński Włodzimierz (1949- ). Bałaban Andrzej (1947- ). Królak Zygmunt. Meyer Zygmunt (1944- ). Tałasiewicz Marek (1943- ). Ciesielski Boduen Wojciech. Molewicz Marek. Wahl Piotr T. Zelek Aneta (1965- ). Szewczuk Adam (1945-2011). Zioło Magdalena. Rosenberg Leonard. Mikietyński Mirosław. Karwowski Jan (1937- ). Grzesiuk Aleksandra. Koćmiel Marek (1958- ). Dorozik Leon. Michalski Eugeniusz (1939- ). Montwiłł Andrzej (nauki ekonomiczne). Hajduk Jerzy. Hawryszuk Wojciech (1952- ). Rutkowski Dariusz. Zarzecki Dariusz (1959- ). Panasiuk Aleksander (1965- ). Mazur Eugeniusz (1947- ). Mazur Katarzyna. Dreszczyk Edward (1939- ). Rozwadowski Jerzy. Bartkowiak Barbara. Brzozowska Krystyna (1952- ). Leoński Jacek (1954-2013). Mazur Małgorzata (1982- ). Mirowska Natalia. Krzywicki Stanisław (1933- ). Czyszkiewicz Ryszard. Szewczyk Agnieszka (1952- ). Izdebska Karolina (socjolog). Kalczyńska Aleksandra. Nikołajew Jan. Leśniewska Grażyna (socjolog). Ronin-Walknowski Bohdan. Kunc Warcisław (1962- ). Tarnowska Anna. Kotlęga Jerzy. Komorowska Ewa (filolog). Stelmach Jerzy. Janowicz Eugeniusz (finanse). Łatuszyńska Małgorzata. Wawrzyniak Agata (ekonomia). Chwesiuk Krzysztof (1949-2013). Sołdek Jerzy (1931- ). Krzyżyński Tomasz (1959- ). Plichta Jarosław. Plichta Stanisława. Kukiełka Leon (1951- ).
Na okładce podtytuł: II Kongres Zachodniopomorski, 11-12 maja 2006.
Bibliografia przy niektórych artykułach.
[...] Wejście Polski do Unii Europejskiej stworzyło nową sytuację społeczną i gospodarczą z którą nie zawsze możemy sobie poradzić. Głosy pojawiające się na temat Regionu Zachodniopomorskiego nie zawsze są powodem do dumy, wielokrotnie powtarza się, że następuje jego marginalizacja. Nasuwa się pytanie: czy potrafimy sobie poradzić z tą sytuacją jaką niesie nowy porządek polityczny, gospodarczy i społeczny w Europie Regionów i czy nasz region jest w stanie zająć w tej stawce odpowiednią, zadawalającą swoich mieszkańców, pozycję? Odpowiedż wymaga podjęcia poważnej debaty publicznej.
Fundacja Rozwoju Pomorza Zachodniego, zgodnie z przyjętym na I Kongresie postanowieniem, wraz z Sejmikiem Zachodniopomorskim i Urzędem Marszałkowskim, przystąpiła do organizacji II Kongresu Zachodniopomorskiego, któremu nadano tytuł "Energia Pomorza Zachodniego".
[...] Celem II Kongresu jest uświadomienie mieszkańcom potencjału, który jest w tym regionie. Społeczeństwo nasze mimo dużego rozwarstwienia może być zintegrowane. Zaproszeni przedstawiciele nauki, kultury, administracji, polityki i biznesu działając wspólnie powinni doprowadzić do znalezienia recepty dla rozwoju naszego regionu. Tym samym przedsięwzięcie przyczyni się do ustalenia priorytetów i kierunków rozwoju, co w efekcie pozwoli na ustalenie podstawowych źródeł mocy tkwiącej w naszym społeczeństwie oraz stworzeniu strategii, które mogą ją wyzwolić. - [z Przedmowy]
SPIS TREŚCI
Przedmowa Marszałka Województwa Zygmunta Meyera
Przedmowa Prezesa Fundacji Piotra Lewandowskiego
Założenia programowo-organizacyjne II Kongresu Zachodniopomorskiego
CZĘŚĆ I
POLITYKA ROZWOJU REGIONU ZACHODNIOPOMORSKIEGO
Kazimierz Kozłowski, Refleksja na 60-lecie polskiej obecności na Pomorzu Zachodnim. Czy Polacy chcieli czy tylko musieli mieszkać i pracować na Pomorzu Zachodnim po drugiej wojnie światowej?
Joanna Kulmowa, Mały traktat o energii historii
Włodzimierz Stępiński, Przeszłość, która nie chce przeminąć w kinematografii i mediach elektronicznych w Niemczech. Kilka uwag
Andrzej Bałaban, Pomorze Zachodnie jako region Unii Europejskiej
Zygmunt Królak, Historyczna szansa Szczecina i Pomorza zachodniego
Zygmunt Meyer, Kluczowe czynniki i scenariusze rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego
Marek Tałasiewicz, Pomorze Zachodnie: nasza wspólna ważna sprawa (subiektywny głos o kilku wybranych problemach)
Boduen Wojciech Ciesielski, Strategiczne możliwości rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego
Marek Molewicz, Skutki rozłączenia tego, co niedawno połączono
Piotr Wahl, Pomorze Zachodnie - stan obecny a stan pożądany
Wojciech Olejniczak, Aneta Zelek, Dedykowana administracji samorządowej metodyka tworzenia strategii
Adam Szewczuk, Magdalena Zioło, Planowanie przestrzenne jako element stymulujący rozwój sektora publicznego
Leonard Rozenberg, Rola Szczecina w kształtowaniu strategii rozwoju regionu: burzyć czy budować wspólne "Metropolis"?
Mirosław Mikietyński, Wrzenie gospodarcze Koszalina
Jan Karwowski, Partnerstwo a rozwój regionu
CZĘŚĆ II
EKONOMICZNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU REGIONU ZACHODNIOPOMORSKIEGO
Jan Karwowski, Aleksandra Grzesiuk, Promocja Pomorza Zachodniego - analiza krytyczna
Marek Koćmiel, Interesariusze Województwa Zachodniopomorskiego - uwagi raczej na przyszłość
Leon Dorozik, Leonard Rozenberg, Uwagi o gospodarce na Pomorzu Zachodnim, czyli o potrzebie i konieczności ucieczki do przodu
Eugeniusz Michalski, Strategie rozwoju przedsiębiorczości w regionie
Aneta Zelek, Od stagnacji do innowacji - idea dla zachodniopomorskiego
Andrzej Montwiłł, "Skazani" na gospodarkę morską
Jerzy Hajduk, Szanse i zagrożenia rozwoju gospodarki morskiej w regionie zachodniopomorskim
Wojciech Hawryszuk, Program Zachodniopomorski Rynek Rybny jako dźwignia rozwoju regionalnego
Dariusz Rutkowski, Porty ujścia Odry czynnikiem rozwoju Pomorza Zachodniego
Dariusz Zarzecki, Miejsce małych i średnich portów lotniczych w polityce transportowej Unii Europejskiej oraz krajowej na przykładzie Portu Lotniczego Szczecin-Goleniów
Aleksander Panasiuk, Jakość produktu turystycznego jako warunek kształtowania marki Województwa Zachodniopomorskiego
Eugeniusz Mazur, Katarzyna Mazur, Przyrodniczo-krajoznawcze walory turystyczne rejonu Szczecina
Edward Dreszczyk, Szanse rozwoju nowoczesnego przemysłu rolniczego na Pomorzu Zachodnim
Jerzy Rozwadowski, Globalne społeczeństwo informacyjne wyzwaniem dla społeczeństwa i gospodarki regionu
Barbara Bartkowiak, Fundusze pożyczkowe i poręczeniowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
Krystyna Brzozowska, Większe pieniądze... większe szanse rozwoju regionu... większe wyzwania...
CZĘŚĆ III
SPOŁECZNO-KULTURALNY POTENCJAŁ REGIONU
Jacek Leoński, Społeczeństwo bez tożsamości? Uwagi o świadomości społecznej mieszkańców Pomorza Zachodniego
Małgorzata Mazur, Natalia Mirowska, Energia literatury jako zwierciadła rzeczywistości i elementu budującego tożsamość na Pomorzu Zachodnim
Stanisław Krzywicki, Nieznane listy Witkacego do żony
Ryszard Czyszkiewicz, Zachodniopomorski kapitał ludzki i kapitał społeczny
Agieszka Szewczyk, Technologie informatyczne inspiracją do zmniejszenia bezrobocia
Karolina Izdebska, Aleksandra Kalczyńska, Telepraca szansą na zwalczanie nierówności i dyskryminacji na rynku pracy
Jan Nikołajew, Grażyna Leśniewska, Socjologiczne refleksje nad stanem i perspektywami rozwoju gospodarki morskiej
Bohdan Ronin-Walknowski, Bractwo wybrzeża Mesa Kaprów Polskich
Warcisław Kunc, Czas na zmiany
Anna Tarnowska, Przedsiębiorczość w kulturze muzycznej
Jerzy Kotlęga, Uwagi o zachodniopomorskiej oświacie z perspektywy czterech lat
Ewa Komorowska, Nauczanie języków obcych na Pomorzu Zachodnim w perspektywie Nowej Europy
Janina Jasnowska, Środowisko naukowe z wiedzą do mieszkańców Pomorza Zachodniego
CZĘŚĆ IV
TECHNOLOGIA - SIŁA MYŚLI I INNOWACJI
Jerzy Stelmach, Gospodarka oparta o wiedzę w regionie zachodniopomorskim - nadzieje i przeszkody
Eugeniusz Janowicz, Wybrane zagadnienia związane z zarządzaniem wiedzą. Metodyczne rozwiązania problemów
Małgorzata Łatuszyńska, Agata Wawrzyniak, Szanse rozwoju outsourcingu informatycznego w Województwie Zachodniopomorskim
Krzysztof Chwesiuk, Technologie informacyjne - rozwój infrastruktury teleinformatycznej. Inteligentne systemy transportowe w Województwie Zachodniopomorskim
Jerzy Sołdek, Działalność Szczecińskiego Parku Naukowo-Technologicznego na rzecz unowocześnienia i rozwoju gospodarki regionu
Tomasz Krzyżyński, Politechnika Koszalińska - źródło rozwoju
Jarosław Plichta, Stanisław Plichta, Rola modeli komputerowych CAD 3D w technicznym przygotowaniu produkcji
Leon Kukiełka, Nowoczesne metody modelowania i analizy zagadnienia kontaktowego w inżynierii produkcji
Piotr Lewandowski, Poszukiwanie szans rozwoju.. energia odnawialna?
***
Stanisław Flejterski, Lapidarium zachodniopomorskie 2006
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332.1(438)PZ [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 strony : schematy, tabele, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 313-342.
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.
Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im:
- lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi,
- zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca,
- znaleźć cechy wyróżniające koncepcję marki terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie),
- pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny.
Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.
Opracowanie jest przeznaczone dla gospodarzy miast, pracowników samorządowych, radnych miejskich i działaczy lokalnych. Publikacja powinna także zainteresować osoby prowadzące badania naukowe w zakresie marketingu i brandingu terytorialnego, jak również studentów kierunków związanych z zarządzaniem publicznym.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Ewolucja koncepcji marki w głównym nurcie brandingu
1.1. Teoretyczne ujęcia marki
1.2. Tożsamość a wizerunek marki
1.3. Rozwój idei brandingu
Rozdział 2. Branding w ujęciu terytorialnym
2.1. Geneza i specyfika brandingu miejsca
2.2. Od tożsamości miejsca do wizerunku jego marki
2.3. Pozycjonowanie marki terytorialnej
2.4. Marka i branding miasta
Rozdział 3. Komponenty strategicznego zarządzania marką miasta
3.1. Strategiczne modele brandingu miejsca
3.1.1. Modele brandingu destynacji turystycznych
3.1.2. Modele brandingu miast
3.1.3. Holistyczny model zarządzania marką miejsca według S. Hanny i J. Rowley
3.2. Rola interesariuszy w brandingu miasta
3.3. Funkcjonalny versus reprezentacyjny wymiar marki miasta
Rozdział 4. Elementy brandingu miast wykorzystywane w procesie budowania ich pożądanego wizerunku
4.1. Koncepcja badań własnych
4.2. Klasyfikacja samorządów miejskich ze względu na poziom wdrożenia elementów strategicznego brandingu miasta
4.3. Atrybuty miast wykorzystywane w procesie kreowania ich pożądanego wizerunku/budowania marki
4.4. Pożądane cechy osobowości marki miasta w opinii menedżerów do spraw promocji w urzędach miejskich
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
BIBLIOGRAFIA UZUPEŁNIAJĄCA DO TABEL I RYSUNKÓW
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.49 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948)
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Zawiera:
WSTĘP
Rozdział I
Polityka promocji w ujęciu koncepcji marketingu terytorialnego
1.1. Istota promocji
1.2. Polityka promocji i jej cele w ujęciu marketingu terytorialnego
1.3. Instrumenty polityki promocji
Rozdział II
Wizerunek w koncepcji marketingu terytorialnego
2.1. Wizerunek jako kategoria marketingowa
2.2. Wizerunek a tożsamość
2.3. Rodzaje i funkcje wizerunku
2.4. Proces kreowania wizerunku
2.5. Związki i zależności pomiędzy wizerunkiem docelowym a polityką promocji
2.6. Adresaci wizerunku
Rozdział III
Obszarowy produkt turystyczny
3.1. Istota i rodzaje produktu turystycznego
3.2. Obszar jako rodzaj produktu turystycznego
3.3. Struktura obszarowego produktu turystycznego
3.4. Lokalny produkt turystyczny jako przedmiot polityki promocji
3.5. Wizerunek obszarowego produktu turystycznego. Przykład województwa zachodniopomorskiego
Rozdział IV
Działania w zakresie polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego
4.1. Polityka promocji obszarowego produktu turystycznego
4.2. Wykorzystanie wizerunku przez podmioty gospodarki turystycznej
4.3. Wizerunek obszarowego produktu turystycznego i jego struktura
4.4. Podmioty zajmujące się kreowaniem wizerunku obszarowego produktu turystycznego
4.5. Polityka promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego. Przykład gmin województwa zachodniopomorskiego
Rozdział V
Modelowe rozwiązania dla polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego
5.1. Czynniki i uwarunkowania modelowych rozwiązań w zakresie polityki promocji
5.2. Struktura modelu polityki promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
5.3. Nakłady i efekty wynikające z proponowanego modelu polityki promocji skierowanego na kreowanie wizerunku produktu turystycznego
5.4. Adaptacja modelu polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego. Przykład gminy i miasta Mirosławiec
PODSUMOWANIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
SUMMARY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Publikacja stanowi próbę reinterpretacji stworzonych ponad 25 lat temu reguł funkcjonowania zadań przydzielanych samorządom, w tym oceny prawidłowości założeń funkcjonującego systemu zadań publicznych w wymiarze ogólnym i w odniesieniu do wybranych rodzajów zadań szczegółowych. Rozważania obejmują podstawowe kryteria oceny status quo, takie jak: optymalny rozmiar zadań, efektywność ich wykonywania, prawidłowość ich rozdziału, precyzję ich regulacji prawnej, stronę ekonomiczną.
Książka jest dziełem zbiorowym, podsumowaniem dziesiątego już seminarium Katedry Prawa Samorządu Terytorialnego Uniwersytetu Jagiellońskiego dotyczącego podstawowych zagadnień samorządu.
Opracowanie może rozpocząć dyskusję nad dalszym rozwojem modelu zadań publicznych. Zainteresuje przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników administracji samorządowej i rządowej, a także pracowników naukowych. - [od Wydawcy]
SPIS TREŚCI
Wykaz skrótów
Wprowadzenie
Kazimierz Bandarzewski, Udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej jako zadanie zlecone powiatowi
Wioleta Baranowska-Zając, Prawna ochrona konsumenta jako zadanie samorządu terytorialnego - potrzeba reinterpretacji?
Tomasz Bąkowski, W poszukiwaniu wykonawcy zadań metropolitalnych
Damian Brodacki, Rola i znaczenie wspierania i upowszechniania idei samorządowej, w tym tworzenia warunków do działania i rozwoju jednostek pomocniczych, i wdrażania programów pobudzania aktywności obywatelskiej, jako zadania własnego gminy
Dawid Chaba, Promocja zadaniem ustawowym i szansą rozwoju samorządów
Krzysztof Chochowski, Zadania samorządu gminnego w Polsce w sferze bezpieczeństwa i porządku publicznego
Jarosław Czerw, Wydawanie prasy lokalnej jako zadanie gminy - wybrane zagadnienia
Hanna Wolska, Wojciech Gonet, Konsekwencje wyboru formy organizacyjno-prawnej do wykonywania zadania z zakresu ochrony zdrowia przez samorząd terytorialny
Barbara Jaworska-Dębska, Charakter i konstrukcja zadań samorządu terytorialnego w przedmiocie wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi
Ewa Koniuszewska, Zadania własne samorządu terytorialnego z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
Elżbieta Kornberger-Sokołowska, Istota i zakres samodzielności finansowej samorządów w sferze dokonywania wydatków
Marek Mączyński, Zadania samorządu terytorialnego w dziedzinie bezpieczeństwa publicznego
Iwona Niżnik-Dobosz, Natura zadań samorządu terytorialnego
Renata Płaszowska, Zasady i warunki realizacji zadań gminy w zakresie promocji
Katarzyna Płonka-Bielenin, Zadania gminy w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego - wnioski i postulaty
Bogusław Przywora, Ochrona zdrowia jako zadanie gminy - aspekty ustrojowoprawne i praktyczne w świetle wytycznych Najwyższej Izby Kontroli
Piotr Ruczkowski, Czy obecny podział zadań samorządu ma sens? Zadania własne i zlecone jednostek samorządu terytorialnego - idea a rzeczywistość
Robert Suwaj, Pomoc społeczna jako zadanie samorządowe
Mariusz Szyrski, Zadania samorządu terytorialnego w przestrzeni energetyki odnawialnej - potrzeba legislacyjnych zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej