Szczupłe zarządzanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Bitkowska Agnieszka
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Kawiński Piotr
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Olszewski Stanisław
(1)
Wójcik Grażyna (nauki ekonomiczne)
(1)
Wójcik Katarzyna Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1507)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Szczupłe zarządzanie
(-)
Rodzina
(1117)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(862)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(645)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(494)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(475)
Wychowanie przedszkolne
(462)
Relacje międzyludzkie
(450)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(374)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(365)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(302)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(285)
Życie codzienne
(284)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(274)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(261)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(257)
Policjanci
(255)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
PRL
(207)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Wsie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(182)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(169)
Dziennikarze
(167)
Narkomania
(166)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(163)
Polityka
(160)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 263-274.
Głównym celem monografii jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu restrukturyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem przykładów z praktyki gospodarczej.Adresatem publikacji jest przede wszystkim szerokie grono specjalistów z dziedziny zarządzania, którzy przygotowują przedsiębiorstwa do procesów restrukturyzacji, uczestniczą bądź kierują takimi procesami. Monografia ta, a zarazem kompendium wiedzy, kierowana jest również do doktorantów, studentów i uczestników studiów podyplomowych uczelni ekonomicznych. - [z Wstępu]
SPIS TREŚCI
Wstęp
CZĘŚĆ I. TEORETYCZNE PODSTAWY RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW
Rozdział 1. Przesłanki procesów restrukturyzacji współczesnych przedsiębiorstw - Agnieszka Bitkowska
1.1. Nowa era przemian globalnych
1.2. Istota rewolucji technologicznej
1.3. Globalny kryzys ekonomiczny i jego wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw
Rozdział 2. Restrukturyzacja przedsiębiorstw jako ciągły proces dostosowawczy - Agnieszka Bitkowska, Grażyna Wójcik
2.1. Istota restrukturyzacji przedsiębiorstw
2.2. Klasyfikacja restrukturyzacji przedsiębiorstw - ujęcie klasyczne
2.3. Kierunki restrukturyzacji przedsiębiorstw - ujęcie klasyczne
2.4. Współczesne kierunki restrukturyzacji przedsiębiorstw
Rozdział 3. Restrukturyzacja procesowa przedsiębiorstw - Agnieszka Bitkowska
3.1. Istota procesowego podejścia do zarządzania
3.2. Przesłanki i założenia reengineeringu
3.3. W kierunku zarządzania procesami
Rozdział 4. Koncepcje restrukturyzacji przedsiębiorstw - Agnieszka Bitkowska, Grażyna Wójcik, Krzysztof Kolterman
4.1. Kierunki zmian w systemach zarządzania
4.2. Metody i narzędzia restrukturyzacji przedsiębiorstw
4.2.1. Benchmarking
4.2.2. TQM (Total Quality Management)
4.2.3. Lean Management
4.2.4. Outsourcing
4.2.5. Offshoring
4.2.6. Zarządzanie wiedzą
4.2.7. Organizacja inteligentna
4.2.8. Zarządzanie zaufaniem
Rozdział 5. Wpływ technologii na proces restrukturyzacji przedsiębiorstw - Agnieszka Bitkowska
5.1. Technologia w analizie strategicznej przedsiębiorstwa
5.2. Wpływ technologii na strategię przedsiębiorstw i kierunki restrukturyzacji
Rozdział 6. Przebieg procesu restrukturyzacji przedsiębiorstwa - Agnieszka Bitkowska
6.1. Procedura przebiegu restrukturyzacji
6.2. Identyfikacja potrzeb restrukturyzacji - diagnoza przedsiębiorstwa
6.2.1. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
6.2.2. Analiza potencjału przedsiębiorstwa
6.2.3. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa
6.3. Program restrukturyzacji przedsiębiorstwa
6.4. Realizacja programu restrukturyzacji oraz kontrola przebiegu
Rozdział 7. Rola kapitału ludzkiego w procesie restrukturyzacji - Agnieszka Bitkowska
7.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie restrukturyzacji
7.2. Pracownicy w procesie zmian
7.3. Restrukturyzacja społecznie odpowiedzialna
CZĘŚĆ II. RESTRUKTURYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW W PRAKTYCE GOSPODARCZEJ
Rozdział 8. Restrukturyzacja poprzez transfer technologii na przykładzie PHPU "Arkol" sp. z o.o. - Krzysztof Kolterman
8.1. Przesłanki restrukturyzacji
8.2. Koncepcja restrukturyzacji
8.3. Efekty restrukturyzacji
Rozdział 9. Restrukturyzacja firmy szkoleniowej Centrum Edukacji EDUS - Grażyna Wójcik
9.1. Przesłanki restrukturyzacji
9.2. Koncepcja restrukturyzacji
9.3. Efekty restrukturyzacji
Rozdział 10. Restrukturyzacja procesów na przykładzie Biura Projektów Telekomunikacyjnych - Stanisław Olszewski
10.1. Przesłanki restrukturyzacji
10.2. Koncepcja restrukturyzacji
10.3. Efekty restrukturyzacji
Rozdział 11. Restrukturyzacja pionu bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego SA - Piotr Kawiński
11.1. Przesłanki restrukturyzacji
11.2. Koncepcja restrukturyzacji
11.3. Efekty restrukturyzacji
Rozdział 12. Restrukturyzacja na przykładzie koncernu Volkswagen - Katarzyna Anna Wójcik
12.1. Przesłanki restrukturyzacji
12.2. Koncepcja restrukturyzacji
12.3. Efekty restrukturyzacji
Zakończenie
Bibliografia
Źródła internetowe
Noty o autorach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 191-194.
Dlaczego ufamy Karen z Facebooka, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
ROZDZIAŁ I
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BIZNESIE CZY BIZNES W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?
1.1. M JAK MARKA
1.1.1. Tożsamość, wizerunek, reputacja
1.1.2. Marka - istota pojęcia
1.1.3. Marka osobista a marka biznesowa
1.2. SOCIAL MEDIA A WIZERUNEK FIRMY
1.2.1. Media społecznościowe jako element strategii biznesowej
1.2.2. Szanse generowane przez social media marketing
1.2.3. Wyzwania i zagrożenia wynikające z obecności firm w social mediach
1.3. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BIZNESIE
1.3.1. Facebook
1.3.2. Instagram
1.3.3. LinkedIn
1.3.4. YouTube
1.3.5. Snapchat
1.3.6. TikTok
1.3.7. Twitter
ROZDZIAŁ II LEAN - INNOWACYJNA DROGA DO WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI 2.1. EFEKTYWNOŚĆ CZY JAKOŚĆ? DYLEMATY WSPÓŁCZESNYCH MAREK 2.2. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I ZARZĄDZANIE ZMIANĄ JAKO FILARY SILNEJ MARKI 2.3. JAK TO SIĘ ROBI W JAPONII - CZYLI CASE STUDY TOYOTY 2.4. ZROZUMIEĆ ISTOTĘ LEAN
ROZDZIAŁ II LEAN - INNOWACYJNA DROGA DO WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI
2.1. EFEKTYWNOŚĆ CZY JAKOŚĆ? DYLEMATY WSPÓŁCZESNYCH MAREK
2.2. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I ZARZĄDZANIE ZMIANĄ JAKO FILARY SILNEJ MARKI
2.3. JAK TO SIĘ ROBI W JAPONII - CZYLI CASE STUDY TOYOTY
2.4. ZROZUMIEĆ ISTOTĘ LEAN
2.4.1. Lean jako sposób myślenia
2.4.2. Lean jako nowa strategia biznesowa
2.4.3. Lean jako metoda zarządzania
2.5. ZAŁOŻENIA SZCZUPŁEGO ZARZĄDZANIA, OPARTEGO NA CYKLU PDCA
2.6. #NEVERSTOPCHALLENGING
2.6.1. Kaizen
2.6.2. Jidoka, just-in-time, 5S
2.6.3. Lean lider
ROZDZIAŁ III
LSMMAt - NOWE PODEJŚCIE DO BUDOWANIA STRATEGII OBECNOŚCI FIRMY W SOCIAL MEDIACH
3.1. STRATEGIA OBECNOŚCI W SOCIAL MEDIACH - KOMU TO POTRZEBNE?
3.2. ZASADY BUDOWY KLASYCZNEJ STRATEGII OBECNOŚCI MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
3.2.1. Analiza wyjściowa
3.2.2. Plan
3.2.3. Wdrożenie
3.2.4. Ocena
3.3. LSMMAt - CZYLI JAK STWORZYĆ PLAN BEZ PLANU?
3.3.1. Definiowanie grup docelowych
3.3.2. Cel klienta a cel marki
3.3.3. Ramy jako nowe Big Idea(s)
3.3.4. Mapowanie strumienia wartości
3.3.5. Wdrożenie just-in-time
3.3.6. Kapitał ludzki jako kluczowe ogniwo LSMMAt
ROZDZIAŁ IV
LSMMAt W PRAKTYCE - PRZYKŁADY WDROŻEŃ
4.1. FIRMA A - CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU BADAŃ
4.2. ANALIZA GRUPY ODBIORCÓW I IDENTYFIKACJA NIEWYKORZYSTANYCH SZANS
4.3. TWORZENIE I ZARZĄDZANIE CONTENTEM
4.4. STYMULOWANIE ZAANGAŻOWANIA ZESPOŁU
4.5. BARIERY I CZYNNIKI HAMUJĄCE WDRAŻANIE LSMMA
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS WYKRESÓW
SPIS TABEL
SPIS FOTOGRAFII
SPIS RYSUNKÓW
SUMMARY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej