Usługi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
nieokreślona
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Czytelnia dla Dorosłych
(23)
Autor
Abramczuk Daniel
(1)
Andrysiak Joanna
(1)
Badowska Sylwia
(1)
Bielenia Małgorzata Olimpia
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bukłaha Emil
(1)
Burnewicz Jan (1947- )
(1)
Błachut Janusz
(1)
Chrząszcz Aneta
(1)
Cottam Angela
(1)
Czapiewski Roman
(1)
Czubała Anna
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dembińska Izabela
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Dębowski Horacy
(1)
Friedrich Hieronim
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gazda Marcin
(1)
Geryk Marcin
(1)
Glaza Elżbieta
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Grzelec Krzysztof
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Górska Grażyna
(1)
Głuszko Tomasz
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hebel Katarzyna
(1)
Igielski Michał (ekonomia)
(1)
Ivanova Olena
(1)
Jabłoński Dariusz
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jędrzejczyk Irena
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kaczmarek Jacek (1960- )
(1)
Kaliciak Paweł
(1)
Kalińska Karolina
(1)
Karolewska-Szparaga Małgorzata
(1)
Kayira Inna
(1)
Kaïra Zoâ Stepanìvna
(1)
Kałużna Klaudia
(1)
Klimek Hanna (1964- )
(1)
Kociuba Magdalena
(1)
Konieczna-Domańska Anna
(1)
Kołodziejski Hubert
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Krawczyńska Aleksandra
(1)
Kruk Gabriel
(1)
Kruk Grażyna
(1)
Kurczyn Mirosław
(1)
Kłosiński Kazimierz A
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Likierski-Szmyciński Marcin
(1)
Lipnicki Andrzej
(1)
Lis Kamil
(1)
Lockyer Keith G
(1)
Magdzicka Stefania
(1)
Manduk Jerzy
(1)
Masłowski Andrzej
(1)
Matławski Bogdan (1947-2020)
(1)
Mencel Dariusz
(1)
Miecznikowski Stanisław (1946- )
(1)
Mikulska Aniela Beata
(1)
Milewska Beata (ekonomia)
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Mudie Peter
(1)
Muhlemann Alan P
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Nicholls Katarzyna
(1)
Nicholls Richard Floyd
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Nowosielski Tomasz
(1)
Oakland John S
(1)
Obstawski Zdzisław (1959- )
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Ostrowski Piotr (1964- )
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Pauli Jacek
(1)
Payne Adrian
(1)
Piotrowska Joanna
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Pogorzelski Karol Lew
(1)
Rewers Jerzy
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rucińska Danuta (1946- )
(1)
Ruciński Andrzej (1945- )
(1)
Rutkiewicz Hubert
(1)
Rymaniak Janusz
(1)
Róziewicz Grzegorz
(1)
Różycka Agnieszka
(1)
Sarnowski Remigiusz
(1)
Sikora Joanna (ekonomia)
(1)
Siwiński Wiesław
(1)
Skrok Łukasz
(1)
Skweres-Kuchta Małgorzata
(1)
Sołtys Jarosław
(1)
Stasiak Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1507)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Usługi
(-)
Rodzina
(1117)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(862)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(645)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(494)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(475)
Wychowanie przedszkolne
(462)
Relacje międzyludzkie
(450)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(398)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(374)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(365)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(302)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(285)
Życie codzienne
(284)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(274)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(261)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(256)
Policjanci
(255)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
PRL
(207)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Wsie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(182)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(169)
Dziennikarze
(167)
Narkomania
(166)
Śmierć
(166)
Samorząd terytorialny
(165)
Policja
(164)
Przestępczość zorganizowana
(163)
Polityka
(160)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gmina Gryfino (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Gryfino (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone)
(1)
Löcknitz (Niemcy, kraj związkowy Meklemburgia-Pomorze, pow. Vorpommern-Greifswald)
(1)
Pomorze
(1)
Pomorze Zachodnie
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okręg)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Uecker-Randow (Niemcy ; okręg)
(1)
Wolin (wyspa)
(1)
Żabnica (woj. zachodniopomorskie, pow. gryfiński, gm. Gryfino)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy referatach.
SPIS TREŚCI
1. Daniel Abramczuk, Zachowania rynku konkurencji niedoskonałej
2. Janusz Błachut, Problemy Finansowania Infrastruktury Kolejowej w Polsce
3. Grzegorz Dąbrowski, Systemy Logistyczne a konkurencyjność przedsiębiorstw
4. Hieronim Friedrich, Jakość kształcenia w szkole ponadpodstawowej jako źródło trwałości istnienia na lokalnym rynku
5. Marcin Gazda, Konkurencyjność Polski na arenie międzynarodowej
6. Elżbieta Glaza, Logistyka jako instrument podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw
7. Tomasz Głuszko, Źródła i instrumentarium konkurencyjności zespołu portowego Szczecin-Świnoujście
8. Dariusz Jabłoński, Rola małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej
9. Paweł Kaliciak, Płaszczyzny konkurencji w usługach ubezpieczeniowych
10. Magdalena Kociuba, Aspekty konkurencji w sektorach globalnych na przykładzie rynku ubezpieczeniowego
11. Grażyna Kruk, Strategiczne aspekty zachowań firm telekomunikacyjnych na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
12. Gabriel Kruk, Konkurencja na rynku soków, nektarów i napojów owocowych województwa zachodniopomorskiego
13. Mirosław Kurczyn, Przychody z regresu, jako czynnik kształtujący zdolność konkurencyjną towarzystwa ubezpieczeniowego
14. Marcin Likierski-Szmyciński, Kompleksowa karta wyników jako narzędzie skutecznej realizacji strategii firmy
15. Andrzej Lipnicki, Poprawa konkurencyjności polskiego przemysłu okrętowego warunkiem niezbędnym do dalszej obecności na rynku światowym
16. Mieczysław Łozowski, Badania marketingowe jako próba analizy konkurencji w firmach ubezpieczeniowych
17. Stefania Magdzicka, Oddziaływanie liberalizacji i konkurencji na polskim rynku pocztowym na zmianę struktury usług w Poczcie Polskiej
18. Jerzy Manduk, Wpływ struktury zatrudnienia w zakładach pracy chronionej na ich zdolność do konkurencji
19. Dariusz Mencel, Karta elektroiczna źródłem systemu informacyjnego w procesie zarządzania komunikacją autobusową
20. Zdzisław Obstawski, Rozwój rynku pośrednictwa brokerskiego w okresie transformacji
21. Joanna Piotrowska, Jakość usług turystycznych miernikiem konkurencyjności na rynku
22. Grzegorz Róziewicz, Dystrybucja jako czynnik poprawy konkurencyjności usług Poczty Polskiej
23. Remigiusz Sarnowski, Wybrane zagadnienia z metodyki zarządzania finansami gminy
24. Robert Szczepkowski, System informacyjny w procesie wdrażania controllingu logistycznego
25. Małgorzata Szewczuk, Rozwój leasingu nieruchomości w Polsce
26. Patrcyja Teichert, Konkurencyjność zespołu portowego Szczecin-Świnoujście
27. Krystyna Teresińska, Konkurencja na polskim rynku telekomunikacyjnym jako szansa i zagrożenie dla Telekomunikacji Polskiej S.A.
28. Bogusław Tomczyk, Turystyka jako element strategii w rozwoju społeczno-gospodarczym gmin wyspy Wolin
29. Sławomir Zarębski, Wykorzystanie systemów oceny ryzyka kredytowego w zarządzaniu należnościami firm transportowo-spedycyjnych
30. Magdalena Zioło, Identyfikacja wybranych typów ryzyka w działalności gospodarczej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 160 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 22)
Gatunek
Bibliografia przy pracach.
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym jest poświęcona ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach niniejszego opracowania artykuły dowodzą bogatych zainteresowań badawczych środowiska naukowego i gospodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji, wymagające nowych rozwiązań, skutecznych strategii popartych umiejętnością analizy otoczenia oraz przedsiębiorczych postaw menedżerów i pracowników prowadzących do innowacji.
Zawiera:
Wstęp
CZĘŚĆ I
NOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA
1. Zarządzanie procesowe a kształtowanie się struktury organizacyjnej w przedsiębiorstwie (Bogdan Nogabki, Roman Czapiewski)
1.1. Zarządzanie poprzez procesy - zwiększenie skuteczności działania w budowaniu relacji z klientami w organizacji przedsiębiorstwa
1.2. Nowoczesne podejście do organizacji przedsiębiorstwa
1.3. Wykorzystanie zarządzania projektami w powiązaniu z procesową strukturą zarządzania przedsiębiorstwem
1.4. Analiza odchyleń w spojrzeniach armatorów i klientów polskich stoczni
Streszczenie/Summary
2. Ocena sukcesu projektu na podstawie wytycznych metodyki SCRUM (Emil Bukłaha)
2.1. Sukces w zarządzaniu projektami
2.2. Ocena projektów na przykładzie metodyki SCRUM
2.2.1. Założenia metodyki SCRUM
2.2.2. Role w metodyce SCRUM
2.1. Sukces w zarządzaniu projektami 2.2. Ocena projektów na przykładzie metodyki SCRUM 2.2.1. Założenia metodyki SCRUM 2.2.2. Role w metodyce SCRUM 2.2.3. Struktura metodyki SCRUM z uwzględnieniem sytemu oceny projektu
2.2.4. Kontrola i ocena projektów w metodyce SCRUM
Streszczcnie/Summary
3. Segmentacja modułowa procesów w organizacji - model teoretyczny i wymiary ekonomiczne (Janusz Rymaniak)
3.1. Aspekty teoretyczne segmentacji modułowej
3.1.1. Istota i pojęcia segmentacji modułowej
3.1.2. Model teoretyczny segmentacji modułowej działalności podstawowej w organizacji
3.2. Wyniki badań empirycznych
3.2.1. Studium przypadku - narzędziownia
3.2.2. Studium przypadku - piekarnia
Streszczenie/Summary
4. Audyt wewnętrzny jako narzędzie wspomagające jakość (Małgorzata Wiśniewska)
4.1. Zarządzanie jakością - podejście procesowe w doskonaleniu organizacji
4.2. Audyt - narzędzie doskonalenia
Streszczenie/Summary
5. Sensmaking w zarządzaniu zmianami w polskich szpitalach (Łukasz Sułkowski)
5.1. Znaczenie sensmakingu w zarządzaniu
5.2. Metodyka badań
5.3. Schematy narracyjne zarządzających szpitalami
5.3.1. "Nowy lider to nowa wizja"
5.3.2. "Radykalna zmiana w obliczu katastrofy"
5.3.3. "Dobrze gospodarujemy wspólnym dobrem"
5.3.4. "Obrońmy bezcenny dorobek"
Streszczenie/Summary
6. Zmiany w zakresie zarządzania uczelniami w obliczu istotnych przeobrażeń systemu szkolnictwa wyższego oraz otoczenia uczelni (Marcin Geryk)
6.1. Zmiany prawne systemu szkolnictwa wyższego
6.2. Otoczenie i jego wpływ na funkcjonowanie uczelni
6.3. Zarządzanie uczelniami pod wypływem uwarunkowań zewnętrznych
Streszczenie/Summary
7. Obszary zmian w wymiarach jakości usług (Jolanta Łopatowska, Grzegorz Zieliński)
7.1. Cechy charakterystyczne usług
7.2. Wymiary jakości usług
7.3. Zarządzanie zmianą
7.4. Zmiany w wymiarach jakości usług
Streszczenie/Summary
8. Gotowość do podejmowania ryzyka a poziom kierowania (Stefan Tokarski, Krzysztof Tokarski, Joanna Sikora)
8.1. Metody i organizacja badań
8.2. Studia empiryczne nad gotowością do podejmowania ryzyka a poziomem kierowania
8.2.1. Analiza statystyczna
8.2.2. Synteza wyników badań
Streszczenie/Summary
9. Taksonomia wrocławska jako metoda klasyfikacji spółek na przykładzie wybranego funduszu inwestycyjnego (Karolina Kalińska)
9.1. Wielowymiarowa analiza porównawcza (taksonomia wrocławska)
9.2. Fundusze inwestycyjne w Polsce
9.3. Przykład empiryczny
Streszczenie/Summary
CZĘŚĆ II
ORGANIZACJA W OTOCZENIU A STRATEGIA ROZWOJU
10. Konsorcjum jako przykład współpracy przedsiębiorców (Aneta Chrząszcz)
10.1. Podstawowe rodzaje współpracy w ujęciu ekonomicznym
10.2. Konsorcjum a formy współpracy przedsiębiorców w ujęciu prawnym
10.3. Zalety i wady konsorcjum
Streszczenie/Summary
11. Współpraca przemysłu i nauki jako jeden z kierunków rozwoju współczesnych przedsiębiorstw na przykładzie ENERGA SA (Michał Zabielski)
11.1. Podstawowe informacje o przedsiębiorstwie
11.2. Inicjatywy prowadzone przez ENERGA SA
11.2.1. Zadanie badawcze nr 4
11.2.2. Czasopismo naukowe "Acta Energetica"
11.2.3. Konkurs na grant badawczy i najlepszą pracę doktorską
11.2.4. Konkurs "Energia Przyszłości"
Streszczenie/Summary
12. Strategia publicznej rozgłośni regionalnej na przykładzie Radia Koszalin (Piotr Ostrowski)
12.1. Metodyka projektu
12.2. Synteza strategii Radia Koszalin
12.3. Diagnoza strategiczna
12.3.1. Radio Koszalin jako nadawca publiczny
12.3.2. Miejsce na rynku regionalnym i lokalnym
12.3.3. Struktura programowa
12.3.4. Oddziaływanie reklamowe
12.3.5. Poziom nowoczesności technicznej i technologicznej
12.3.6. Źródła finansowania działalności spółki
12.4. Projekty strategiczne
12.4.1. Rozwój lokalnej i regionalnej informacji
12.4.2. Rozwój lokalnej publicystyki
12.4.3. Rozwój programów rozrywkowych - redakcja muzyczna
12.4.4. Zarządzanie wizerunkiem i marką Radia Koszalin
12.4.5. Wzrost przychodów z reklam
12.4.6. Wyniki ekonomiczno-finansowe spółki
12.4.7. Rozwój nowoczesnej infrastruktury technicznej
Streszczenie/Summary
13. Restrukturyzacja i jej wpływ na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa HZZ Osowa Sień Sp. z o.o. (Małgorzata Karolewska-Szparaga)
13.1. Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa
13.2. Działania restrukturyzacyjne w badanym przedsiębiorstwie
13 3. Wyniki ekonomiczne działań restrukturyzacyjnych w badanym przedsiębiorstwie
Streszczenie/Summary
14. Modele biznesu firm świadczących usługi medyczne w województwie łódzkim ( Aleksandra Krawczyńska)
14 1. Usługi medyczne w kontekście usług profesjonalnych
14.2. Modelowanie działalności usług profesjonalnych
14 3 Poziom rozwoju wiedzy rynkowej wśród świadczeniodawców usług medycznych
Streszczenie/Summary
15. Programy wspierania budowy elektrowni jądrowej na Pomorzu jako element strategicznej koncepcji rozwoju Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Sp. z o.o. - studium przypadku (Jacek Pauli)
15.1. Dlaczego PSSE wspiera proces budowy elektrowni jądrowej na Pomorzu?
15.1.1. Tereny PSSE na potencjalnej lokalizacji elektrowni jądrowej na Pomorzu
15.1.2. Bałtycki Port Nowych Technologii w Gdyni jako zaplecze produkcyjno-magazynowe nowej inwestycji
15.2. Najważniejsze działania PSSE w zakresie wspierania koncepcji budowy elektrowni jądrowej na Pomorzu
15.2.1. Zespół ds. Przygotowań Województwa Pomorskiego do Realizacji Inwestycji Budowy Elektrowni Jądrowej - wsparcie działań przez Gdański Park Naukowo-Technologiczny
15.2.2. Dla kogo elektrownia jądrowa? Wielki projekt badawczy PSSE
15.2.3. Forum Dialogu i Współpracy Województwa Pomorskiego "Energia i Samorządność"
15.2.4. Monografia "Energetyka Jądrowa w Polsce"
15.3. Wsparcie działań medialnych - tworzenie pozytywnego wizerunku koncepcji budowy elektrowni jądrowej na Pomorzu jako element działań PSSE
15.3.1. Atomowy Autobus
15.3.2. Kawiarenki Energetyczne
15.3.3. Filmy promocyjne na temat energetyki
Streszczenia/Summary
16. Determinanty rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Pomorskiem (Andrzej Sułkowski)
16.1. Charakterystyka IOB w Pomorskiem
16.2. Szansę, zagrożenia i bariery systemu wsparcia sektora MSP 1
16.3. Projekty usprawnienia działania instytucji otoczenia biznesu w Pomorskiem
16.4. Charakterystyka badań
16.5. Wybrane wyniki i wnioski z badań
Streszczenie/Summary
17. Determination of Priority of Logistics Service Offerings for SME (Zoia Kairu, Okna Ivanova, Inna Kayim)
17.1. Methodology proposed
17.1.1. Hypotheses to be evaluated
17.1.2. Steps in hypothesis testing
17.1.3. Forming the logistics service system
Summary
18. Polska firma IT w Dolinie Krzemowej - studium przypadku i próba analizy w kontekście teorii internacjonalizacji (Dominika Latusek-Jurczak)
18.1. Born global i affshoring
18.2. Metoda badań
18.3. Studium przypadku "Engineers World"
18.3.1. Założenie firmy
18.3.2. Kryzys w firmie
18.3.3. Ekspansja do USA
18.3.4. Projekty w USA
Streszczenie/Summary
19. Motywy osiedlania się polskich firm na terenie niemieckiego przygranicznego powiatu Uecker-Randow (Kamil Lis)
19.1. Charakterystyka omawianego regionu przygranicznego
19.1.1. Przedstawienie omawianego regionu
19.1.2. Ogólne motywy polskich inwestycji bezpośrednich w Niemczech
19.2. Przedsiębiorczość polska na terenie niemieckiego przygranicznego powiatu Uecker-Randow
19.2.1. Niemieckie instytucje otoczenia biznesu w regionie oraz ich stosunek do przedsiębiorców z Polski
19.2.2. Quasi-instytucje wspomagające polskich przedsiębiorców w regionie przygranicznym
19 3. Motywy inwestycyjne polskich przedsiębiorstw w badanym regionie przygranicznym
Streszczenie/Summary
CZĘŚĆ III
INNOWACJE I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
20. Zdolność przedsiębiorstw do proinnowacyjnego współdziałania na przykładzie regionu kujawsko-pomorskiego (Mirosław Haffer)
20.1. Potrzeba proinnowacyjnego współdziałania przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia
20.2. Częstotliwość proinnowacyjnego współdziałania przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia
20.3. Efekty proinnowacyjnego współdziałania przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia
20.4. Bariery proinnowacyjnego współdziałania przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia
Streszczenie/Summary
21. Determinanty i efekty rozwoju innowacyjnego przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na połączeniach kooperacyjnych, sieciach i klastrach (Sylwia Badowska)
21.1. Determinanty funkcjonowania przedsiębiorstwa innowacyjnego
Współpraca w powiązaniach kooperacyjnych, sieciach i klastrach jako otoczenie wspierające innowacyjności przedsiębiorstw
Streszczenie/Summary
22. Kapitał intelektualny małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce (Agnieszka Różycka)
22.1. Zjawisko kapitału intelektualnego
22.1.1. Koncepcja kapitału intelerktualnego
22.1.2. Definicja kapitału intelektualnego
22.1.3. Struktura kapitału intelektualnego
22.2. Badanie kapitału intelektualnego małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
22.2.1. Grupa docelowa przeprowadzonego badania
22.2.2. Metoda badawcza
22.2.3. Zakres badań
Streszczenie/Summary
23. Produktywność pracowników wiedzy jako główne wyzwanie zarządzania w XXI wieku (Michał Igielski)
23.1. Identyfikacja pracowników wiedzy w przedsiębiorstwie
23.2. Produktywność pracowników ery industrialnej
23.3. Produktywność pracowników wiedzy
Streszczenie/Summary
24. Audyt innowacyjności jako narzędzie wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem(Małgorzata Skweres-Kuchta)
24.1. Podstawy metodyczne i charakterystyka narzędzia badawczego
24.2. Analiza komparatywna innowacyjności przedsiębiorstw
24.2.1. Charakterystyka próby badawczej
24.2.2. Procesy innowacyjne w usługach - region zachodniopomorski na tle hamburskiego
24.2.3. Procesy innowacyjne w usługach i przemyśle - podobieństwa i różnice
Streszczenie/Summary
25. Przedsiębiorczość destruktywna w Polsce - analiza na podstawie panelu ekspertów (Małgorzata Olimpia Bielenia)
25.1. Prezentacja istoty przedsiębiorczości destruktywnej
25.2. Kontekst instytucjonalny
25.3. Badanie skali i form przedsiębiorczości destruktywnej w podmiotach gospodarczych w Polsce - wyniki badań i wnioski
Streszczenie/Summary
26. Mity przedsiębiorczości a postawy wobec własnej działalności gospodarczej (Beata Krawczyk-Bryłka)
26 1. Znaczenie i źródła mitów przedsiębiorczości
26.2. Rodzaje mitów przedsiębiorczości
26.3. Studenckie mity przedsiębiorczości - wyniki badań
Streszczenie/Summary
27. Przedsiębiorcze podejście do zarządzania organizacją (Aniela Mikulska)
27.1. Kompetencje przedsiębiorcze
27.2. Zarządzanie przedsiębiorcze jako wyznacznik przewagi konkurencyjnej
27.3. Orientacja przedsiębiorcza jako wyraz przedsiębiorczego podejścia do zarządzania
Streszczenie/Summary
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.34 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 640.41/.42 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.46 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi : produkcja, rynek, marketing / Marianna Daszkowska. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1998 (Tor. : "Zapolex"). - 211, [1] s. : 2 wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 202-208.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
"Niniejsze opracowanie przybliża tylko niektóre zagadnienia związane z szeroko rozumianą logistyką. Niemniej stawia sobie za cel wyjaśnienie istoty systemu logistycznego oraz zarządzania logistycznego. Opisuje także funkcjonalne płaszczyzny logistyki, czyli zaopatrzenie, produkcję, dystrybucję, logistyczną obsługę klienta, rolę transportu, zarządzania zapasami i gospodarki magazynowej, oraz zajmuje się logistyką usług, jakością systemu logistycznego i zarządzaniem przez jakość." - [z Wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.51 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 338.48 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Reg. [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.4 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 331 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 296-297. Indeks.
MARKETING USŁUG to książka, w której w sposób kompetentny i jasny przedstawiono podstawy wiedzy o marketingu usług. Nowoczesny sposób prezentacji, czytelna konstrukcja, rzetelność w podawaniu różnorodnych i bogatych źródeł literatury, aktualność czynią z tej publikacji niezwykle cenny podręcznik dla studentów szkół wyższych, słuchaczy kursów i szkoleń z zakresu marketingu i zarządzania. Książka będzie również z pożytkiem wykorzystywana przez menedżerów i specjalistów ds. marketingu w firmach usługowych.
Adrian Payne, profesor Cranfield School of Management, zapoznaje Czytelnika z podstawowymi zagadnieniami marketingu usług oraz w usystematyzowany sposób:
*przedstawia specyficzne cechy działalności usługowej, wyjaśnia istotę usług, zestawia różne propozycje marketingowej klasyfikacji usług
*omawia kluczowe koncepcje marketingu usług oraz nową nie znaną jeszcze w polskiej literaturze koncepcję marketingu partnerskiego
*eksponuje wagę prawidłowego opracowania misji i przedstawia inspirujące przykłady misji znanych firm usługowych
*omawia proces segmentacji rynku usług i podkreśla jej rolę w planowaniu usług
*podaje sposoby skutecznego różnicowania usług na konkurencyjnym rynku
*udowadnia konieczność rozszerzenia marketingu-mix 4P o dodatkowe elementy (ludzie, procesy, obsługa klienta)
*opisuje proces planowania marketingowego w firmie usługowej
*rozważa kwestię kształtowania jakości usług, jej pomiaru i kontroli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej