Zarządzanie jakością
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Czytelnia dla Dorosłych
(18)
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
(1)
Autor
Hamrol Adam
(2)
Lewandowski Mirosław
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
BEDNARCZYK Henryk
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bugdol Marek
(1)
Frąś Józef (1953- )
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Karaszewski Robert (1973- )
(1)
Kawiński Piotr
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kuklińska Dorota
(1)
Mantura Władysław
(1)
Mantura Władysław (1947- )
(1)
Miller Piotr
(1)
Ochyra Irena
(1)
Olszewski Stanisław
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Thomas Kevin
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Wawak Sławomir
(1)
Wawak Sławomir 1975- )
(1)
Wysokińska-Senkus Aneta
(1)
Wójcik Grażyna (nauki ekonomiczne)
(1)
Wójcik Katarzyna Anna
(1)
Zimon Dominik
(1)
Zybert Elżbieta Barbara
(1)
Łuczak Beata
(1)
Żechowska Sylwia
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1507)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Zarządzanie jakością
(-)
Rodzina
(1117)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(862)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(645)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(494)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(475)
Wychowanie przedszkolne
(462)
Relacje międzyludzkie
(450)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(374)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(365)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(302)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(285)
Życie codzienne
(284)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(274)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(261)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(257)
Policjanci
(255)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
PRL
(207)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Wsie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(182)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(169)
Dziennikarze
(167)
Narkomania
(166)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(163)
Polityka
(160)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Transport i logistyka
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 263-274.
Głównym celem monografii jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu restrukturyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem przykładów z praktyki gospodarczej.Adresatem publikacji jest przede wszystkim szerokie grono specjalistów z dziedziny zarządzania, którzy przygotowują przedsiębiorstwa do procesów restrukturyzacji, uczestniczą bądź kierują takimi procesami. Monografia ta, a zarazem kompendium wiedzy, kierowana jest również do doktorantów, studentów i uczestników studiów podyplomowych uczelni ekonomicznych. - [z Wstępu]
SPIS TREŚCI
Wstęp
CZĘŚĆ I. TEORETYCZNE PODSTAWY RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW
Rozdział 1. Przesłanki procesów restrukturyzacji współczesnych przedsiębiorstw - Agnieszka Bitkowska
1.1. Nowa era przemian globalnych
1.2. Istota rewolucji technologicznej
1.3. Globalny kryzys ekonomiczny i jego wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw
Rozdział 2. Restrukturyzacja przedsiębiorstw jako ciągły proces dostosowawczy - Agnieszka Bitkowska, Grażyna Wójcik
2.1. Istota restrukturyzacji przedsiębiorstw
2.2. Klasyfikacja restrukturyzacji przedsiębiorstw - ujęcie klasyczne
2.3. Kierunki restrukturyzacji przedsiębiorstw - ujęcie klasyczne
2.4. Współczesne kierunki restrukturyzacji przedsiębiorstw
Rozdział 3. Restrukturyzacja procesowa przedsiębiorstw - Agnieszka Bitkowska
3.1. Istota procesowego podejścia do zarządzania
3.2. Przesłanki i założenia reengineeringu
3.3. W kierunku zarządzania procesami
Rozdział 4. Koncepcje restrukturyzacji przedsiębiorstw - Agnieszka Bitkowska, Grażyna Wójcik, Krzysztof Kolterman
4.1. Kierunki zmian w systemach zarządzania
4.2. Metody i narzędzia restrukturyzacji przedsiębiorstw
4.2.1. Benchmarking
4.2.2. TQM (Total Quality Management)
4.2.3. Lean Management
4.2.4. Outsourcing
4.2.5. Offshoring
4.2.6. Zarządzanie wiedzą
4.2.7. Organizacja inteligentna
4.2.8. Zarządzanie zaufaniem
Rozdział 5. Wpływ technologii na proces restrukturyzacji przedsiębiorstw - Agnieszka Bitkowska
5.1. Technologia w analizie strategicznej przedsiębiorstwa
5.2. Wpływ technologii na strategię przedsiębiorstw i kierunki restrukturyzacji
Rozdział 6. Przebieg procesu restrukturyzacji przedsiębiorstwa - Agnieszka Bitkowska
6.1. Procedura przebiegu restrukturyzacji
6.2. Identyfikacja potrzeb restrukturyzacji - diagnoza przedsiębiorstwa
6.2.1. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
6.2.2. Analiza potencjału przedsiębiorstwa
6.2.3. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa
6.3. Program restrukturyzacji przedsiębiorstwa
6.4. Realizacja programu restrukturyzacji oraz kontrola przebiegu
Rozdział 7. Rola kapitału ludzkiego w procesie restrukturyzacji - Agnieszka Bitkowska
7.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie restrukturyzacji
7.2. Pracownicy w procesie zmian
7.3. Restrukturyzacja społecznie odpowiedzialna
CZĘŚĆ II. RESTRUKTURYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW W PRAKTYCE GOSPODARCZEJ
Rozdział 8. Restrukturyzacja poprzez transfer technologii na przykładzie PHPU "Arkol" sp. z o.o. - Krzysztof Kolterman
8.1. Przesłanki restrukturyzacji
8.2. Koncepcja restrukturyzacji
8.3. Efekty restrukturyzacji
Rozdział 9. Restrukturyzacja firmy szkoleniowej Centrum Edukacji EDUS - Grażyna Wójcik
9.1. Przesłanki restrukturyzacji
9.2. Koncepcja restrukturyzacji
9.3. Efekty restrukturyzacji
Rozdział 10. Restrukturyzacja procesów na przykładzie Biura Projektów Telekomunikacyjnych - Stanisław Olszewski
10.1. Przesłanki restrukturyzacji
10.2. Koncepcja restrukturyzacji
10.3. Efekty restrukturyzacji
Rozdział 11. Restrukturyzacja pionu bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego SA - Piotr Kawiński
11.1. Przesłanki restrukturyzacji
11.2. Koncepcja restrukturyzacji
11.3. Efekty restrukturyzacji
Rozdział 12. Restrukturyzacja na przykładzie koncernu Volkswagen - Katarzyna Anna Wójcik
12.1. Przesłanki restrukturyzacji
12.2. Koncepcja restrukturyzacji
12.3. Efekty restrukturyzacji
Zakończenie
Bibliografia
Źródła internetowe
Noty o autorach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.6 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. 625 (699))
Na s. tyt. także t. 699 oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do nr 74 wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliogr. s. 243-257.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [Filia Miejska "Górny Taras"] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2, zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 554s. : tab., wykr. ; 25cm.
Ind. 541-554
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 3 uaktualnione, 3 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 371, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 173-174 oraz s. 364-366. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.6 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.6 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.6 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.6 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.6 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P - metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1: Czym jest jakość usług?
Rozdział 2: Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów
Rozdział 3: Jakość a sukces firmy
Rozdział 4: Pomiar doświadczeń klientów
Rozdział 5: Metoda zdarzeń krytycznych
Rozdział 6: Metoda tajemniczego klienta
Rozdział 7: Pomiar procesów usługowych
Rozdział 8: Mapa jakości P/P
Rozdział 9: Lean Service
Rozdział 10: Kultura organizacyjna firmy usługowej
Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.6 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na s. tyt.: Koncepcja zarządzania przez jakość - Total Quality Management, koszty wprowadzania zarządzania jakością, przygotowanie firmy do wdrożenia norm ISO, przyczyny niewłasciwego działania systemu zarządzania jakością, narzędzia i metody identyfikacji oraz analizy problemów, stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością.
Bibliogr. s. 219-224
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.6 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w logistyce / Dominik Zimon. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 127, [2] strony : ilustracje, portret ; 24 cm.
Publikacja pt. „Zarządzanie jakością w logistyce" dostarcza przekrojowych informacji z zakresu zarządzania jakością i logistyki skupiając się na pokaza­niu szerokich więzi interdyscyplinarnych łączących te dyscypliny naukowe.
Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których podjęto próbę wyjaśnienia podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania jakością oraz związków jakie zachodzą pomiędzy jakością a logistyką w jej poszczególnych podsystemach.
Książka powinna okazać się przydatna dla pracowników i menadżerów zatrudnionych w służbach zarządzania systemami jakości i logistyki oraz przy­najmniej częściowo wypełnić lukę, jaka istnieje na polskim rynku wydawniczym. Ponadto adresatami monografii są studenci studiów stacjonarnych i nie­stacjonarnych takich kierunków, jak: logistyka, zarządzanie czy towaroznawstwo.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1
Jakość i systemy zarządzania jakością - przegląd piśmiennictwa
1.1. Rys historyczny
1.2. Główne postacie i koncepcje w teorii jakości
1.2.1. Walter A. Shewhart
1.2.2. William E. Deming
1.2.3. Joseph M. Juran
1.2.4. Philip B. Crosby
1.2.5. Armand V. Feigenbaum
1.2.6. Genichi Taguchi
1.2.7. Kaoru Ishikawa
1.3. Współczesne systemy zarządzania jakością
1.3.1. System zarządzania jakością według normy ISO 9001
1.3.2. Znaczenie kompleksowego zarządzania jakością TQM w organizacji
Rozdział 2
Jakość w logistyce zaopatrzenia
2.1. Wybór i ocena dostawcy
2.2. Formy kontroli dostawców
2.3. Budowanie współpracy z dostawcami
2.4. Minimalizacja poziomu zapasów i zarządzanie procesami przepływu
2.4.1. Just in Time
2.4.2. VMI - Zarządzanie zapasami przez dostawcę
2.4.3. PPAP - Proces zatwierdzania części do produkcji
2.5. Współpraca i integracja obszarów w organizacji
Rozdział 3
Jakość w logistyce dystrybucji
3.1. Klasyfikacja klientów
3.2. Analiza potrzeb i wymagań klientów
3.3. Opracowanie polityki obsługi klienta
3.4. Projektowanie wyrobu i realizacja usługi zgodnie z wymaganiami klienta
3.4.1. Kwestionariusz Kano
3.4.2. QFD (Quality Function Deployment)
3.4.3. FMEA (Failure Mode and Effect Analysis)
3.4.4. Jakość usług logistycznych
3.5. Badanie satysfakcji klienta
3.6. Ciągłe doskonalenie
Rozdział 4
Jakość w logistyce produkcji
4.1. Kanban
4.2. 5S
4.3. Poka-Yoke
4.4. Lean Management
4.5. Six Sigma
Bibliografia
Spis tabel
Spis tabel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej