Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(10)
Autor
Brakoniecki Dariusz
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krawczak Marek
(1)
Król Lech C
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Morek Rafał
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Pogoński Mariusz Artur
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Porębski Czesław (1945- )
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Szymczak Wojciech F
(1)
Trzcińska Diana
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Zalewski Dariusz (1965- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Dzieci
(4086)
6-8 lat
(2976)
9-13 lat
(2380)
Młodzież
(1903)
0-5 lat
(1672)
Przedsiębiorcy
(10)
14-17 lat
(727)
Szkoły wyższe
(368)
Szkoły średnie
(161)
Szkoły podstawowe
(158)
Rodzice
(145)
Nauczyciele
(90)
Dorośli
(69)
Szkoły ponadgimnazjalne
(50)
Pedagodzy
(44)
Prawnicy
(41)
Psycholodzy
(34)
18+
(33)
Poziom podstawowy
(27)
Logopedzi
(26)
Studenci
(26)
Psychoterapeuci
(25)
Menedżerowie
(21)
Poziom średniozaawansowany
(21)
Pracownicy naukowi
(21)
Urzędnicy
(19)
Bibliotekarze
(18)
Lekarze
(18)
Przedszkola
(18)
Gimnazja
(16)
Nauczyciele przedszkoli
(15)
Klasa 3.
(13)
Sędziowie
(13)
Klasa 1.
(12)
Radcy prawni
(12)
Terapeuci zajęciowi
(12)
Klasa 2.
(11)
Adwokaci
(10)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(10)
Pracownicy samorządowi
(10)
Szkoły ponadpodstawowe
(10)
Terapeuci
(10)
Klasa 8.
(9)
Księgowi
(9)
Licea
(9)
Pracownicy socjalni
(9)
Fizjoterapeuci
(8)
Klasa 4.
(8)
Klasa 5.
(8)
Pedagodzy specjalni
(8)
Policjanci
(8)
Prokuratorzy
(8)
Klasa 6.
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Politycy
(7)
Doradcy podatkowi
(6)
Ekonomiści
(6)
Klasa 7.
(6)
Psychiatrzy
(6)
Szkoły plastyczne
(6)
9-11 lat
(5)
Animatorzy kultury
(5)
Aplikanci
(5)
Chorzy
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Notariusze
(5)
Specjaliści ds. kadr
(5)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Pracodawcy
(4)
Ratownicy medyczni
(4)
Szkoły specjalne
(4)
5-8 lat
(3)
9-10 lat
(3)
Administracja samorządowa
(3)
Analitycy ekonomiczni
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Chłopcy
(3)
Dziennikarze
(3)
Funkcjonariusze publiczni
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Grupa wiekowa Dzieci
(3)
Handlowcy
(3)
Klasa 4
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura szwedzka
(3)
Literaturoznawcy
(3)
Mediatorzy
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Politolodzy
(3)
Socjolodzy
(3)
Studenci medycyny
(3)
Szkoły zawodowe
(3)
Uczniowie szkół średnich
(3)
Wychowawcy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
m Grupa wiekowa Dzieci
(3)
14-16 lat
(2)
9-13
(2)
Administracja rządowa
(2)
Temat
Działalność gospodarcza
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Analiza finansowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Decyzje
(1)
Dyplomacja
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Etykieta językowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Image
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(1)
Koszty
(1)
Koszty uzyskania przychodu
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing wartości
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Mediatorzy
(1)
Model biznesowy
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Obrona konieczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Policja
(1)
Postępowanie administracyjne
(1)
Postępowanie podatkowe
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Prawo podatkowe
(1)
Prawo porównawcze
(1)
Prawo zagospodarowania przestrzennego
(1)
Protokół dyplomatyczny
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Rodzina
(1)
Rozstrzyganie sporów online (prawo)
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rytuały i ceremonie
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Savoir-vivre
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Wolne zawody
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Zarządzanie i marketing
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Monografia powstała z wykorzystaniem części dysertacji doktorskiej autora.
Książka adresowana do uczestników kursów detektywistycznych wymaganych dla uzyskania licencji detektywa oraz detektywów i przedsiębiorców świadczących usługi detektywistyczne. W sposób kompleksowy omawia wszystkie aspekty działalności detektywistycznej, nie tylko prawne ale również funkcjonalne, stanowiąc bez wątpienia przewodnik po zawodzie.
Publikacja jest jedyną obecnie pozycją zawierającą aktualny stan prawny. Ponadto, jako jedyna, prawno-porównawczo odnosi się do działalności detektywistycznej w innych państwach z podziałem na państwa członkowskie UE oraz państwa poza UE, a także do samych przepisów UE, a także określa obszar działalności detektywistycznej i samych detektywów z organami administracji publicznej odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo i porządek publiczny.
SPIS TREŚCI
WYKAZ SKRÓTÓW
WSTĘP
ROZDZIAŁ 1.
DZIAŁALNOŚC DETEKTYWISTYCZNA W eUROPIE I NA ŚWIECIE
1.1. Geneza dzialalności detektywistycznej
1.2. Pojęcie działalności detektywistycznej i usług detektywistycznych
1.3. Usługi detektywistyczne w Unii Europejskiej i Europie
1.4. Działalność detektywistyczna w państwach pozaeuropejskich
1.5. Polskie uregulowania prawne usług detektywistycznych
ROZDZIAŁ 2.
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA W SFERZE USŁUG DETEKTYWISTYCZNYCH W POLSCE
2.1. Pojęcie i zakres usług detektywistycznych w prawie polskim
2.2. Zasady i formy organizacyjne działalności gospodarczej w zakresie usług detektywistycznych
2.3. Warunki prowadzenia działalności detektywistycznej
2.4. Dokumentacja działalności detektywistycznej
ROZDZIAŁ 3.
STATUS PRAWNY DETEKTYWA
3.1. Uwarunkowania dostępu do zawodu detektywa
3.2. Licencja detektywa i warunki jej uzyskania
3.3. Uprawnienia detektywa
3.4. Obowiązki detektywa
3.5. Etyka zawodowa detektywów
3.6. Odpowiedzialność detektywa
3.7. Detektyw a wolne zawody
ROZDZIAŁ 4.
WSPÓŁDZIAŁANIE I WSPÓŁPRACA DETEKTYWÓW Z PODMIOTAMI ODPOWIEDZIALNYMI ZA OCHRONĘ BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO
4.1. Wpływ działalności detektywistycznej na bezpieczeństwo i porządek publiczny
4.2. Zakres współpracy i współdziałania "firm detektywistycznych" z Policją i innymi organami administracji rządowej w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego
4.3. Formy współpracy i współdziałania detektywów i służb policyjnych
ROZDZIAŁ 5.
DZIAŁALNOŚĆ DETEKTYWISTYCZNA W WARUNKACH WOLNEJ KONKURENCJI
5.1. Prywatyzacja bezpieczeństwa
5.2. Działalność detektywistyczna w statystyce
5.3. Prognozy rozwojowe działalności detektywistycznej
5.4. Zrzeszenia przedsiębiorców detektywistycznych
5.5. Wnioski de lege lata i de legeferenda
ZAKOŃCZENIE
WYKAZ LITERATURY
WYKAZ AKTÓW NORMATYWNYCH
SPIS RYSUNKÓW I TABEL
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.74 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.4 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Zawiera:
Wstęp 1. Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu / GRZEGORZ MAZUREK
1. Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu / GRZEGORZ MAZUREK
Wprowadzenie
1.1. Cyfrowa transformacja
1.2. Marketing a cyfrowa transformacja
1.3. Marketing a technologia
1.4. Marketing a metody zarządzania
1.5. Marketing a organizacja działań
1.6. Przyszłość marketingu
Podsumowanie
2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej / ROBERT KOZIELSKI
Wprowadzenie
2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach
2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa - w kierunku zmiany zasad konkurowania
2.3. Źródła sukcesu organizacji - analiza podejść - elementy wspólne i odróżniające
2.4. Czterolistna koniczyna - sukces w epoce cyfrowej
Podsumowanie
3. Homo Cyber Oeconomicus - nowy wymiar zachowań konsumenckich / BOGDAN GREGOR, DOMINIKA KACZOROWSKA-SPYCHALSKA
Wprowadzenie
3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych
3.2. Homo Cyber Oeconomicus - w kierunku przyszłości
3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji
Podsumowanie
4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej - uwarunkowania i wyzwania / JAN W. WIKTOR
Wprowadzenie
4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci - uwarunkowania i zależności
4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line
4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej - funkcje i instrumenty
4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej - elementy web-analityki
4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej
Podsumowanie
5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 / HENRYK MRUK
Wprowadzenie
5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0
5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów
5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0
5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0
5.5. Wartości tworzą pozycję marki
5.6. Tożsamość oraz wizerunek marki
5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa
5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0
Podsumowanie
6. Badania marketingowe - nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej / KRYSTYNA MAZUREK-ŁOPACIŃSKA
Wprowadzenie
6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej
6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów
6.3. Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji
6.4. Big Data w analityce marketingowej
6.5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych
6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych
6.7. Kierunki zastosowań analityki marketingowej
Podsumowanie
7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji / BOGDAN GREGOR, MAGDALENA KALIŃSKA-KULA
Wprowadzenie
7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu
7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji
7.3. Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją
7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy
7.5. Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich - w świetle wyników badań własnych Podsumowanie
Podsumowanie
8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami / ANDRZEJ POMYKALSKI
Wprowadzenie
8.1. Przesłanki i kierunki zmian
8.2. Istota innowacji
8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki
8.4. Zarządzanie innowacjami
8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami
Podsumowanie
9. Oczami praktyków
9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje / ARTUR MACIOROWSKI
9.2. Deep Learning - przywitaj się z Golemem / LECH C. KRÓL
9.3. Trzy wymiary marketera - co współczesny marketer wiedzieć powinien? / MARIUSZ LUDWIŃSKI
Epilog
O Autorach
Bibliografia
Netografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kontrola podatkowa działalności gospodarczej / redakcja naukowa Dariusz Zalewski ; [autorzy] Marek Krawczak, Dariusz Zalewski. - Stan prawny na 1 kwietnia 2019 r. z uwzględnieniem zmian wchodzących w życie 30 kwietnia 2019 r. (Dz.U. poz. 694) oraz 4 maja 2019 r. (Dz.U. poz. 730). - Warszawa : [Wolters Kluwer Polska], 2019. - 342, [1] strona ; 25 cm.
(Zagadnienia Podatkowe)
Bibliografia na stronach 339-342.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 174 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1, 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.
Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania.
Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. - [Jacek Kotarbiński]
SPIS TREŚCI
Wstęp
Od Autorki
Rozdział 1. DEFINICJA, RYNEK, TRENDY
1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce)
1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie
1.2.1. Źródła danych o e-commerce
1.2.2. Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy
1.2.3. Makrootoczenie: czynniki polityczno-prawne, ekonomiczne, socjokulturowe oraz technologiczne
1.3. Trendy w e-commerce
1.3.1. Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów
1.3.2. Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych
1.3.3. Zmiany wywołane postępem technologicznym
Rozdział 2. STRATEGIE, MODELE, KPI
2.1. Podejście strategiczne
2.2. Budowanie modelu biznesowego
2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu
2.3.1. Główne struktury i modele e-commerce
2.3.2. USP: jak wyróżnić swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta
2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie
2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności - KPI w e-commerce
2.5.1. Najpopularniejsze KPI w e-biznesie
2.5.2. Najpopularniejsze KPI w e-commerce
2.5.3. Ważne dane w e-commerce
Rozdział 3. E-KONSUMENT, PROCESY E-COMMERCE, OMNICHANNEL
3.1. E-konsument
3.2. Nowy proces zakupowy
3.2.1. Lejek zakupowy
3.2.2. Nowy model, new consumer journey
3.2.3. Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym
3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel
3.4. Procesy i organizacja pracy
Rozdział 4. SPRZEDAŻ A MARKETING, USABILITY
4.1. Sprzedaż a marketing
4.2. E-marketing - przegląd
4.3. Usability w e-commerce
4.4. Projektowanie user experience
4.5. Projektowanie end-to-end
Rozdział 5. KONWERSJA, ONLINE MERCHANDISING, BIG DATA
5.1. Konwersja, czyli sprzedaż
5.2. Online merchandising
5.3. Data - Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych
Rozdział 6. FINANSE, PLANOWANIE PRZYCHODÓW
6.1. Finanse - budowanie business case dla e-biznesu
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 298-304.
Poradnik dla osób organizujących kontakty z obcymi kulturami, w tym z władzami i dyplomatami, napisany lekko, na wysokim poziomie merytorycznym i nawiązujący do aktualnych trendów w zakresie komunikacji publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 483-518.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej