Model biznesowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Publikacje naukowe
(3)
Artykuły
(2)
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Misztal Anna
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Tomczyk Monika (ekonomia)
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1517)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Model biznesowy
(-)
Rodzina
(1123)
Powieść młodzieżowa polska
(991)
Język polski
(947)
Przyjaźń
(867)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(646)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(537)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(534)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(503)
Wojsko
(485)
Tajemnica
(479)
Powieść niemiecka
(478)
Wychowanie przedszkolne
(462)
Relacje międzyludzkie
(456)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(401)
Wychowanie w rodzinie
(392)
Uczniowie
(390)
Nauczyciele
(376)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(368)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(356)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Uczucia
(324)
Książka mówiona
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(311)
Sekrety rodzinne
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Matematyka
(292)
Życie codzienne
(287)
Dziewczęta
(286)
Magia
(283)
Filozofia
(280)
Małżeństwo
(278)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(268)
Trudne sytuacje życiowe
(264)
Policjanci
(261)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(258)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(237)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(230)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Matki i córki
(225)
Polacy za granicą
(225)
Terroryzm
(225)
Zabójstwo
(225)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(211)
PRL
(210)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
Wsie
(203)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Psychoterapia
(195)
Przedsiębiorstwo
(194)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Wybory życiowe
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(184)
Osoby zaginione
(183)
Chłopcy
(178)
Publicystyka polska
(177)
Podróże
(176)
Geografia
(173)
Dziennikarze
(171)
Dziadkowie i wnuki
(170)
Narkomania
(167)
Przestępczość zorganizowana
(166)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Polityka
(162)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Podręcznik poświęcony jest istocie e-biznesu i jego podstawowym problemom oraz modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Omawia segmenty e-biznesu, ich zalety, wady oraz kluczowe determinanty funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Książka przedstawia zagadnienia związane z infrastrukturą technologiczną i sprzętową oraz architekturą e-biznesu. Omówiono w niej rozwiązania pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem, partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą oraz przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Ponadto każdy rozdział zakończono pytaniami problemowymi oraz testem prawda/fałsz. Podręcznik adresowany jest do szerokiego grona odbiorców, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych omawianą problematyką, którzy chcą zdobyć i wykorzystać wiedzę na temat e-biznesu.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.4 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1, 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.
Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania.
Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. - [Jacek Kotarbiński]
SPIS TREŚCI
Wstęp
Od Autorki
Rozdział 1. DEFINICJA, RYNEK, TRENDY
1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce)
1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie
1.2.1. Źródła danych o e-commerce
1.2.2. Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy
1.2.3. Makrootoczenie: czynniki polityczno-prawne, ekonomiczne, socjokulturowe oraz technologiczne
1.3. Trendy w e-commerce
1.3.1. Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów
1.3.2. Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych
1.3.3. Zmiany wywołane postępem technologicznym
Rozdział 2. STRATEGIE, MODELE, KPI
2.1. Podejście strategiczne
2.2. Budowanie modelu biznesowego
2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu
2.3.1. Główne struktury i modele e-commerce
2.3.2. USP: jak wyróżnić swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta
2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie
2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności - KPI w e-commerce
2.5.1. Najpopularniejsze KPI w e-biznesie
2.5.2. Najpopularniejsze KPI w e-commerce
2.5.3. Ważne dane w e-commerce
Rozdział 3. E-KONSUMENT, PROCESY E-COMMERCE, OMNICHANNEL
3.1. E-konsument
3.2. Nowy proces zakupowy
3.2.1. Lejek zakupowy
3.2.2. Nowy model, new consumer journey
3.2.3. Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym
3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel
3.4. Procesy i organizacja pracy
Rozdział 4. SPRZEDAŻ A MARKETING, USABILITY
4.1. Sprzedaż a marketing
4.2. E-marketing - przegląd
4.3. Usability w e-commerce
4.4. Projektowanie user experience
4.5. Projektowanie end-to-end
Rozdział 5. KONWERSJA, ONLINE MERCHANDISING, BIG DATA
5.1. Konwersja, czyli sprzedaż
5.2. Online merchandising
5.3. Data - Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych
Rozdział 6. FINANSE, PLANOWANIE PRZYCHODÓW
6.1. Finanse - budowanie business case dla e-biznesu
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej