Komunikowanie marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Bajor Roman
(1)
Dankowska Anna
(1)
Dudek Justyna
(1)
Edwarczyk Bartosz Sebastian
(1)
Filipiak Dominik
(1)
Gaczek Piotr
(1)
Garczarek Urszula
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Górska Anna (ekonomia)
(1)
Janowicz Joanna (1977- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamczycka Barbara
(1)
Kozielski Robert
(1)
Król Lech C
(1)
Leszczyński Marcin (ekonomia)
(1)
Lewicki Marcin (ekonomia)
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Majer Łukasz
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mierzejewski Michał (ekonomia)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mucha Michał
(1)
Młodzikowski Marek
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Pietrzak Piotr (nauki ekonomiczne)
(1)
Podraza-Myszkowska Kinga
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Płatkiewicz Marcelina
(1)
Roth Anna
(1)
Sielicka Emilia
(1)
Siemiatowski Fabian
(1)
Staliński Adam
(1)
Szymkowiak Andrzej
(1)
Walawski Mirosław
(1)
Wieczerzycki Marcin
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Zagierski Bartosz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1509)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Komunikowanie marketingowe
(-)
Rodzina
(1118)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(863)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(645)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(496)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(476)
Wychowanie przedszkolne
(461)
Relacje międzyludzkie
(451)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(374)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(366)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(303)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(286)
Życie codzienne
(285)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(274)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(262)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Policjanci
(258)
Szkolnictwo
(257)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
PRL
(209)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
Unia Europejska
(201)
Wsie
(201)
Nauczanie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(182)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(169)
Dziennikarze
(168)
Narkomania
(167)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(164)
Polityka
(161)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Zawiera:
Wstęp 1. Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu / GRZEGORZ MAZUREK
1. Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu / GRZEGORZ MAZUREK
Wprowadzenie
1.1. Cyfrowa transformacja
1.2. Marketing a cyfrowa transformacja
1.3. Marketing a technologia
1.4. Marketing a metody zarządzania
1.5. Marketing a organizacja działań
1.6. Przyszłość marketingu
Podsumowanie
2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej / ROBERT KOZIELSKI
Wprowadzenie
2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach
2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa - w kierunku zmiany zasad konkurowania
2.3. Źródła sukcesu organizacji - analiza podejść - elementy wspólne i odróżniające
2.4. Czterolistna koniczyna - sukces w epoce cyfrowej
Podsumowanie
3. Homo Cyber Oeconomicus - nowy wymiar zachowań konsumenckich / BOGDAN GREGOR, DOMINIKA KACZOROWSKA-SPYCHALSKA
Wprowadzenie
3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych
3.2. Homo Cyber Oeconomicus - w kierunku przyszłości
3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji
Podsumowanie
4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej - uwarunkowania i wyzwania / JAN W. WIKTOR
Wprowadzenie
4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci - uwarunkowania i zależności
4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line
4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej - funkcje i instrumenty
4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej - elementy web-analityki
4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej
Podsumowanie
5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 / HENRYK MRUK
Wprowadzenie
5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0
5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów
5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0
5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0
5.5. Wartości tworzą pozycję marki
5.6. Tożsamość oraz wizerunek marki
5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa
5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0
Podsumowanie
6. Badania marketingowe - nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej / KRYSTYNA MAZUREK-ŁOPACIŃSKA
Wprowadzenie
6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej
6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów
6.3. Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji
6.4. Big Data w analityce marketingowej
6.5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych
6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych
6.7. Kierunki zastosowań analityki marketingowej
Podsumowanie
7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji / BOGDAN GREGOR, MAGDALENA KALIŃSKA-KULA
Wprowadzenie
7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu
7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji
7.3. Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją
7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy
7.5. Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich - w świetle wyników badań własnych Podsumowanie
Podsumowanie
8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami / ANDRZEJ POMYKALSKI
Wprowadzenie
8.1. Przesłanki i kierunki zmian
8.2. Istota innowacji
8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki
8.4. Zarządzanie innowacjami
8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami
Podsumowanie
9. Oczami praktyków
9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje / ARTUR MACIOROWSKI
9.2. Deep Learning - przywitaj się z Golemem / LECH C. KRÓL
9.3. Trzy wymiary marketera - co współczesny marketer wiedzieć powinien? / MARIUSZ LUDWIŃSKI
Epilog
O Autorach
Bibliografia
Netografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
-Bezpieczne i sprawne funkcjonowanie współczesnej gospodarki wymaga współdziałania wielu elementarnych czynników, między innymi: zasobu majątkowego i finansowego, demograficznego, technologii i organizacji oraz dywersyfikacji i stałych dostaw energii. Ta harmonia w dużym stopniu wpływa na konkurencyjność przedsiębiorstw, zarządzanie wiedzą, tworzenie przedsięwzięć innowacyjnych i przyczynia się do wzrostu poziomu osiąganych wyników ekonomicznych i wartości firmy. Wiedzę, sprawne procesy innowacyjne i tzw. kulturę innowacyjną wnikliwie analizowali A. Toffler i P. Drucker. Ten pierwszy w procesie historycznym postrzegał istotne zmiany w gospodarce - wskazując na erę informacji i erę wiedzy obecną w procesach globalizacyjnych. Implikuje to, co zauważył Drucker, budowę społeczeństwa opartego na wiedzy, które buduje nowy paradygmat gospodarki rynkowej opartej na wiedzy.
-Niniejsze opracowanie zawiera szereg rozwiązań odnoszących się do procesów innowacyjnych obejmujących, między innymi: teoretyczne problemy zarządzania organizacjami; zasoby przedsiębiorstw - proces ich tworzenia i rozwoju; innowacyjne aspekty funkcjonowania sektorów gospodarczych, przedsiębiorstw, handlu internetowego, nowoczesnego marketingu, systemu IT, społecznej odpowiedzialności za rozwój.
Zawiera:
CZĘŚĆ I, GOSPODARKA
Rozdział 1
Budżet partycypacyjny jako forma modernizacji zarządzania administracją publiczna na przykładach wybranych gmin województwa lubuskiego / Roman Bajor
Rozdział 2
Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości w Polsce na przykładzie miast na prawach powiatu / Bartosz Sebastian Edwarczyk
Rozdział 3
Efektywnośc funkcjonowania publicznego szkolnictwa wyższego na przykładzie wybranych wydziałów humanistycznych / Piotr Pietrzak
Rozdział 4
Kontrakty futures na giełdzie Euronex jako instrument hedgingu w obrocie towarami rolnymi / Mirosław Walawski
Rozdział 5
Perspektywy rynku energetycznego w Polsce a OZE i Polski Węgiel / Bartosz Zagierski, Michał Mierzejewski
Rozdział 6
Bariery wejścia do podsektorów produkcji energii elektrycznej z odnawialnych źródeł w Polsce / Adam Staliński
Rozdział 7
Koszty i korzyści integracji sektora bankowości spółdzielczej w Polsce / Łukasz Majer
CZĘŚĆ II, TECHNOLOGIA
Rozdział 8
Zastosowanie pomiarów widm UV do wykrywania zafałszowań tłuszczu kakaowego / Anna Dankowska, Marcelina Płatkiewicz
Rozdział 9
Określanie ryzyka presonalnego metodą SWIFT / Justyna Dudek
Rozdział 10.
Automatyczna klasyfikacja użytkowników sieci telekomunikacyjnej na podstawie danych bilingowych / Dominik Filipiak, Michał Mucha
Rozdział 11
Porównanie technologii RFID i NFC w zastosowaniach biznesowych / Urszula Garczarek
Rozdział 12
Innowacje w logistyce / Emilia Sielicka
Rozdział 13
Start-upy - innowacyjne rozwiązania na trudne czasy / Joanna Janowicz
Rozdział 14
Korneometryczna ocena stopnia nawilżenia naskórka po zastosowaniu kremów kosmetycznych z dodatkiem składników nawilżających / Barbara Kamczycka
Rozdział 15
Teorioinformacyjna interpretacja produktu cyfrowego / Marcin Wieczerzycki
Rozdział 16
Innowacyjność gospodarki jako czynnik postrzegania państwa w środowisku międzynarodowym - casus Unii Europejskiej / Marcin Leszczyński
Rozdział 17
Crowdsourcing as a Platform for Enterprise Collaboration with the Internet Community / Marcin Lewicki
Rozdział 18
Nowe koncepcje i obszary badawcze w zakresie Zarzadzania Strategicznego - okres po 2010 roku / Marek Młodzikowski
CZĘŚĆ III, SPOŁECZEŃSTWO
Rozdział 19
Emocje czy rozum? Co kształtuje decyzje zakupowe nabywców / Piotr Gaczek
Rozdział 20
"Srebrna komunikacja" szansą dla starzejącego się społeczeństwa / Kinga Podraza-Myszkowska
Rozdział 21
Specyfika badań eyetrackingowych w aspekcie analizy serwisów internetowych / Anna Roth
Rozdział 22.
Luka percepcyjna jako element psychomanipulacji w zarządzaniu ludźmi / Fabian Siemiatowski
Rozdział 23
Wielkość gospodarstwa domowego a zróżnicowanie kosztów utrzymania i wyposażenia zasobów mieszkaniowych w Polsce / Anna Górska
Rozdział 24
Klasyfikacja uwarunkowań zachowań konsumentów - podejscie wertykalne / Andrzej Szymkowiak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej