Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(155)
Forma i typ
Książki
(153)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(6)
Proza
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Artykuły
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(81)
dostępne
(41)
tylko na miejscu
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(25)
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(15)
Czytelnia dla Dorosłych
(16)
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
(8)
Autor
Czerniawska Ewa (1955- )
(6)
Brześkiewicz Zbigniew W
(4)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(4)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(4)
Buzan Tony
(3)
Sawiński Julian Piotr
(3)
Green Gordon W
(2)
Isaacson Walter (1952- )
(2)
Krysiak Włodzimierz
(2)
Ledzińska Maria
(2)
Mieleszkiewicz Ewa
(2)
Morka Jerzy
(2)
Plewka Czesław (1947- )
(2)
Radecki Edward
(2)
Radwańska Anna (pedagogika)
(2)
Radzicki Józef
(2)
Selikowitz Mark
(2)
Sperling Abraham Paul (1912- )
(2)
Taraszkiewicz Małgorzata
(2)
Wierzejska Agnieszka
(2)
Włodarski Ziemowit
(2)
Adamek Irena
(1)
Alexander Lawrence T
(1)
Amsterdamski Piotr (1955-2008)
(1)
Anderson John R. (1947- )
(1)
Anderson Poul (1926-2001)
(1)
Angelöw Bosse (1954- )
(1)
Anglin Jeremy M. (1944- )
(1)
Asbury Kathryn
(1)
Askocenckaa Tat'ana Ur'evna
(1)
Askoczenska Tatiana
(1)
Ayres Linda R
(1)
Baddeley Alan D. (1934- )
(1)
Bakalarczyk Krystyna
(1)
Bardziejewska Mariola (1969- )
(1)
Baszczak Janusz
(1)
Baszczak Olga (1971- )
(1)
Batorski Jarema
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bonk Irina
(1)
Bonner Sebastian
(1)
Braun Eldon M
(1)
Braun Eldon M. (1943-)
(1)
Briggs Leslie J. (1919- )
(1)
Brown Graham (1969- )
(1)
Bruner Jerome Seymour (1915-2016)
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Budohoska Wanda (1920-1997)
(1)
Buzan Barry (1946- )
(1)
Buzan Tony (1942-2019)
(1)
Bąkiewicz Grażyna (1955- )
(1)
CZERNIAWSKA EWA
(1)
Calhoun Emily (1951- )
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Clauss Günter
(1)
Cook Jonathan
(1)
Cummings Rhoda
(1)
Cussler Clive (1931-2020)
(1)
Czahajda Radosław
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(1)
Czornyj Max (1989- ). Honoriusz Mond
(1)
Czub Magdalena
(1)
Daszkiewicz Michał
(1)
Davis Robert Harlan (1922- )
(1)
Davis Ronald D
(1)
Davis Ronald D. (1942-)
(1)
Dawson Peg
(1)
De Bono Edward (1933- )
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dernowska Urszula
(1)
Dowiat-Urbański Dobrosław
(1)
Drewniak-Wołosz Elżbieta
(1)
Drob Janusz
(1)
Dutton Talia
(1)
FIJAŁKOWSKA Bożena
(1)
Filipek Dorota
(1)
Fisher Gary
(1)
Forrestal Peter (1944- )
(1)
Fulton Josephine
(1)
Gagné Robert Mills (1916-2002)
(1)
Galloway Charles
(1)
Gałązka Alicja
(1)
Gierszewski Dorota
(1)
Goddard Sally (1957- )
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gopnik Alison
(1)
Gozdek-Michaëlis Katarzyna
(1)
Gołębniak Bogusława Dorota
(1)
Grüning Christian (1977- )
(1)
Grębski Marek
(1)
Guare Richard
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Guzowska-Dabrowska Małgorzata
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Haman Ewa
(1)
Hankała Andrzej (1952- )
(1)
Hartman Monika
(1)
Herron J. Dudley (1936- )
(1)
Holmes Jeffrey D
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(43)
1980 - 1989
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1901-2000
(8)
1989-2000
(6)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(154)
Język
polski
(153)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy personalni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dzieci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Licea
(1)
Licealiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Pedagodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura francuska
(1)
Temat
Uczenie się
(92)
uczenie się
(23)
Nauczanie
(20)
Pamięć
(11)
Dziecko
(10)
Motywacja uczenia się
(10)
Mózg
(9)
Uczeni
(9)
Myślenie
(8)
Niepowodzenia szkolne
(8)
Mnemotechnika
(6)
Dysleksja i dysgrafia
(5)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Inteligencja (psychologia)
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Dzieci mające trudności w uczeniu się
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Oceny szkolne
(3)
Osobowość
(3)
Psychologia
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Uczniowie
(3)
Uczucia
(3)
Zdolności
(3)
Czytanie
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dzieci
(2)
Języki
(2)
Kinezjologia edukacyjna
(2)
Metody nauczania
(2)
Motywacja
(2)
Nauczyciele
(2)
Neuropsychologia
(2)
Organizacja
(2)
Pedagogika
(2)
Pisanie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia nauczania
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Psychologia uczenia się
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samorealizacja
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo
(2)
Testy psychologiczne
(2)
Trudności w matematyce
(2)
Trudności w uczeniu się matematyki
(2)
Wsparcie edukacyjne
(2)
Wychowanie
(2)
Wynalazcy i odkrywcy
(2)
Ćwiczenia
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Afazja
(1)
Algorytmy
(1)
Andragogika
(1)
Arteterapia
(1)
Artyści
(1)
Badania naukowe
(1)
Benchmarking
(1)
British American Tobacco Polska
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Chemia
(1)
Coaching
(1)
Czarodzieje
(1)
Czytanie szybkie
(1)
Deklaracja Niepodległości Stanów Zjednoczonych
(1)
Delphi Poland SA
(1)
Demokracja uczestnicząca
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dysortografia
(1)
Dzieci z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z afazją
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Dziedziczność
(1)
Edukacja wczesnoszkolna
(1)
Edukacja zintegrowana
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Egzamin
(1)
Egzaminy
(1)
Eksperymenty medyczne na ludziach
(1)
Franklin, Benjamin (1706-1790)
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupa terapeutyczna
(1)
Heurystyka
(1)
Honoriusz Mond (postać fikcyjna)
(1)
Innowacje
(1)
Integracja społeczna
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencja u zwierząt
(1)
Inżynierowie
(1)
Język
(1)
Język angielski
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1701-1800
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Finlandia
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
León (Hiszpania ; prowincja)
(1)
Niemcy
(1)
Salamanka (Hiszpania)
(1)
Segovia (Hiszpania)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradniki
(10)
Poradnik
(9)
Opracowanie
(7)
Powieść
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Biografia
(3)
Dokumenty elektroniczne
(3)
Podręcznik
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Monografia
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Biografie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Komiks
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kryminał
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Science fiction
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(18)
Psychologia
(10)
Historia
(4)
Nauka i badania
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Chemia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
155 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inteligencja ++)
Dla licealistów, studentów, doktorantów i wszystkich, którzy chcą sobie pomóc w nauce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W innych pozycjch nazwa drugiej autorki: Małgorzata Taraszkiewicz-Kotońska.
Książka dla uczniów, słuchaczy, studentów, nauczycieli wszystkich poziomów kształcenia i typów szkół oraz innych osób, którym zależy na rozwijaniu swoich naturalnych zdolności. Pierwszy i drugi rozdział, to teoretyczne rozważania na temat: czym jest uczenie się oraz jak uczyć się uczenia - fundamenty. Rozdział trzeci, to próba zderzenia teorii z praktyką. Na przykładzie dwóch działań edukacyjnych: 1) rozmowy egzaminacyjnej i 2) sposobu uczenia się pt. "Szwedzki stół metod" (nie ma jednej skutecznej metody uczenia się, wybieramy te, które na nas działają) pokazano, gdzie i w jaki sposób uwidaczniają się poszczególne mechanizmy złożonego procesu uczenia się. Rozdział ostatni, to rady, zalecenia, sugestie i reguły dla podejmujących naukę uczenia się m. in.: 12 zasad poprawy koncentracji, skutecznego uczenia się przez czytanie; 12 reguł uczenia się poprzez udział w dyskusji; 12 sugestii dot. umiejętności sporządzania notatek, przygotowywania się do egzaminu i jego zdawania; 12 zaleceń w przygotowywaniu pracy dyplomowej; 12 podpowiedzi ułatwiających redukcję stresu i opanowania technik relaksacyjnych. W Aneksach m. in.: Test określający preferencje sensoryczne WAK; Test profilu dominacji półkuli mózgu, oka, ucha, ręki, nogi; Test opisujący profile wielorakich inteligencji wg teorii H. Gardnera; Test Twój styl uczenia się wg D. Kolba.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży] (1 egz.)
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
Doświadczony psychiatra codziennie diagnozuje u dzieci i młodzieży wypalenie. Swoją książką chciałby wywołać dyskusję na temat stresu, który towarzyszy najmłodszym. Tymczasem żyją one w świecie, który gna je bez tchu od jednej przeszkody do następnej i zmusza do walki o wątpliwe wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 219-234.
Książka dotyczy zagadnień związanych z różnymi właściwościami osobowymi, które decydują o różnorodności zespołów pracowniczych. W monografii została poddana analizie różnorodność zasobów ludzkich na rynku pracy w odniesieniu do różnic kształtujących: - tożsamość pierwotną człowieka (płeć, wiek, niepełnosprawność, czynniki temperamentalno-osobowościowe); - tożsamość wtórną (wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kompetencje, kwalifikacje); - czynniki kreowane przez przestrzeń organizacyjną (staż pracy, zajmowane stanowisko, treść i zakres wykonywanej pracy). Monografia adresowana jest do naukowców, których zainteresowania koncentrują się wokół problematyki zarządzania zasobami ludzkimi, przedsiębiorców, menedżerów i osób wspierających w organizacjach procesy zarządzania kapitałem ludzkim, do pracowników służb zatrudnienia, w tym szczególnie doradców zawodowych i personalnych oraz studentów kierunków związanych z psychologią, pedagogiką i zarządzaniem.
SPIS TREŚĆI
Wstęp
Część I. RÓŻNORODNOŚĆ W PRACY ZAWODOWEJ
Rozdział 1.
Zróżnicowanie personalne współczesnych organizacji
1.1. Wymiary różnorodności pracowniczej
1.2. Istota zarządzania różnorodnością pracowniczą
1.3. Korzyści wynikające z zarządzania różnorodnością pracowniczą
Rozdział 2.
Pokolenia aktywne na rynku pracy
2.1. Kategoria pokolenia w analizach kohortowych
2.2. Jakościowa charakterystyka pokoleń w kontekście ich funkcjonowania w miejscu pracy
Rozdział 3.
Niepełnosprawność jako wymiar różnicujący zasoby ludzkie
3.1. Współczesne rozumienie niepełnosprawności
3.2. Potencjał zawodowy osób niepełnosprawnych - od ograniczeń do możliwości
3.3. Niepełnosprawność a rynek pracy
3.4. Zarządzanie niepełnosprawnością w organizacji
3.5. Zatrudnienie wspomagane
Rozdział 4.
Zróżnicowanie zasobów pracy jako czynnik sprzyjający uczeniu się
4.1. Uczenie się w miejscu pracy. Orientacja nastawiona na rozwój
4.2. Uczenie się w miejscu pracy przez organizację pracy
4.3. Korzyści z uczenia się w miejscu pracy zróżnicowanych zasobów pracy
Część II. ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ
Rozdział 5.
Zarządzanie różnorodnością w organizacji a adaptacja społeczno-zawodowa pracowników
5.1. Znaczenie adaptacji do środowiska pracy w zarządzaniu personelem
5.2. Etapy rozwoju zawodowego w cyklu życia człowieka
5.3. Start zawodowy na etapie wczesnej kariery
5.4. Instrumenty wspierające adaptację społeczno-zawodową pracowników
Rozdział 6.
Zarządzenie pracownikami różnych pokoleń w polskich firmach
6.1. Istota zarządzania różnorodnością pokoleniową
6.2. Zespoły międzypokoleniowe
6.3. Zarządzanie międzypokoleniowe w obszarze rekrutacji i selekcji
6.4. Uwarunkowania dialogu międzypokoleniowego
6.5. Międzypokoleniowy transfer wiedzy
6.6. Różnicowanie motywatorów ze względu na przynależność pokoleniową
Rozdział 7.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a zarządzanie różnorodnością pracowników
7.1. Idea społecznej odpowiedzialności biznesu
7.2. Społeczna odpowiedzialność biznesu wobec problemów grup defaworyzowanych
7.3. Wielokulturowość a zarządzanie zróżnicowanym zespołem pracowników
7.4. Strategia współpracy instytucjonalnej
Rozdział 8.
Zarządzanie w start-upie. Różnorodność kompetencyjna zespołu start-upu
8.1. Organizacja typu start-up. Zwinne zarządzanie
8.2. Zespoły tworzące start-up i ich różnorodność
8.3. Praktyki w działalności start-upów
Rozdział 9.
Kształtowanie zróżnicowanych zespołów pracowniczych
9.1. Kultura organizacyjna
9.2. Rola przełożonego w tworzeniu zróżnicowanych zespołów pracowniczych
9.3. Psychologiczne aspekty zarządzania różnorodnością pracowników
9.4. Inteligencja emocjonalna pracowników a zarządzanie różnorodnością
Zakończenie
Aneks - Karta Różnorodności
Spis tabel, rysunków, schematów
Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie talentami w organizacji / redakcja naukowa Aleksy Pocztowski. - Wydanie 2, uaktualnione. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 244 strony : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Bibliografia na stronach 229-238. Indeks.
Coraz więcej firm opracowuje i wdraża programy tworzone z myślą o utalentowanych pracownikach. W gospodarce opartej na wiedzy zarządzanie talentami jest nie tylko kolejnym działaniem w ramach funkcji personalnej, lecz także składnikiem strategii przedsiębiorstwa. Pozostaje jednak wiele niedostatecznie wyjaśnionych kwestii związanych z tą problematyką, począwszy od rozumienia istoty talentów i zarządzania nimi, poprzez czynniki sprzyjające rozwijaniu talentów oraz bariery w tym procesie, a na różnym postrzeganiu roli talentów w organizacji skończywszy. Zagadnienia te omówiono w niniejszej publikacji będącej efektem studiów teoretycznych oraz badań empirycznych.
Przedstawiono w niej między innymi:
- przyczyny wzrostu znaczenia talentów w organizacjach,
- role głównych podmiotów w procesie zarządzania talentami,
- propozycję modelowego ujęcia procesu zarządzania talentami w organizacji,
- strategię zarządzania talentami,
- sposoby pozyskiwania talentów,
- zagadnienia związane z zatrzymywaniem i rozwojem talentów w firmie, a także ich pomiarem i oceną.
Cennym uzupełnieniem książki są studia przypadków z dziedziny zarządzania talentami.
SPIS TREŚCI
O autorach
Wstęp
ROZDZIAŁ 1. Rosnące znaczenie talentów w gospodarce - Beata Irma Buchelt
Gospodarka oparta na wiedzy
Deficyt utalentowanych pracowników
Zmiany demograficzne w krajach wysoko rozwiniętych
Mobilność pracowników
Wnioski dla zarządzania zasobami ludzkimi
ROZDZIAŁ 2. Istota talentu i zarządzania talentami - Alicja Miś, Aleksy Pocztowski
Pojęcie i cechy talentu
Zarządzanie talentami - wyjaśnienie pojęcia w kontekście organizacji
Podmioty zarządzania talentami
Model zarządzania talentami w organizacji
ROZDZIAŁ 3. Strategiczne aspekty zarządzania talentami - Beata Irma Buchelt
Istota i różne ujęcia strategii zarządzania talentami
Budowanie marki pracodawcy
Strategiczne elementy zarządzania talentami w świetle badań empirycznych
Strategia zarządzania talentami a strategia firmy
Proces strategicznego zarządzania talentami
ROZDZIAŁ 4. Pozyskiwanie pracowników utalentowanych - Urban Pauli
Powody pozyskiwania talentów
Pozyskiwanie talentów na zewnątrz organizacji
Identyfikowanie talentów w organizacji
Selekcja talentów
Kierunki zmian w zakresie pozyskiwania talentów
ROZDZIAŁ 5. Retencja pracowników utalentowanych - Marcin Karwiński
Przyczyny rezygnacji z pracy
Działania podejmowane w celu retencji pracowników utalentowanych
Retencja talentów w organizacji a inne elementy systemu zzl
ROZDZIAŁ 6. Procesy rozwoju pracowników utalentowanych - Alicja Miś
Znaczenie i cechy procesów uczenia się we współczesnej organizacji
Elementy procesu rozwoju pracowników utalentowanych
Pracownicy o wysokim potencjale a pracownicy utalentowani
Specyfika procesów rozwojowych pracowników utalentowanych
Techniki rozwoju pracowników utalentowanych
ROZDZIAŁ 7. Pomiar i ocena w zarządzaniu talentami - Joanna Purgał-Popiela
Pojęcie, zakres i funkcje pomiaru i oceny
Pomiar i ocena talentów
Pomiar efektów i ocena procesu zarządzania talentami
Rola podmiotów zarządzania talentami
Narzędzia pomiaru i oceny w zarządzaniu talentami
ROZDZIAŁ 8. Programy zarządzania talentami - Aleksy Pocztowski
STUDIUM PRZYPADKU 1. Wyjątkowe miejsce dla wyjątkowych ludzi - studium przypadku zarządzania talentami w firmie British American Tobacco Polska - Kalina Siekierska
STUDIUM PRZYPADKU 2. Wykorzystanie testów psychometrycznych w programach rozwojowych dla pracowników z wysokim potencjałem w Centrum Technicznym firmy Delphi Poland SA - Monika Schwertner
STUDIUM PRZYPADKU 3. Każdy jest wyjątkowy. Program rozwoju pracowników w Leroy Merlin Polska - Joanna Kotzian
LITERATURA
INDEKS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 371 [Filia Naukowa], 37 [Filia Naukowa] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia)
Bibliografia na stronach 366-373. Indeks.
Jeśli kiedykolwiek się zastanawiałeś, dlaczego twoje dziecko ma problemy z nauką lub zachowaniem - mimo że ma «wszystko, co trzeba», by odnieść sukces, ta książka powinna być dla ciebie lekturą obowiązkową. Autorzy przekładają najnowsze badania na konkretne, praktyczne, dobrze zorganizowane i łatwe do realizacji strategie, które rodzice mogą zastosować, żeby zwiększyć naturalne zdolności wykonawcze swoich dzieci. Nie ma nic bardziej frustrującego niż patrzenie jak nasze bystre, uzdolnione dziecko ma problemy z wykonywaniem codziennych zadań, takich jak odrabianie lekcji, odkładanie zabawek na miejsce czy słuchanie poleceń w szkole. „Zdolne, ale rozkojarzone” dziecko może też mieć trudności z przyjmowaniem rozczarowań lub opanowaniem złości. Peg Dawson i Richard Guare pokazują, co mogą zrobić sami rodzice, żeby pomóc swojemu dziecku. Najnowsze badania w dziedzinie rozwoju dziecka wskazują, że wiele dzieci, które mają wystarczająco dużo serca i rozumu, by świetnie sobie radzić, odstają pod względem rozwoju istotnych „umiejętności wykonawczych” - podstawowych nawyków umysłowych potrzebnych, żeby dziecko umiało się zorganizować, utrzymać koncentrację oraz kontrolować impulsy i emocje. Rozpoznaj mocne i słabe strony swojego dziecka oraz zastosuj sprawdzone metody zwiększania konkretnych umiejętności. Niewielkie zmiany mogą przynieść wielką poprawę, - a ta inspirująca książka pokaże ci, jak tego dokonać. Dr Peg Dawson jest psychologiem w Centrum Leczenia Zaburzeń Uczenia się i Uwagi w Portsmouth, New Hampshire, którym kieruje dr Richard Guare. Autorzy mają ponad 30-letnie doświadczenie pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się, zaburzeniami uwagi i innymi problemami behawioralnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37.015.3 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 371.041 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej