Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(28)
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
(1)
Autor
Gierszewska Grażyna
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Stonehouse George
(3)
Albigowski Marek
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Daniluk Piotr
(2)
Dąbrowski Jarosław Filip
(2)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Baczar Piotr
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bieniek Mieczysław (1951- )
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Buczyński Józef (1949- )
(1)
Błażejczyk Wiesław
(1)
Campbell David
(1)
Caslione John A
(1)
Ciuba Joanna
(1)
Courtney Hugh (1963- )
(1)
Dobosz Andrzej
(1)
Drabarek Anna
(1)
Drabik Krzysztof (nauki o bezpieczeństwie)
(1)
Dębska Anna (socjolog)
(1)
Fraś Piotr
(1)
Gierszewski Janusz
(1)
Gruszecki Tomasz
(1)
Grębosz-Krawczyk Magdalena
(1)
Hamill Jim
(1)
Hryszkiewicz Dominik
(1)
Jakubczak Ryszard (1951- )
(1)
Jakubczak Weronika
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jałowiec Tomasz
(1)
Jędrzejczyk Irena
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(1)
Kawiński Piotr
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kryłowicz Marian
(1)
Lipa Michał
(1)
Majchrzak Natalia
(1)
Marszałek Maciej
(1)
Martowski Robert M. (1965- )
(1)
Matuszewski Aleksander
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Nowakowska-Krystman Aneta
(1)
Olszewski Stanisław
(1)
Ostrowska Monika
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Podyma Mariusz Marek
(1)
Polak Arkadiusz
(1)
Potocki Arkadiusz (1945- )
(1)
Purdie Tony
(1)
Płaczek Janusz (1956- )
(1)
Radomski Janusz
(1)
Raynor Michael E
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Sienkiewicz Piotr (1945- )
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Stachowiak Zenon
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Suchanek Paweł (policjant)
(1)
Szulc Bogdan M. (1945- )
(1)
Szyłkowska Monika
(1)
Trejnis Zenon (1942- )
(1)
Twardzisz Piotr
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Waters C. D. J. (1949- )
(1)
Welsyng Cezary
(1)
Wiercioch Elżbieta
(1)
Witczak Hubert
(1)
Witecka Magdalena
(1)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Wróblewski Ryszard (1945- )
(1)
Wysokińska-Senkus Aneta
(1)
Wójcik Grażyna (nauki ekonomiczne)
(1)
Wójcik Katarzyna Anna
(1)
Zduniak Andrzej (1958- )
(1)
Ćwiek Grzegorz
(1)
Łopuszyńska Katarzyna
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Świeboda Halina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1514)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Zarządzanie strategiczne
(-)
Rodzina
(1122)
Powieść młodzieżowa polska
(991)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(866)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(646)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(534)
Bajkoterapia
(506)
II wojna światowa (1939-1945)
(502)
Wojsko
(485)
Tajemnica
(479)
Powieść niemiecka
(478)
Wychowanie przedszkolne
(461)
Relacje międzyludzkie
(453)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(375)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(368)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(355)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(311)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(309)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(286)
Życie codzienne
(285)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(277)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(264)
Policjanci
(260)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(257)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(230)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Zabójstwo
(225)
Matki i córki
(224)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
PRL
(209)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
Wsie
(203)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(193)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Wybory życiowe
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(184)
Osoby zaginione
(183)
Chłopcy
(178)
Publicystyka polska
(177)
Podróże
(175)
Geografia
(173)
Dziennikarze
(171)
Dziadkowie i wnuki
(170)
Narkomania
(167)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(164)
Polityka
(162)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Afganistan
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Norwegia
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Poradniki
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena.)
Na okł. podtyt.: pobudzanie innowacyjności i kreatywności, tworzenie systemu troski o klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Sugestywna wizja. Śmiałe przywództwo. Stanowcze działanie. Niestety, te składowe warunkujące sukces są niemal zawsze także przesłankami porażki. Powód? Menedżerowie, dokonując wyborów o dalekosiężnych konsekwencjach, opierają się na założeniach prognozujących przyszłość, której nie są w stanie przewidzieć. To właśnie konflikt pomiędzy trwałymi wyborami a niepewnością tworzy PARADOKS STRATEGII.
Prowadzi on do wszechobecnego choć rzadko dostrzeganego kompromisu. Menedżerowie muszą opierać swoje strategie na założeniach odnośnie nieznanej przyszłości, więc najambitniejsi z nich liczą, że prawidłowo odgadną przyszłość albo jakoś dopasują się do zamętu, który nastąpi. W rzeczywistości jedynie garstce szczęśliwców udaje się prosperować, a większość pechowców - choć nie mniej zdolnych - w pewnej chwili zdaje sobie sprawę, że idzie na dno.
Michael R. Raynor, współautor bestsellera "The Innovators Solution", poprzez wyraziste przykłady znanych firm, takich jak Sony, Microsoft, Vivendi Universal, Johnson & Johnson czy AT&T pokazuje, jak dzięki połączeniu zarządzania strategiczną niepewnością i zarządzania operacyjnego można osiągnąć wielki sukces bez ściągania na siebie ryzyka spektakularnej porażki. - [od Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
U góry s. tyt., przedtyt., okł., obwol. i na grzb.: "Harvard Business Review" Harvard Business School Press [dotyczy wyd. oryg.].
Zbiór artykułów, które ukazały się w "Harvard Business Review".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
U góry s. tyt., okł. i grzb.: "Harvard Business Review" oraz nazwa wydawcy oryg.: Harvard Business School Press.
Zawiera art. opublikowane w Harvard Business Review.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.2 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BWB Biblioteka Wiedzy o Bezpieczeństwie)
(Monografie / Akademia Obrony Narodowej)
Materiały z II konf. Bezpieczeństwo 2011, 17-18 listopada 2011 r., Warszawa.
Bibliografia przy referatach.
Jednym z najbardziej dyskutowanych ostatnio obszarów tematycznych, który został rozpoczęty w ACT i podjęty na forum Sojuszu Północnoatlantyckiego, a w efekcie stał się kwestią analiz i prac wdrażanych przez poszczególne państwa członkowskie jest tzw. Global Commons (GC), które w wolnym tłumaczeniu oznaczają dobra, lub obszary, wspólne. Celem niniejszego wykładu jest przybliżenie tej kwestii, przedstawienie jej najważniejszych pojęć oraz wyjaśnienie, dlaczego temat ten jest ważny i dlaczego w najbliższych latach może być tematem wiodącym w obszarze transformacji NATO.
Należy jednak podkreślić już na wstępie, że z racji stosunkowo, początkowego stadium dyskusji, analiz i prac związanych z Global Commons wiele aspektów związanych z tą tematyką ciągle jeszcze jest nie do końca zdefiniowanych, a wiele idei - nie całkiem jednoznacznie rozumianych. Niemniej jednak prace prowadzone nad tym tematem w ACT osiągnęły już taki poziom zaawansowania, że można i należy przyjrzeć się temu tematowi bliżej, by można było zacząć zastanawiać się nad tym, jak wpływ będzie on miał na kierunek zmian w samym NATO i co może to oznaczać dla Polski. Nadanie tej dyskusji obszarów ramowych i jej zainicjowanie jest drugim celem niniejszego wykładu. [Fragment Wprowadzenia]
SPIS TREŚCI
Mieczysław Bieniek - Global Commons - wyzwania dla NATO, jego członków i partnerów
Józef Buczyński - Teoria bezpieczeństwa. Zagrożenia a problemy i metody badawcze
Bogdan M. Szulc - Problemy tożsamości nauk o bezpieczeństwie i nauk o obronności
Ryszard Wróblewski - Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym (aspekty przedmiotowe i metodologiczne)
Arkadiusz Polak - Bezpieczeństwo narodowe a modernizacja techniczna sił zbrojnych
Mariusz Paweł Podyma - Wybrane problemy bezpieczeństwa
Robert M. Martowski - Wybrane kwestie obronności w Rzeczypospolitej Polskiej
Weronika Jakubczak - Wybrane obszary badań nad bezpieczeństwem narodowym
Krzysztof Drabik - Rodzaje wiedzy o bezpieczeństwie w perspektywie filozoficznej
Anna Drabarek - Dewaluacja racjonalności
Piotr Daniluk - Wyzwania i zagrożenia XXI wieku. Wybrane metody badań
Tomasz R. Aleksandrowicz - Zmiany w stosunkach międzynarodowych: nowy paradygmat bezpieczeństwa
Piotr Twardzisz - Current research in humanities and its influence on security studies
Magdalena Witecka - Wykorzystanie mediów społecznościowych na potrzeby bezpieczeństwa
Monika Szyłkowska - Możliwości wykorzystania środków masowego przekazu w kształtowaniu bezpieczeństwa narodowego
Ryszard Jakubczak - Bezpieczeństwo narodowe a bezpieczeństwo bankowe
Piotr Baczar - Rola samodzielnych pododdziałów antyterrorystycznych w kreowaniu bezpieczeństwa państwa
Marian Kryłowicz - Pracownicy Firm Ochrony Osób i Mienia (FOOM) oraz wybrani absolwenci kierunku bezpieczeństwa narodowego - zapleczem osobowym dla celów realizowanych przez Narodowe Siły Rezerwowe. Możliwość współdziałania w sytuacjach kryzysowych
Zenon Trejnis - Z problematyki badań nad regionalnym poziomem bezpieczeństwa
Aneta Nowakowska-Krystman - Znaczenie szkoły kompetencji, zasobów i umiejętności zarządzania strategicznego w rozwoju nauk o bezpieczeństwie
Monika Ostrowska - Badania fokusowe w metodologii badań bezpieczeństwa
Wiesław Błażejczyk - Metody ilościowe w badaniach bezpieczeństwa
Andrzej Zduniak, Natalia Majchrzak - Świadomość emocjonalna jako dystraktor w procesach badawczych bezpieczeństwa
Tomasz Jałowiec, Janusz Płaczek - Polska na tle państw sąsiednich w rankingu globalnego indeksu pokoju
Joanna Ciuba - Analiza wybranych zimnowojennych sytuacji kryzysowych
Janusz Gierszewski - Bezpieczeństwo społeczne i jego mierniki
Zenon Stachowiak - Kontrowersje i dylematy funkcjonowania mechanizmów bezpieczeństwa ekonomicznego państwa
Katarzyna Łopuszyńska - Analiza wybranych zagrożeń bezpieczeństwa podczas meczów piłkarskich w świetle przygotowań EURO 2012
Piotr Sienkiewicz, Halina Świeboda - Analiza systemowa bezpieczeństwa imprez masowych
Andrzej Dobosz - Diagnozowanie stanu bezpieczeństwa ekologicznego
Anna Dębska - Metodologiczny dyskurs w obszarze badania społecznych aspektów bezpieczeństwa na przykładzie problematyki zawodowej służby wojskowej kobiet
Aleksander Matuszewski - Zagrożenia dotyczące bezpieczeństwa obywateli oraz bezpieczeństwa narodowego na podstawie badań ankietowych
Notki o autorach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1, 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.
Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania.
Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. - [Jacek Kotarbiński]
SPIS TREŚCI
Wstęp
Od Autorki
Rozdział 1. DEFINICJA, RYNEK, TRENDY
1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce)
1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie
1.2.1. Źródła danych o e-commerce
1.2.2. Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy
1.2.3. Makrootoczenie: czynniki polityczno-prawne, ekonomiczne, socjokulturowe oraz technologiczne
1.3. Trendy w e-commerce
1.3.1. Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów
1.3.2. Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych
1.3.3. Zmiany wywołane postępem technologicznym
Rozdział 2. STRATEGIE, MODELE, KPI
2.1. Podejście strategiczne
2.2. Budowanie modelu biznesowego
2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu
2.3.1. Główne struktury i modele e-commerce
2.3.2. USP: jak wyróżnić swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta
2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie
2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności - KPI w e-commerce
2.5.1. Najpopularniejsze KPI w e-biznesie
2.5.2. Najpopularniejsze KPI w e-commerce
2.5.3. Ważne dane w e-commerce
Rozdział 3. E-KONSUMENT, PROCESY E-COMMERCE, OMNICHANNEL
3.1. E-konsument
3.2. Nowy proces zakupowy
3.2.1. Lejek zakupowy
3.2.2. Nowy model, new consumer journey
3.2.3. Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym
3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel
3.4. Procesy i organizacja pracy
Rozdział 4. SPRZEDAŻ A MARKETING, USABILITY
4.1. Sprzedaż a marketing
4.2. E-marketing - przegląd
4.3. Usability w e-commerce
4.4. Projektowanie user experience
4.5. Projektowanie end-to-end
Rozdział 5. KONWERSJA, ONLINE MERCHANDISING, BIG DATA
5.1. Konwersja, czyli sprzedaż
5.2. Online merchandising
5.3. Data - Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych
Rozdział 6. FINANSE, PLANOWANIE PRZYCHODÓW
6.1. Finanse - budowanie business case dla e-biznesu
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 205-211, netogr. s. 211-212.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.2 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
Brak informacji o dostępności: sygn. 339 [Filia Miejska "Górny Taras"] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.44 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Strategie dla kultury, kultura dla rozwoju : zarządzanie strategiczne instytucją kultury / pod redakcją Martyny Śliwy. - Kraków : Małopolski Instytut Kultury ; [Warszawa] : Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, copyright 2011. - 217 stron : ilustracje kolorowe, fotografie, tabele ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Publikacja wyd. w ramach projektu "Biblioteki w społeczeństwie wiedzy - strategie dla przyszłości".
CD-ROM zawiera dokumenty "Biblioteki w społeczeństwie wiedzy - strategie dla przyszłości" oraz "Strategie rozwoju wojewódzkich bibliotek publicznych w Polsce".
Bibliografia na stronach 214-217.
Zebrane w niniejszej publikacji artykuły są poświęcone praktyce zarządzania strategicznego w instytucjach kultury w Polsce. Większość zamieszczonych w podręczniku tekstów została napisana przez praktyków zarządzania - osoby oficjalnie zajmujące stanowiska strategów organizacyjnych. Jakie sukcesy odnoszą i na jakie problemy napotykają w swoim codziennym „strategizowaniu"? W jaki sposób udaje im się efektywnie kierować organizacjami działającymi w trudnym do racjonalnego analizowania i stale zmieniającym się środowisku sektora kultury w Polsce? Jak radzą sobie z rozwijaniem potencjału - przede wszystkim w odniesieniu do swoich pracowników - wewnątrz kierowanych przez siebie instytucji kultury? Mamy nadzieję, że ich refleksje przyczynią się nie tylko do pogłębienia wiedzy o zarządzaniu strategicznym w organizacjach kultury, lecz także do polepszenia praktyk i procesów strategicznych w instytucjach kultury w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.2 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress.)
Na okł.: dowiedz się, na czym polega skuteczne zarządzanie w firmie, naucz się planować rozwój produktu i prognozować popyt, wprowadź na rynek produkty i usługi spełniające wymagania klientów. Na s. tyt. i okł. nazwa wydawcy oryg.: PricewaterhouseCoopers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
U góry s. tyt., przedtyt., okł., obwol. i na grzb.: "Harvard Business Review" oraz nazwa wyd. oryg.: Harvard Business School Press.
Zbiór artykułów opublikowanych w "Harvard Business Review" oraz w "Harvard Business Review Polska".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.8 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
E-book
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CDR [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej