Motywacja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(36)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Artykuły
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(21)
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(9)
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
(4)
Autor
McGinnis Alan Loy
(3)
Franken Robert E. (1939- )
(2)
Skorny Zbigniew (1926-2012)
(2)
Wojciechowski Władysław
(2)
Acuff Jonathan
(1)
Bardziejewska Mariola (1969- )
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Borowska Agata
(1)
Brophy Jere E
(1)
Canfield Jack (1944- )
(1)
Colman Andrew M
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Czub Magdalena
(1)
DeCatanzaro Denys
(1)
Duda Marlena
(1)
Enkelmann Nikolaus B
(1)
Goździkowski Andrzej
(1)
Guzowska-Dabrowska Małgorzata
(1)
Hansen Mark Victor
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubczyk Antoni
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Johnson Robert L
(1)
Karney Janina E
(1)
Kirenko Janusz (1954- )
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Konarzewska Anna
(1)
Kowalczuk-Walędziak Marta
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
MASLOW ABRAHAM H
(1)
Madsen Kristen Bent (1922- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Malinowski Piotr
(1)
Martin Kenneth
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
Matthews Andrew (1948- )
(1)
McCann Vivian
(1)
Michalska Paulina (psycholog)
(1)
Moderska Beata
(1)
Moderski Jerzy
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Ognik Piotr
(1)
Pantalon Michael V
(1)
Parkinson Brian
(1)
Przylipiak Mirosław (1955- )
(1)
Radzicki Józef
(1)
Reykowski Janusz (1929- )
(1)
Ryżak Zbigniew
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Sawicka Paula
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sowa Izabela (1969- )
(1)
Sperling Abraham Paul (1912- )
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Szczepański Michał (1952- )
(1)
Szustrowa Teresa (1940- )
(1)
Szymanik-Kostrzewska Anna
(1)
Taylor Richard (psychiatria sądowa)
(1)
Tomaszewski Tadeusz (1910-2000)
(1)
Tuszyńska Teresa Bożena
(1)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(1)
Wojciechowski Władysław J
(1)
Zaleski Zbigniew (1947-2019)
(1)
Zbierowski Przemysław
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Łapiński Michał
(1)
Życińska Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły średnie
(1)
Wychowawcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1514)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Motywacja
(-)
Rodzina
(1122)
Powieść młodzieżowa polska
(991)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(866)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(646)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(534)
Bajkoterapia
(506)
II wojna światowa (1939-1945)
(502)
Wojsko
(485)
Tajemnica
(479)
Powieść niemiecka
(478)
Wychowanie przedszkolne
(461)
Relacje międzyludzkie
(453)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(375)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(368)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(355)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(311)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(309)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(286)
Życie codzienne
(285)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(277)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(264)
Policjanci
(260)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(257)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(230)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Zabójstwo
(225)
Matki i córki
(224)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
PRL
(209)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
Wsie
(203)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(193)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Wybory życiowe
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(184)
Osoby zaginione
(183)
Chłopcy
(178)
Publicystyka polska
(177)
Podróże
(175)
Geografia
(173)
Dziennikarze
(171)
Dziadkowie i wnuki
(170)
Narkomania
(167)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(164)
Polityka
(162)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(5)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradnik
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Podręcznik
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [Filia Miejska "Górny Taras"] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [Filia Naukowa] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Procesy emocjonalne, motywacja, osobowość / Janusz Reykowski. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1992 (Krak. : DWWLA). - 200, [3] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Psychologia ogólna / pod red. Tadeusza Tomaszewskiego ; [2])
Tyt. okł.: Emocje, motywacja, osobowość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Energia wewnętrzna / Zbigniew Ryżak. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2008. - 426 stron : ilustracje, tabele ; 22 cm.
Na okładce: Zarządzanie energią kluczem do sukcesu.
"Zarządzanie energią jest kluczem do sukcesu. Ani motywacja, ani same umiejętności organizacji nie wystarczają. Nie jest sztuką poczuć motywację. Sztuka jest ją utrzymać."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie polskie oparte na dziewiętnastym poprawionym i uzupełnionym wydaniu oryginału.
"Psychologia" wprowadza czytelnika w wiele tematów i zagadnień, które odegrały istotną rolę w rozwoju psychologii i mają kluczowe znaczenie dla tej dziedziny wiedzy. Tekst nie wymaga żadnego wstępnego przygotowania psychologicznego i może służyć zarówno studentom pierwszych lat psychologii, pedagogiki oraz pokrewnych kierunków, jak i każdemu, kto zechce usystematyzować swoje wiadomości w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie I - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliografia, netografia na stronach 431-449. Indeksy.
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
- klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
- analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
- perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
SPIS TREŚCI
Wstęp
ROZDZIAŁ 1
EWOLUCJA CZY REWOLUCJA - ZMIANY W ROZUMIENIU ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych
1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów
1.2.1. Model EKB - konsument racjonalny i świadomy własnych potrzeb
1.2.2. Etapy decyzji konsumenckich w modelu EKB
1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość
1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru
1.4.1. Im więcej, tym lepiej
1.4.2. Od przybytku głowa jednak boli
Podsumowanie
ROZDZIAŁ 2
OD NAUKI DO PRAKTYKI - BADANIA MARKETINGOWE JAKO ŹRÓDŁO WIEDZY O KONSUMENTACH
2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach
2.2. Rodzaje badań marketingowych - czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta
2.2.1. Różnice między ilościowymi i jakościowymi badaniami rynku
2.2.2. Ilościowe badania marketingowe
2.2.3. Jakościowe badania marketingowe
2.3. Nowe nurty w badaniach marketingowych
2.3.1. Badania prowadzone przez internet
2.3.2. Badania z użyciem telefonów komórkowych
2.3.3. Badania z wykorzystaniem pomiarów fizjologicznych (danych biometrycznych)
Podsumowanie
ROZDZIAŁ 3
JAK KONSUMENT WIDZI ŚWIAT - O ROLI PROCESÓW SPOSTRZEGANIA
3.1. Spostrzeganie i uwaga
3.1.1. Od wysuniętego języka do Rolling Stones
3.1.2. Jak umysł konsumenta radzi sobie z nadmiarem informacji - rola uwagi
3.2. Samochód Jamesa Bonda - product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach
3.3. Guerilla marketing, ambient media - zaskakiwanie konsumenta
3.3.1. Niekonwencjonalne działania marketingowe - guerilla marketing
3.3.2. Niekonwencjonalne nośniki reklamy - ambient
3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach - nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu
3.4.1. Węch
3.4.2. Smak
3.4.3. Słuch
3.4.4. Dotyk
3.5. Niewidzialne lub niezauważalne - bodźce utajone
3.5.1. Powyżej i poniżej progu świadomego spostrzegania
3.5.2. Niechlubne początki bodźców podprogowych w reklamie
3.5.3. Oddziaływania podprogowe - dowody naukowe
3.5.4. Bodźce podprogowe w praktyce reklamowej
3.5.5. Bodźce peryferyczne - powyżej progu świadomego spostrzegania, ale niezauważane
3.5.6. Bodźce peryferyczne a bodźce podprogowe
3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu - co konsument powinien zauważyć, a czego nie
3.6.1. Wykorzystanie progu różnicy w działaniach marketingowych
3.7. Kategorie w głowach konsumentów
3.7.1. Postrzeganie świata przez kategorie
3.7.2. Podobieństwo w procesie kategoryzacji
Podsumowanie
ROZDZIAŁ 4
O PRAWDZIWEJ I FAŁSZYWEJ WIEDZY KONSUMENTÓW
4.1. Produkty, sklepy, reklamy - źródła wiedzy konsumentów
4.2. "Wiem" i "wiem, że wiem" - wiedza obiektywna i subiektywna
4.2.1. Wiedza obiektywna - eksperci i laicy
4.2.2. Kalibracja wiedzy - (zbyt) pewny siebie konsument
4.3. Zewnętrzne źródła informacji
4.3.1. Źródła osobiste
4.3.2. Źródła publiczne i źródła komercyjne
4.4. Pamięć - wewnętrzne źródło informacji
4.4.1. Pamięć jawna i pamięć utajona
4.4.2. Dlaczego jazda na nartach przeszkadza w nauczeniu się jazdy na snowboardzie - zjawisko interferencji
4.4.3. Mały Głód i króliczki Duracell - jak pomóc pamięci konsumentów
4.5. Zawodna pamięć konsumenta
4.5.1. Królik Bugs u Disneya - fałszywe wspomnienia w reklamie
4.5.2. Miłość do szparagów i niechęć do sałatki z jajek - fałszywe wspomnienia kulinarne
4.6. Drogi, znany, francuski - wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów
4.6.1. Linie lotnicze i suknie ślubne - rozszerzanie marki
4.6.2. Francuskie perfumy, szwajcarskie zegarki, chińskie podróbki - efekt kraju pochodzenia
Podsumowanie
ROZDZIAŁ 5
PROCESY POZNAWCZE W BADANIACH MARKETINGOWYCH -PRAKTYKA BADAŃ KONSUMENCKICH
5.1. Testy produktów-czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje
5.1.1. Decyzje niezbędne przy planowaniu testów produktów
5.1.2. Podstawy metodologiczne testów produktów
5.2. Badania cenowe - "negocjacje percepcyjne" między producentem a konsumentem
5.2.1. Bezpośrednia akceptacja ceny (metoda DPA) i deklaracja częstości zakupu
5.2.2. Badanie relacji cena-marka (metoda BPTO)
5.2.3. Badanie wrażliwości cenowej (metoda PSM)
5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek - badania nazw i opakowań
5.3.1. Badanie nazw
5.3.2. Badanie opakowań
5.4. Badania satysfakcji klienta
5.4.1. Kogo i o co pytać w badaniach satysfakcji klienta
5.4.2. Planowanie cyklu badań
5.5. Badania semiotyczne - w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych
Podsumowanie
ROZDZIAŁ 6
SERCE NA ZAKUPACH - PROCESY EMOCJONALNE W OCENACH I DECYZJACH KONSUMENTÓW
6.1. Czym są emocje
6.2. Afekt, emocje, nastroje - różne zjawiska emocjonalne
6.2.1. Emocje integralne i emocje incydentalne
6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych
6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka
6.4.1. Dobry humor - lepsze produkty. Wpływ stanów emocjonalnych na oceny
6.4.2. "Nastrojowe" skróty. Wpływ stanów emocjonalnych na przetwarzanie informacji
6.4.3. Gry hazardowe, wakacje i "wstrętne" produkty - skomplikowane emocje negatywne
6.5. Czy emocje potrzebują myślenia - tajniki nieuświadamianego afektu
6.5.1. Efekt ekspozycji w zachowaniach konsumenckich
6.5.2. Emocje nie potrzebują myślenia - dowody neurofizjologiczne
6.5.3. Marka w mózgu
6.6. "Po prostu muszę to mieć"-zakupy pod wpływem impulsu
6.6.1. Szukając przyjemności i zapominając o smutkach - jasne i ciemne strony impulsywnych zakupów
6.6.2. Kto, gdzie i kiedy kupuje pod wpływem impulsu
6.6.3. Impulsywny konsument w sieci
6.7. Od miłości do nienawiści - skrajne emocje konsumentów
6.7.1. Lovemarks - tajemnica emocjonalnej więzi z marką
6.7.2. Bojkoty konsumenckie
6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji
6.8.1. Humor w reklamie - sposób na przyciągnięcie uwagi
6.8.2. Reklama jako narzędzie perswazji
Podsumowanie
ROZDZIAŁ 7
KAŻDE DZIAŁANIE MA JAKĄŚ PRZYCZYNĘ - MOTYWACJA W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW
7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów
7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb
7.2.1. Od fizjologii do samorealizacji - piramida potrzeb Masłowa
7.3. Nieświadome motywy działania
7.3.1. Dziedzictwo Zygmunta Freuda
7.3.2. Współczesne podejście do nieświadomości
7.3.3. Nieuświadomione przyczyny wyborów i zachowań konsumentów
7.4. Modele motywacji konsumenckiej
7.4.1. Wartości i style życia - model VALS 2
7.4.2. Od Freuda do Adlera - model Censydiam
7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich - Ja versus Inni
7.5.1. Obraz Ja - jaki jestem, a jaki chciałbym być
7.5.2. Kreowanie Ja - dlaczego diabeł ubiera się u Prądy
7.5.3. Poprawianie Ja - etyczne produkty w służbie moralności konsumenta
7.6. Być podobnym czy się wyróżnić - potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich
7.6.1. Konsumencka potrzeba unikalności
7.6.2. Być oryginalnym, byle nie za bardzo
7.6.3. Mass customization - zindywidualizowanie masowej konsumpcji
7.6.4. Balansowanie w grupie - unikalność i podobieństwo a rodzaje konsumpcji
7.7. Motywacje o podłożu poznawczym
7.7.1. Potrzeba poznania a uleganie promocjom i odbieranie komunikatów reklamowych
7.7.2. Potrzeba różnorodności
Podsumowanie
ROZDZIAŁ 8
POSTAWY W ZACHOWANIACH KONSUMENCKICH
8.1. Historia badań nad postawami
8.2. Współczesne rozumienie postaw
8.3. Skąd się biorą postawy
8.3.1. Margaryna na tle zachodu słońca - emocjonalne źródła postaw
8.3.2. Jak "obliczyć" sympatię do marki - poznawcze źródła postaw
8.3.3. Postawy jako efekt doświadczenia
8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie
8.4.1. Brak zgodności między postawą ogólną a zachowaniem - niezgodność ewaluatywna
8.4.2. Brak zgodności między intencją zachowania a zachowaniem - niezgodność dosłowna
8.5. Postawy ambiwalentne i utajone - nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem
8.5.1. Postawy ambiwalentne
8.5.2. Postawy utajone
8.6. Jak zmieniać postawy - komunikowanie perswazyjne
8.6.1. Dwutorowe modele oddziaływań perswazyjnych
8.7. Od obojętności po uwielbienie - bieguny konsumenckiego zaangażowania
8.7.1. Źródła zaangażowania
8.7.2. Jak mierzyć zaangażowanie
8.7.3. Serce i rozum - zaangażowanie emocjonalne, zaangażowanie racjonalne
8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów
8.8.1. Odbieranie i przetwarzanie przekazów reklamowych
8.8.2. Odbieranie i przetwarzanie pozareklamowych komunikatów marketingowych
Podsumowanie
ROZDZIAŁ 9
PRAKTYCZNIE O EMOCJACH, MOTYWACJACH I POSTAWACH KONSUMENTÓW
9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne
9.1.1. Badania U&A - klasyka badań postaw w badaniach marketingowych
9.1.2. Jakościowe badania postaw - wprowadzanie produktów na rynek
9.1.3. Badania segmentacyjne - podstawa wyboru grupy docelowej i tworzenia strategii produktu
9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości
9.2.1. Bliżej doświadczeń - badania etnograficzne
9.2.2. Analiza metafor
9.3. Badania marki
9.3.1. Ilościowe metody badania marki
9.3.2. Jakościowe metody badania marki pretestowe reklamy - czy pomysł na reklamę będzie skuteczny
9.4. Badania reklamy
9.4.1. Badania poprzedzające tworzenie reklamy - w jakim kierunku iść
9.4.2. Badania pretestowe reklamy - czy pomysł na reklamę będzie skuteczny
9.4.3. Badania posttestowe - czy przeprowadzona kampania była skuteczna
Podsumowanie
Literatura
Indeks nazwisk
Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 366 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia na stronach 104-110.
„Dziękuję, że odstawiłeś stołeczek!” - tonem pełnym zachwytu mówię do mojego synka po tym, jak wyręcza mnie w odstawieniu na miejsce podstawki, której zwykle używa, by wspiąć się do umywalki. Mój dwulatek się uśmiecha i biegnie do swoich spraw, a ja zastanawiam się: dlaczego właściwie go pochwaliłam? Co chcę osiągnąć poprzez pochwałę? Czy to było okazanie mu mojej dumy? Czy w ten sposób wspieram jego samodzielność? Czy po prostu nagradzam go, bo zrobił coś, co mi się podoba? W ogóle dlaczego matki chwalą swoje dzieci? W odpowiedzi na te pytania powstała ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Taylor próbuje dociec, co kryje się w umysłach osób, które targnęły się na cudze życie, zastanawia się, jak w ogóle zrozumieć mroczne zakamarki ludzkiej psychik i dlaczego tak ważne jest, abyśmy spróbowali je poznać. Ta książka to niezwykła analiza psychiki zabójców, a także wyjątkowy wgląd w życie i umysł ich lekarza. Znakomita lektura dla fanów trudnych przypadków i wszystkiego, co niejednoznaczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
Brak informacji o dostępności: sygn. 343 [Filia Miejska "Górny Taras"] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia lęku przed przyszłością / Zbigniew Zaleski. - Warszawa : Difin, 2018. - 150 stron : wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia na stronach 145-150.
Narastające zagrożenia w skali makro (polityczne, ekologiczne, terroryzm) i w otoczeniu osobistym wywołują niepokój o własną przyszłość (o status, pracę, powodzenie, szczęście osobiste). Autor naświetla naturę tego niepokoju, gdy człowiek uświadamia sobie niepewność przyszłości na różnych polach życia. Pokazuje, na czym on polega, co go wywołuje, jak wpływa na funkcjonowanie w życiu zawodowym i osobistym. Wskazuje na sposoby radzenia sobie z tym kłopotliwym stanem emocjonalnym. Sugeruje pozytywne aspekty tego lęku, gdy ma on odpowiednie nasilenie, aby zapobiegać niekorzystnym zdarzeniom w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-189.
Treścią książki jest zarządzanie pozytywne, a w szczególności wybrane jego elementy: kapitał psychologiczny, organizacyjne zachowania obywatelskie, empowerment, motywacja prospołeczna, pasja harmonijna i przedsiębiorcza, pozytywna odmienność oraz postrzegane wsparcie organizacyjne. Książka przedstawia elementy zarządzania pozytywnego, a także odpowiada na pytanie, jakie znaczenie mają one w osiąganiu przez firmę przedsiębiorczości organizacyjnej oraz wysokiej efektywności. W tym celu przeprowadzone zostały badania, których wyniki oraz ich omówienie przedstawione są w książce. Dla badaczy książka przedstawia empirycznie zweryfikowany model wpływu elementów zarządzania pozytywnego na przedsiębiorczość organizacyjną i efektywność organizacji, a praktykom w dziedzinie zarządzania dostarcza wskazówek, jak wykorzystać zarządzanie pozytywne w prowadzeniu swoich przedsiębiorstw do sukcesu.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Organizacje efektywne i przedsiębiorcze
1.1. Źródła wysokiej efektywności
1.2. Orientacja przedsiębiorcza
Rozdział 2. Pozytywna psychologia i pozytywna nauka o organizacji
2.1. Psychologia pozytywna
2.2. Pozytywna nauka o organizacji
Rozdział 3. Elementy zarządzania pozytywnego
3.1. (Pozytywny) kapitał psychologiczny
3.2. Organizacyjne zachowania obywatelskie
3.3. Empowerment psychologiczny
3.4. Motywacja prospołeczna
3.5. Pasja harmonijna, obsesyjna i przedsiębiorcza
3.6. Pozytywna odmienność
3.7. Postrzegane wsparcie organizacyjne
3.8. Model badawczy
Rozdział 4. Wyniki badań
4.1. Metodyka badań
4.1.1. Zmienne i ich pomiar
4.1.2. Próba badawcza
4.1.3. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego
4.2. Wyniki analizy ścieżek
4.3. Wyniki analizy moderacji relacji przez otoczenie
4.4. Omówienie wyników badań
Zakończenie
Spis tablic
Spis rysunków
Załącznik - Narzędzia badawcze
Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja do zmiany zachowań ryzykownych w chorobie / Jolanta Życińska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 273, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Psychologia Teoria Badania)
Bibliografia, netografia na stronach 236-256. Indeksy.
W publikacji omówiono wytyczne dotyczące zmiany zachowań ryzykownych w chorobie, w tym korzyści płynące z ich stosowania przez pacjentów. Oprócz czynników motywacyjnych, analizie poddano takie uwarunkowania zmiany zachowań ryzykownych jak status socjoekonomiczny, rodzaj choroby przewlekłej oraz depresja. W drugiej części publikacji przedstawiono wyniki badań weryfikujących model zintegrowany w dwóch grupach pacjentów: po ostrym zespole wieńcowym oraz chorych z cukrzycą typu 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej