Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(28)
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
(1)
Autor
Gierszewska Grażyna
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Stonehouse George
(3)
Albigowski Marek
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Daniluk Piotr
(2)
Dąbrowski Jarosław Filip
(2)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Baczar Piotr
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bieniek Mieczysław (1951- )
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Buczyński Józef (1949- )
(1)
Błażejczyk Wiesław
(1)
Campbell David
(1)
Caslione John A
(1)
Ciuba Joanna
(1)
Courtney Hugh (1963- )
(1)
Dobosz Andrzej
(1)
Drabarek Anna
(1)
Drabik Krzysztof (nauki o bezpieczeństwie)
(1)
Dębska Anna (socjolog)
(1)
Fraś Piotr
(1)
Gierszewski Janusz
(1)
Gruszecki Tomasz
(1)
Grębosz-Krawczyk Magdalena
(1)
Hamill Jim
(1)
Hryszkiewicz Dominik
(1)
Jakubczak Ryszard (1951- )
(1)
Jakubczak Weronika
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jałowiec Tomasz
(1)
Jędrzejczyk Irena
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(1)
Kawiński Piotr
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kryłowicz Marian
(1)
Lipa Michał
(1)
Majchrzak Natalia
(1)
Marszałek Maciej
(1)
Martowski Robert M. (1965- )
(1)
Matuszewski Aleksander
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Nowakowska-Krystman Aneta
(1)
Olszewski Stanisław
(1)
Ostrowska Monika
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Podyma Mariusz Marek
(1)
Polak Arkadiusz
(1)
Potocki Arkadiusz (1945- )
(1)
Purdie Tony
(1)
Płaczek Janusz (1956- )
(1)
Radomski Janusz
(1)
Raynor Michael E
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Sienkiewicz Piotr (1945- )
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Stachowiak Zenon
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Suchanek Paweł (policjant)
(1)
Szulc Bogdan M. (1945- )
(1)
Szyłkowska Monika
(1)
Trejnis Zenon (1942- )
(1)
Twardzisz Piotr
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Waters C. D. J. (1949- )
(1)
Welsyng Cezary
(1)
Wiercioch Elżbieta
(1)
Witczak Hubert
(1)
Witecka Magdalena
(1)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Wróblewski Ryszard (1945- )
(1)
Wysokińska-Senkus Aneta
(1)
Wójcik Grażyna (nauki ekonomiczne)
(1)
Wójcik Katarzyna Anna
(1)
Zduniak Andrzej (1958- )
(1)
Ćwiek Grzegorz
(1)
Łopuszyńska Katarzyna
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Świeboda Halina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1514)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Zarządzanie strategiczne
(-)
Rodzina
(1122)
Powieść młodzieżowa polska
(991)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(866)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(646)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(534)
Bajkoterapia
(506)
II wojna światowa (1939-1945)
(502)
Wojsko
(485)
Tajemnica
(479)
Powieść niemiecka
(478)
Wychowanie przedszkolne
(461)
Relacje międzyludzkie
(453)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(375)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(368)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(355)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(311)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(309)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(286)
Życie codzienne
(285)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(277)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(264)
Policjanci
(260)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(257)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(230)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Zabójstwo
(225)
Matki i córki
(224)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
PRL
(209)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
Wsie
(203)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(193)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Wybory życiowe
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(184)
Osoby zaginione
(183)
Chłopcy
(178)
Publicystyka polska
(177)
Podróże
(175)
Geografia
(173)
Dziennikarze
(171)
Dziadkowie i wnuki
(170)
Narkomania
(167)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(164)
Polityka
(162)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Afganistan
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Norwegia
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Poradniki
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1, 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.
Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania.
Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. - [Jacek Kotarbiński]
SPIS TREŚCI
Wstęp
Od Autorki
Rozdział 1. DEFINICJA, RYNEK, TRENDY
1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce)
1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie
1.2.1. Źródła danych o e-commerce
1.2.2. Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy
1.2.3. Makrootoczenie: czynniki polityczno-prawne, ekonomiczne, socjokulturowe oraz technologiczne
1.3. Trendy w e-commerce
1.3.1. Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów
1.3.2. Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych
1.3.3. Zmiany wywołane postępem technologicznym
Rozdział 2. STRATEGIE, MODELE, KPI
2.1. Podejście strategiczne
2.2. Budowanie modelu biznesowego
2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu
2.3.1. Główne struktury i modele e-commerce
2.3.2. USP: jak wyróżnić swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta
2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie
2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności - KPI w e-commerce
2.5.1. Najpopularniejsze KPI w e-biznesie
2.5.2. Najpopularniejsze KPI w e-commerce
2.5.3. Ważne dane w e-commerce
Rozdział 3. E-KONSUMENT, PROCESY E-COMMERCE, OMNICHANNEL
3.1. E-konsument
3.2. Nowy proces zakupowy
3.2.1. Lejek zakupowy
3.2.2. Nowy model, new consumer journey
3.2.3. Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym
3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel
3.4. Procesy i organizacja pracy
Rozdział 4. SPRZEDAŻ A MARKETING, USABILITY
4.1. Sprzedaż a marketing
4.2. E-marketing - przegląd
4.3. Usability w e-commerce
4.4. Projektowanie user experience
4.5. Projektowanie end-to-end
Rozdział 5. KONWERSJA, ONLINE MERCHANDISING, BIG DATA
5.1. Konwersja, czyli sprzedaż
5.2. Online merchandising
5.3. Data - Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych
Rozdział 6. FINANSE, PLANOWANIE PRZYCHODÓW
6.1. Finanse - budowanie business case dla e-biznesu
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 205-211, netogr. s. 211-212.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.2 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
Brak informacji o dostępności: sygn. 339 [Filia Miejska "Górny Taras"] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.44 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Strategie dla kultury, kultura dla rozwoju : zarządzanie strategiczne instytucją kultury / pod redakcją Martyny Śliwy. - Kraków : Małopolski Instytut Kultury ; [Warszawa] : Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, copyright 2011. - 217 stron : ilustracje kolorowe, fotografie, tabele ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Publikacja wyd. w ramach projektu "Biblioteki w społeczeństwie wiedzy - strategie dla przyszłości".
CD-ROM zawiera dokumenty "Biblioteki w społeczeństwie wiedzy - strategie dla przyszłości" oraz "Strategie rozwoju wojewódzkich bibliotek publicznych w Polsce".
Bibliografia na stronach 214-217.
Zebrane w niniejszej publikacji artykuły są poświęcone praktyce zarządzania strategicznego w instytucjach kultury w Polsce. Większość zamieszczonych w podręczniku tekstów została napisana przez praktyków zarządzania - osoby oficjalnie zajmujące stanowiska strategów organizacyjnych. Jakie sukcesy odnoszą i na jakie problemy napotykają w swoim codziennym „strategizowaniu"? W jaki sposób udaje im się efektywnie kierować organizacjami działającymi w trudnym do racjonalnego analizowania i stale zmieniającym się środowisku sektora kultury w Polsce? Jak radzą sobie z rozwijaniem potencjału - przede wszystkim w odniesieniu do swoich pracowników - wewnątrz kierowanych przez siebie instytucji kultury? Mamy nadzieję, że ich refleksje przyczynią się nie tylko do pogłębienia wiedzy o zarządzaniu strategicznym w organizacjach kultury, lecz także do polepszenia praktyk i procesów strategicznych w instytucjach kultury w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.2 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress.)
Na okł.: dowiedz się, na czym polega skuteczne zarządzanie w firmie, naucz się planować rozwój produktu i prognozować popyt, wprowadź na rynek produkty i usługi spełniające wymagania klientów. Na s. tyt. i okł. nazwa wydawcy oryg.: PricewaterhouseCoopers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
U góry s. tyt., przedtyt., okł., obwol. i na grzb.: "Harvard Business Review" oraz nazwa wyd. oryg.: Harvard Business School Press.
Zbiór artykułów opublikowanych w "Harvard Business Review" oraz w "Harvard Business Review Polska".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.8 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
E-book
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CDR [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej