Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Artykuły
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
nieokreślona
(7)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(22)
Filia Naukowa
(1)
Autor
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Bajor Roman
(1)
Barańska Zygmunta (1944- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Bałandynowicz-Panfil Katarzyna
(1)
Begg David K. H
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Dankowska Anna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Dudek Justyna
(1)
Dzik Bartłomiej (1975- )
(1)
Edwarczyk Bartosz Sebastian
(1)
Filipiak Dominik
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Gaczek Piotr
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Gajewska Małgorzata
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Garczarek Urszula
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzelak Janusz (1941- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Górska Anna (ekonomia)
(1)
Hickey Kristen
(1)
Jabłońska Anna (ekonomia)
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Janowicz Joanna (1977- )
(1)
Jawień Robert
(1)
Jezusek Michał
(1)
Jureczka Kinga
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamczycka Barbara
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kałuża Dariusz
(1)
Kaźmierczak Robert (1975- )
(1)
Kiełkowska Marta (socjolog)
(1)
Klimańska Karolina
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kołodziej Aleksandra (psycholog)
(1)
Krajewska Anna
(1)
Król Lech C
(1)
Kubiak Michał (1975- )
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(1)
Lake Neville
(1)
Lemanowicz Marzena
(1)
Leszczyński Marcin (ekonomia)
(1)
Lewicki Marcin (ekonomia)
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majer Łukasz
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mierzejewski Michał (ekonomia)
(1)
Milewski Roman (1940-2001)
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mucha Michał
(1)
Mącik Dorota
(1)
Młodzikowski Marek
(1)
Niesiobędzka Małgorzata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pachocka Marta
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Pietrzak Piotr (nauki ekonomiczne)
(1)
Podraza-Myszkowska Kinga
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Płatkiewicz Marcelina
(1)
Raczko Andrzej (1953- )
(1)
Roland-Lévy Christine
(1)
Roth Anna
(1)
Samecki Paweł (1958- )
(1)
Sawińska Agnieszka
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Sielicka Emilia
(1)
Siemiatowski Fabian
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skrzyp Monika
(1)
Sobczak Izydor
(1)
Sokołowska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Staliński Adam
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Szymkowiak Andrzej
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tokarz Marek
(1)
Tokarz-Kocik Anna
(1)
Tonndorf Hans G. (1915- )
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Walawski Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Studenci
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1514)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Rodzina
(1122)
Powieść młodzieżowa polska
(991)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(866)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(646)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(534)
Bajkoterapia
(506)
II wojna światowa (1939-1945)
(502)
Wojsko
(485)
Tajemnica
(479)
Powieść niemiecka
(478)
Wychowanie przedszkolne
(461)
Relacje międzyludzkie
(453)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(375)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(368)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(355)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(311)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(309)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(286)
Życie codzienne
(285)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(277)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(264)
Policjanci
(260)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(257)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(230)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Zabójstwo
(225)
Matki i córki
(224)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
PRL
(209)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
Wsie
(203)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(193)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Wybory życiowe
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(184)
Osoby zaginione
(183)
Chłopcy
(178)
Publicystyka polska
(177)
Podróże
(175)
Geografia
(173)
Dziennikarze
(171)
Dziadkowie i wnuki
(170)
Narkomania
(167)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(164)
Polityka
(162)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Stan badań
(2)
Ankieta
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Zarządzanie i marketing
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Psychologia
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Książka traktuje o rzeczach najważniejszych, o tym, co handlowiec detalista musi dziś wiedzieć i co musi robić. Zostały w niej przedstawione wyzwania, problemy i możliwości rozwoju istniejące na dzisiejszym i przyszłym rynku. Dokładnie też omówiono instrumenty i środki, które w różnych obszarach ma do dyspozycji handlowiec: asortyment, strategia cenowa, serwis, reklama czyli te, które pomogą mu uczynić jego firmę atrakcyjniejszą oraz podnieść i poprawić wydajność, konkurencyjność i efektywność.
SPIS TREŚCI
Przedmowa do wydania polskiego
1. Handel detaliczny i jego środowisko
2. Przełom w nawykach nabywczych i doborze dóbr konsumpcyjnych
3. Nowe drogi handlu
4. Fundamenty przedsiębiorstwa
5. Cele na przyszłość
6. Komu chcemy sprzedawać
7. Asortyment warunkiem sukcesu
8. Ty i twoi dostawcy
9. Dynamiczna strategia cenowa
10. Serwis jako instrument tworzenia oblicza firmy
11. Personel
12. Otoczenie jako przeżycie
13. Pozyskać i utrzymać klientów
14. Reklama z duchem czasu
15. Narzędzia, które pomagają postępować po gospodarsku
16. Możliwości racjonalizacji w magazynie
17. Współpraca w handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / redakcja Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 stron : faksymilia, fotografie, portrety, rysunki, tabele, wykresy ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Ten podręcznik pod redakcją prof. Tadeusza Tyszki dotyka węzłowych zagadnień ekonomicznych i głównych pojęć psychologicznych oraz pokazuje, jak współczesne teorie ekonomiczne i psychologiczne pokrywają się lub krzyżują. Autorami poszczególnych rozdziałów są znani i uznani badacze polscy i zagraniczni zajmujący się psychologią ekonomiczną. Książka stanowi systematyczny wykład całej psychologii ekonomicznej. W części pierwszej, ogólnej, znajdują się rozdziały poświęcone takim zagadnieniom, jak przedmiot psychologii ekonomicznej, racjonalność podmiotów ekonomicznych, percepcja działań ekonomicznych, oczekiwania ekonomiczne, własność i posiadanie, psychologia pieniądza, dobrostan ekonomiczny, altruizm i obdarowywanie, dylematy społeczne i socjalizacja ekonomiczna. Rozdziały w części drugiej pokrywają się z najważniejszymi zagadnieniami z dziedziny psychologii ekonomicznej, głównie z zakresu makroekonomii: finanse, marketing, reklama, kupowanie, negocjowanie, uiszczanie podatków, oszczędzanie, ubezpieczanie się oraz hazard. Te zagadnienia zostały omówione w sposób pełniejszy niż tylko z perspektywy modeli ekonomicznych, ujęto w nich bowiem zmienne związane z czynnikiem ludzkim. - [https://www.profit24.pl/Psychologia-ekonomiczna.-Czesc-12,product461669.html]
SPIS TREŚCI
CZĘŚĆ 1. OGÓLNA
Wprowadzenie, Tadeusz Tyszka
Rozdział 1. Psychologia i ekonomia, Karl-Erik Wärneryd
Rozdział 2. Problem racjonalności podmiotów ekonomicznych, Bartłomiej Dzik, Tadeusz Tyszka
Rozdział 3. Percepcja działań ekonomicznych, Tomasz Zaleśkiewicz
Rozdział 4. Oczekiwania ekonomiczne i zachowania inwestycyjne, Gerrit Antonides
Rozdział 5. Własność i posiadanie, Małgorzata Górnik-Durose, Zbigniew Zaleski
Rozdział 6. Psychologia pieniądza, Tadeusz Tyszka, Tomasz zaleśkiewicz
Rozdział 7. Ekonomiczne przesłanki i efekty dobrostanu psychicznego, Janusz Czapiński
Rozdział 8. Dylematy społeczne, Janusz Ł. Grzelak
Rozdział 9. W jaki sposób nabywamy pojęcia i wartości ekonomiczne, Christine Roland-Lévy
CZĘŚĆ 2. SZCZEGÓŁOWA
Rozdział 10. Przedsiębiorczość i podejmowanie ryzyka, Tomasz Zaleśkiewicz
Rozdział 11. Finanse behawioralne, Piotr Zielonka
Rozdział 12. Psychologiczne podstawy marketingu, Andrzej Falkowski
Rozdział 13. Reklama i jej wpływ na zakupy, Dariusz Doliński
Rozdział 14. Zachowania konsumenckie, Tadeusz Tyszka
Rozdział 15. Negocjacje, Marek Tokarz, Tadeusz Tyszka
Rozdział 16. Podatki, Małgorzata Niesiobędzka
Rozdział 17. Oszczędzanie, Karl-Erik Wärneryd
Rozdział 18. Hazard, Bartłomiej Dzik
Indeks nazwisk
Indeks rzeczowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.94 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P - metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1: Czym jest jakość usług?
Rozdział 2: Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów
Rozdział 3: Jakość a sukces firmy
Rozdział 4: Pomiar doświadczeń klientów
Rozdział 5: Metoda zdarzeń krytycznych
Rozdział 6: Metoda tajemniczego klienta
Rozdział 7: Pomiar procesów usługowych
Rozdział 8: Mapa jakości P/P
Rozdział 9: Lean Service
Rozdział 10: Kultura organizacyjna firmy usługowej
Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes - Wolters Kluwer Polska)
Indeks.
Dlaczego miliony ludzi na świecie ubierają się w tym samym stylu? Co sprawia, że zmieniamy nasze upodobania dotyczące jedzenia, muzyki, samochodów? Dzieje się tak z powodu trendów - niezwykle silnych procesów zmiany, które wpływają na nasze życie.
Opierając się na swoich nowatorskich badaniach, socjolog trendów Henrik Vejlgaard prezentuje najważniejsze przesłanki powstawania i popularyzacji trendów. Książka zawiera historie o słynnych, a niekiedy anonimowych twórcach i popularyzatorach trendów, którzy w skali światowej wpływają na zmiany stylu życia. Wśród tych bohaterów są znani biznesmeni, designerzy i artyści. Znajdziemy w niej także fascynujące opisy rozwoju mało znanych trendów, które znakomicie ilustrują cykl życia trendu. Autor bada ten proces na wielu poziomach, starając się przedstawić prawidłowości rządzące modnymi trendami, analizując, kto w przeszłości inicjował trendy, gdzie najczęściej one powstają, w jaki sposób rodzą się i rozrastają. Oferuje nam narzędzia i wiedzę, które możemy zastosować w praktyce, na każdym etapie procesu rozwoju trendu czy mody. Poznawszy ten aspekt ludzkiego zachowania, będziemy mogli lepiej zrozumieć modne trendy i to, jak wpływają one na społeczeństwo, a także nauczymy się przewidywać przyszłe potrzeby konsumentów. - [od Wydawcy]
Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody? Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style? W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości?
Henrik Vejlgaard, znany pionier w dziedzinie socjologii trendów, przybliża zmiany stylów i gustów społeczeństw XX i XXI wieku. Śledząc historię m.in. takich zjawisk jak windsurfing, kultura hip-hopu, minimalizm w dekoracji wnętrz czy powszechne noszenie jeansów, autor wskazuje wzorce upowszechniania się nowych tendencji.
Dzięki tej publikacji dowiesz się m.in.:
- na czym polegał fenomen stylu Jackie Kennedy,
- dlaczego indyjski tatuaż dłoni rozprzestrzenił się w USA,
- jak przypadkowe zdarzenie może zapoczątkować nową modę,
- skąd się wzięła metroseksualność,
- jak się rozwijała popularność kulturystyki.
Lektura książki pozwoli zrozumieć specyfikę powstawania, popularyzacji i zamierania mód i stylów w różnych dziedzinach życia. Poznasz rolę, jaką w ich kształtowaniu odgrywają tzw. trendsetterzy. Dowiesz się, jak rozpoznać i krytycznie ocenić zjawiska przedstawiane jako nowe trendy oraz jak przewidzieć przyszłe zmiany. - [https://ksiegarnia.pwn.pl/Anatomia-trendu,68701791,p.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 421-439.
Jest to ważna, chyba pierwsza na rynku wydawniczym, pozycja charakteryzująca bardzo złożone zjawisko, odnoszące się do rynkowych zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji. [...] Autorka wykorzystała zarówno literaturę o ogólnym charakterze, jak i pozycje soecjalistyczne z zakresu podejmowanych obszarów badawczych. [...] Wybór metod analizy danych stanowi przykład dojrzałego warsztatu badawczego zjawisk dotyczących rynkowych zachowań konsumentów przy uwzglednieniu megatrendu, jakim jest globalizacja. - [Z recenzji wydawniczej dr hab. Anny Dąbrowskiej, prof. SGH]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 366 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej