Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(366)
Forma i typ
Książki
(365)
Publikacje naukowe
(22)
Publikacje fachowe
(19)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Proza
(2)
Poezja
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
nieokreślona
(289)
dostępne
(84)
tylko na miejscu
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(33)
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(47)
Czytelnia dla Dorosłych
(7)
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
(13)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(6)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(6)
Bogdanowicz Marta
(5)
Camarda Sylwia
(5)
Montessori Maria (1870-1952)
(5)
Winczura Barbara (1969- )
(5)
Cytowska Beata (1964- )
(4)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(4)
Kranowitz Carol Stock
(4)
Eisenberg Arlene
(3)
Franczyk Anna
(3)
Guz Sabina
(3)
Jaczewski Andrzej (1929-2020)
(3)
Krajewska Katarzyna (nauki pedagogiczne)
(3)
Krawczyński Marian (1934- )
(3)
Krolczuk-Wyganowska Luiza
(3)
Mihilewicz Stanisława
(3)
Mikler-Chwastek Anna (1976- )
(3)
Olechnowicz Hanna (1918-2013)
(3)
Skorek Ewa Małgorzata
(3)
Szuścik Urszula
(3)
Tarkowski Zbigniew (1953- )
(3)
Tyszkowa Maria (1932-1993)
(3)
Zielińska Ewa (pedagog)
(3)
Andrychowska-Biegacz Jadwiga
(2)
Barańska Małgorzata (pedagog)
(2)
Biegacz Dariusz
(2)
Blau Melinda (1943- )
(2)
Brzezińska Anna (1949- )
(2)
Costantino Elisabetta
(2)
Costantino Elisabetta. O seksualności i uczuciach nie wstydzę się rozmawiać
(2)
Czubak Marzena
(2)
Elandt-Pogodzińska Hanna
(2)
Filipczuk Halina (1924-2003)
(2)
Fuks Agata
(2)
Greigg Linda
(2)
Gąstoł Agnieszka
(2)
Głodkowska Joanna
(2)
Hathaway Sandee Eisenberg
(2)
Hogg Tracy (1960-2004)
(2)
Horała Małgorzata
(2)
Horosiewicz Beata
(2)
Jaklewicz Hanna
(2)
Jaworska Jolanta
(2)
Jegier Aneta
(2)
Kaczmarek Leon (1911-1996)
(2)
Kendall Philip C
(2)
Klim-Klimaszewska Anna
(2)
Kowalczewska Joanna
(2)
Kościelska Małgorzata (1944- )
(2)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(2)
Krzywda-Pogorzelski Maciej
(2)
Lis Stanisława (1931-2001)
(2)
Mach Cecylia
(2)
Maciejewska Teresa
(2)
Mieszkis-Święcikowska Dagmara
(2)
Miller Lisa
(2)
Miller Lisa (1939- )
(2)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(2)
Murkoff Heidi Eisenberg
(2)
Myśliwiec Katarzyna
(2)
Myśliwiec Leszek (1949- )
(2)
Młynarska Małgorzata
(2)
Naprawa Renata
(2)
Okuniewski Juliusz
(2)
Olechnowicz Hanna
(2)
Olek-Redlarska Zofia (1955- )
(2)
Pająk Zofia
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Plandowska Magdalena
(2)
Raiconi Cristina
(2)
Sawa Barbara
(2)
Selikowitz Mark
(2)
Siara Olga
(2)
Silberg Jackie
(2)
Silberg Jackie (1934- )
(2)
Skarbek Karolina
(2)
Smereka Tomasz
(2)
Sowińska Halina
(2)
Stein Agnieszka
(2)
Szybist Joanna
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Trawińska Hanna
(2)
Walczak Grażyna
(2)
Waliś Robert (1979- )
(2)
Wierzejska Agnieszka
(2)
Wójtowicz-Szefler Małgorzata
(2)
Zawitkowski Paweł
(2)
Ziętara Renata
(2)
Adryjanek Anna
(1)
Aly Monika
(1)
Ames Louise Bates
(1)
Ames Louise Bates (1908-1996)
(1)
Andruszko Robert
(1)
Askocenckaa Tat'ana Ur'evna
(1)
Askoczenska Tatiana
(1)
Babiuch Małgorzata
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Sidney M
(1)
Baker Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(136)
2000 - 2009
(132)
1990 - 1999
(52)
1980 - 1989
(27)
1970 - 1979
(8)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(55)
1901-2000
(9)
1945-1989
(4)
1989-2000
(3)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(366)
Holandia
(2)
Język
polski
(362)
Odbiorca
Rodzice
(16)
Nauczyciele
(7)
Dzieci
(5)
Logopedzi
(5)
Pedagodzy
(5)
Psycholodzy
(5)
6-8 lat
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Psychoterapeuci
(3)
0-5 lat
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
Studenci
(2)
9-13 lat
(1)
Chorzy z zespołem Aspergera
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Lekarze
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Rehabilitanci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Temat
Dziecko
(213)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(86)
Wychowanie w rodzinie
(60)
Wychowanie przedszkolne
(36)
Mowa
(25)
Nauczanie początkowe
(25)
Dziecko niepełnosprawne
(23)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(23)
Dysleksja i dysgrafia
(21)
Gry i zabawy
(20)
Wychowanie
(17)
Czytanie
(15)
Młodzież
(15)
Niepowodzenia szkolne
(11)
Pisanie
(11)
Diagnoza pedagogiczna
(10)
Dzieci
(10)
Gry edukacyjne
(10)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(10)
Dziecko autystyczne
(9)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(9)
Pedagogika specjalna
(8)
Uczenie się
(8)
Dojrzałość szkolna
(7)
Logopedia
(7)
Myślenie twórcze
(7)
Niemowlę
(7)
Rodzina
(7)
Gry i zabawy ruchowe
(6)
Język polski
(6)
Metoda Dobrego Startu
(6)
Metoda Montessori
(6)
Nauczanie
(6)
Wychowanie estetyczne
(6)
Zaburzenia mowy
(6)
Zachowanie
(6)
Dziecko chore
(5)
Jąkanie
(5)
Kształcenie integracyjne
(5)
Noworodek
(5)
Osobowość
(5)
Uczucia
(5)
Bajkoterapia
(4)
Dziecko trudne
(4)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(4)
Dziecko z zespołem Aspergera
(4)
Integracja sensoryczna
(4)
Medycyna
(4)
Myślenie
(4)
Psychoterapia
(4)
Rodzice
(4)
Socjalizacja
(4)
Sztuka dziecka
(4)
Agresywność
(3)
Arteterapia
(3)
Autyzm
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Dziecko z zespołem Downa
(3)
Dziecko zdolne
(3)
Leczenie
(3)
Muzyka
(3)
Mózg
(3)
Nauczanie zintegrowane
(3)
Nauczyciele
(3)
Pamięć
(3)
Pedagogika
(3)
Psychologia rozwojowa
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Sztuka
(3)
Uczniowie
(3)
Uczniowie klas początkowych
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Wychowankowie domów dziecka
(3)
Zaburzenia autystyczne
(3)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(3)
Zdolności
(3)
Zespół AD/HD
(3)
Zmysły
(3)
Adaptacja społeczna
(2)
Choroby dziecięce
(2)
Choroby psychiczne
(2)
Chorzy w rodzinie
(2)
Cierpienie
(2)
Czytelnictwo dziecięce
(2)
Diagnoza logopedyczna
(2)
Dyskalkulia
(2)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko niepełnosprawne fizycznie
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Edukacja domowa
(2)
Internet
(2)
Język dziecka
(2)
Kinezjologia edukacyjna
(2)
Kinezyterapia
(2)
Leworęczność
(2)
Literatura dla dzieci
(2)
Temat: czas
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Nauczanie początkowe
(1)
Gatunek
Poradnik
(27)
Wydawnictwa popularne
(16)
Poradniki dla rodziców
(15)
Podręczniki akademickie
(12)
Opracowanie
(11)
Podręczniki
(11)
Poradniki
(11)
Praca zbiorowa
(10)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Podręcznik
(6)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Scenariusze zajęć
(3)
Wydawnictwa dla dzieci
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Literatura
(2)
Monografia
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Bajka i baśń
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bajki terapeutyczne
(1)
Broszura
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Opowiadanie
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Prace popularne [Typ publikacji]
(1)
Program nauczania
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Wiersze
(1)
Wykład
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(41)
Psychologia
(39)
Medycyna i zdrowie
(11)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Językoznawstwo
(1)
366 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 181-185.
Książka zawiera gotowe arkusze diagnostyczne, czyli praktyczną pomoc przy indywidualnym traktowaniu każdego dziecka i postrzeganiu go w szerszym kontekście uwarunkowań biologicznych i środowiskowych. To bogaty zbiór doświadczenia zdobytego przez autorki w trakcie wieloletniej praktyki psychologicznej w pracy z dziećmi przedszkolnymi i nauczycielami, oparty dodatkowo o fachową literaturę z zakresu psychologii i pedagogiki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 373.2 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Diagnoza interdyscyplinarna rozumiana jako proces stanowi szereg profesjonalnych i wielospecjalistycznych zamierzonych i ustrukturyzowanych czynności, których podstawowym celem powinna być identyfikacja zdolności poznawczych oraz określenie możliwości rozwojowych, a także wskazanie przyczyn zachowań odbiegających od normy i utrudniających jednostce funkcjonowanie w przestrzeni edukacyjnej i społecznej. Natomiast diagnoza interdyscyplinarna, która jest efektem końcowym (wynikiem) tego procesu, powinna mieć na uwadze szerokie poznanie jednostki, osadzone wielokontekstowo i ujmowane z różnych perspektyw, oraz uwzględniać analizę zebranych danych, będąc warunkiem koniecznym najlepszego i optymalnego wykorzystania potencjału oraz ilorazu rozwojowego jednostki. W tym ujęciu diagnoza interdyscyplinarna jest punktem odniesienia dla działań modyfikacyjnych, edukacyjnych, terapeutycznych i rehabilitacyjnych. W monografii wyodrębniono cztery części poświęcone wybranym zagadnieniom diagnozy interdyscyplinarnej, decydujące o globalnym i wielospecjalistycznym poznaniu dziecka. Pierwsza część Podstawy diagnozy interdyscyplinarnej została poświęcona fundamentom diagnozy interdyscyplinarnej, na którą składa się diagnoza pedagogiczna i psychopedagogiczna oraz medyczna (neurologiczna i psychiatryczna) dziecka. Część druga Diagnoza funkcji podstawowych. Wybrane zagadnienia odnosi się do kierunków diagnozy funkcjonalnej, stanowiącej interdyscyplinarny opis funkcjonowania dziecka, oraz jest diagnozą wyjściową, która daje początek edukacji dla rozwoju. Część trzecia Diagnoza wybranych zaburzeń rozwojowych to opis i charakterystyka procesu diagnozy, który powinien zostać przeprowadzony, aby ocenić i poznać dziecko z zaburzeniami rozwojowo­-funkcjonalnymi. Część ostatnia, zatytułowana Wybrane problemy diagnozy logopedycznej, dotyczy rozpoznania logopedycznego, które powinno zostać przeprowadzone w przypadku wystąpienia określonych nieprawidłowości rozwojowych mowy. Monografia jest skierowana do szerokiego grona Czytelników związanych ze środowiskiem naukowo-badawczym oraz praktyką pedagogiczną: nauczycieli i specjalistów zajmujących się szeroko pojętą terapią, a także rodziców i studentów pedagogiki zainteresowanych problematyką diagnozy interdyscyplinarnej. Należy podkreślić, że opracowanie może być podstawą do dalszych analiz i naukowo-praktycznych poszukiwań skierowanych na wskazanie rozwiązań odnoszących się do profesjonalno-systemowego wsparcia dziecka z problemami rozwojowo-funkcjonalnymi. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 373.2 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnoza w socjoterapii / redakcja naukowa Ewa Grudziewska. - Warszawa : Difin, 2017. - 160 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Engram)
Bibliografia przy pracach.
Książka ma na celu wzbogacenie warsztatu diagnostycznego wszystkich osób, które zawodowo zajmują się socjoterapią, a także nauczycieli i wychowawców na co dzień pracujących z dziećmi i młodzieżą oraz studentów, którzy wiążą swoją zawodową przyszłość z pracą o charakterze wychowawczo-terapeutycznym. Publikacja zawiera propozycje konkretnych narzędzi diagnostycznych, które można wykorzystać w trakcie procesu diagnostycznego dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz młodzieży, a także w diagnozie kompetencji osoby socjoterapeuty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnozowanie rozwoju małego dziecka. Cz. 1 / Małgorzata Wójtowicz-Szefler. - Wydanie 5. - Warszawa : Difin, 2018. - 162 strony : rysunki ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia przy rozdziałach oraz na stronach 151-162.
Na stronie redakcyjnej błędne oznaczenie: wydanie 5.
Książka ma charakter przewodnika dla psychologów, pedagogów, studentów lub opiekunów dziecięcych czy rodziców małego dziecka, pozwalającego na poznanie specyficznej sytuacji badania małego dziecka (od urodzenia do 5 roku życia) oraz możliwości wykorzystania narzędzi diagnozy rozwoju zarówno dzieci prawidłowo rozwijających się jak i zagrożonych niepełnosprawnością czy też niepełnosprawnych.
Ocena poziomu rozwoju małych dzieci, pozwalająca na uwidocznienie obszarów dobrze i słabo rozwiniętych, ma szczególne znaczenie dla organizowania programów wczesnej interwencji lub wczesnego wspomagania dzieci z trudnościami w rozwoju. W postępowaniu diagnostycznym-interwencyjnym nie powszechnej zgody dotyczącej sposobu w jaki ma być przeprowadzana diagnoza, co powinna obejmować oraz jak powinny być formułowanie wnioski (opinie, orzeczenia) potrzebne do konstruowania skutecznych programów interwencyjnych czy terapeutycznych. Stąd rodzi się potrzeba rozszerzenia wiedzy na temat diagnozowania dziecka od najwcześniejszego okresu życia, gdyż wszyscy specjaliści są zgodni, że szczególnie ważny dla wspomagania rozwoju jest okres pierwszych trzech lat życia dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Domek terapeutyczny…" ma za zadanie zachęcić rodziców do podejmowania działań terapeutycznych (z zakresu logopedii, bajkoterapii, terapii SI i innych) we własnym domu i w trakcie codziennych aktywności. Pokazuje, jak prowadzić zabawę z dzieckiem, aby - poza radością obu stron - przynosiła ona również pomoc w dokonywaniu postępów i była stymulacją określonych funkcji rozwojowych. Ideą poradnika jest wykorzystywanie przedmiotów znajdujących się pod ręką. Dlatego po przeczytaniu którejkolwiek ze 100 propozycji rodzic będzie mógł ją od razu zrealizować, bez wychodzenia z domu ani konieczności inwestowania czasu i pieniędzy w dodatkowe zakupy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 [Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dorosłe dzieci - to pierwsza w Polsce naukowa monografia zjawiska parentyfikacji, czyli odwrócenia ról w rodzinie. Oznacza ono, że dziecko opiekuje się dorosłym (najczęściej rodzicem) i jest to zadanie przekraczające jego możliwości. Odwrócenie ról może mieć charakter instrumentalny - dziecko zajmuje się chorym rodzicem, sprząta, gotuje, robi zakupy, opiekuje się rodzeństwem lub emocjonalny - dziecko jest terapeutą rodzica (słucha jego zwierzeń, pociesza go), buforem lub mediatorem w konflikcie opiekunów, podejmuje ważne decyzje w rodzinie. Katarzyna Schier wielokrotnie podkreśla, że odwrócenie ról w rodzinie nie musi mieć charakteru destrukcyjnego, może niekiedy prowadzić do rozwoju odpowiedzialności u dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie zgodne z nową podstawą programową.
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 128-131.
Wydanie zaktualizowane - zgodne z nową podstawą programową. Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach: • posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego; • posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej; • z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia; • ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia); • ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD; • słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem; • przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe); • w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Filia Miejska "Górny Taras"] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 [Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 61 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa autora przekładu ze strony redakcyjnej.
Bibliografia, netografia na stronach 595-636. Indeks.
Znany na całym świecie specjalista Gavin Reid w swojej książce skupia się na dzieciach, młodzieży oraz osobach dorosłych dotkniętych dysleksją. Wyjaśnia istotę tego zaburzenia i wielostronnie je charakteryzuje, uwzględniając między innymi czynniki biologiczne, kulturowe i językoznawcze. Ukazuje przy tym różne aspekty systemu szkolnictwa (dotyczące zarządzania szkołą, programu nauczania, polityki rządów, stylów i strategii uczenia się), które mają wpływ na życie i edukację uczniów zmagających się z trudnościami w czytaniu. Autor przekonuje, że radzenie sobie z dysleksją zależy przede wszystkim od wypracowania skutecznego sposobu uczenia się i odpowiedniego sposobu nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 373.3.016:003-028.31 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii Miejskiej "Górny Taras"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Filia Miejska "Górny Taras"] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 373.3.016:003-028.31 [Filia Naukowa] (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 373.3.016:003-028.31 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.922 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 373.2 [Filia Naukowa] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej