Wizerunek miasta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Glińska Ewa (ekonomia)
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Radni
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1509)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Wizerunek miasta
(-)
Rodzina
(1117)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(863)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(645)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(506)
II wojna światowa (1939-1945)
(498)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(477)
Wychowanie przedszkolne
(461)
Relacje międzyludzkie
(452)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(374)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(367)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(355)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(304)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(286)
Życie codzienne
(285)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(275)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(263)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Policjanci
(258)
Szkolnictwo
(257)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Terroryzm
(224)
Matki i córki
(223)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Zabójstwo
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
PRL
(209)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
Unia Europejska
(201)
Wsie
(201)
Nauczanie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(184)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(183)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(169)
Dziennikarze
(168)
Narkomania
(167)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(164)
Polityka
(161)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 strony : schematy, tabele, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 313-342.
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.
Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im:
- lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi,
- zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca,
- znaleźć cechy wyróżniające koncepcję marki terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie),
- pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny.
Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.
Opracowanie jest przeznaczone dla gospodarzy miast, pracowników samorządowych, radnych miejskich i działaczy lokalnych. Publikacja powinna także zainteresować osoby prowadzące badania naukowe w zakresie marketingu i brandingu terytorialnego, jak również studentów kierunków związanych z zarządzaniem publicznym.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Ewolucja koncepcji marki w głównym nurcie brandingu
1.1. Teoretyczne ujęcia marki
1.2. Tożsamość a wizerunek marki
1.3. Rozwój idei brandingu
Rozdział 2. Branding w ujęciu terytorialnym
2.1. Geneza i specyfika brandingu miejsca
2.2. Od tożsamości miejsca do wizerunku jego marki
2.3. Pozycjonowanie marki terytorialnej
2.4. Marka i branding miasta
Rozdział 3. Komponenty strategicznego zarządzania marką miasta
3.1. Strategiczne modele brandingu miejsca
3.1.1. Modele brandingu destynacji turystycznych
3.1.2. Modele brandingu miast
3.1.3. Holistyczny model zarządzania marką miejsca według S. Hanny i J. Rowley
3.2. Rola interesariuszy w brandingu miasta
3.3. Funkcjonalny versus reprezentacyjny wymiar marki miasta
Rozdział 4. Elementy brandingu miast wykorzystywane w procesie budowania ich pożądanego wizerunku
4.1. Koncepcja badań własnych
4.2. Klasyfikacja samorządów miejskich ze względu na poziom wdrożenia elementów strategicznego brandingu miasta
4.3. Atrybuty miast wykorzystywane w procesie kreowania ich pożądanego wizerunku/budowania marki
4.4. Pożądane cechy osobowości marki miasta w opinii menedżerów do spraw promocji w urzędach miejskich
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
BIBLIOGRAFIA UZUPEŁNIAJĄCA DO TABEL I RYSUNKÓW
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej