Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Drewniak Rafał
(1)
Goździewska-Nowicka Agnieszka
(1)
Ociepka Beata
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Posadzińska Iwana
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1507)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Marketing strategiczny
(-)
Rodzina
(1117)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(862)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(645)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(494)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(475)
Wychowanie przedszkolne
(461)
Relacje międzyludzkie
(450)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(374)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(365)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(302)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(286)
Życie codzienne
(284)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(274)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(261)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(257)
Policjanci
(256)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
PRL
(208)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Wsie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(182)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(169)
Dziennikarze
(168)
Narkomania
(166)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(163)
Polityka
(160)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 147-154.
Książka "Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede wszystkim na skuteczne konkurowanie polskiej gospodarki na rynku europejskim.
W publikacji szczegółowej analizie poddano:
- determinanty funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw,
- rolę przywództwa i umiejętność budowania zaangażowania pracowników,
- specyfikę działalności marketingowej i budowania wartości marki w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
- prowadzenie sprawozdawczości finansowej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
- kompetencje z zakresu finansowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw z wybranych projektów Unii Europejskiej.
SPIS TREŚCI
Wstęp
ROZDZIAŁ 1
ROZWÓJ I ZNACZENIE SEKTORA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
1.1. Pojęcie i kryteria klasyfikacji małych i średnich przedsiębiorstw
1.2. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce państwa
1.3. Stymulatory rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
1.4. Bariery wzrostu małych i średnich przedsiębiorstw
1.5. Ocena działalności sektora MŚP w Polsce w latach 2014-2015
ROZDZIAŁ 2
ROLA PRZYWÓDZTWA I BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH
2.2. Wybrane modele przywództwa
2.2.1. Teoria uwarunkowań F. Fiedlera
2.2.2. Koncepcja "drogi do celu"
2.2.2. Koncepcja "drogi do celu"
2.2.3. Model bazujący na umiejętnościach
2.2.4. Przywództwo charyzmatyczne
2.2.5. Przywództwo społecznie odpowiedzialne
2.2.6. Sytuacyjny model przywództwa według Herseya i Blancharda
2.3. Zaangażowanie pracowników w MŚP
2.3.1. Informacje wstępne
2.3.2. Pojęcie i rodzaj pracowników wiedzy
2.3.3. Istota i zakres zaangażowania organizacyjnego
2.3.4. Uwarunkowania zaangażowania pracowników wiedzy
ROZDZIAŁ 3
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE MAŁYM I ŚREDNIM PRZEDSIĘBIORSTWEM
3.1. Istota działalności marketingowej
3.1.1. Pojęcie i ewolucja marketingu
3.1.2. Funkcje marketingu
3.1.3. Tradycyjne i nowoczesne ujęcie marketingu
3.2. Zarządzanie marketingowe przedsiębiorcy
3.3. Znaczenie marketingu dla konsumenta
3.4. Wybór rynku i produktu przez małe i średnie przedsiębiorstwa
3.4.1. Analiza rynku - wybór rynku docelowego
3.4.2. Kształtowanie struktury asortymentu małego i średniego przedsiębiorstwa
ROZDZIAŁ 4
ZNACZENIE MARKI W BUDOWANIU POZYCJI RYNKOWEJ MAŁEGO I ŚREDNIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA
4.1. Definicje i funkcje marki
4.2. Klasyfikacja marek
4.3. Cykl życia marki
4.4. Budowanie wartości oraz kapitału marki małego i średniego przedsiębiorstwa
4.5. Atrybuty marki wpływające na wybory dokonywane przez konsumentów
4.5.1. Postrzeganie jakości przez konsumentów
4.5.2. Lojalność konsumentów wobec marki
ROZDZIAŁ 5
SPRAWOZDAWCZOŚĆ FINANSOWA MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH A PROCES CYFRYZACJI W RACHUNKOWOŚCI
5.1. Rola i znaczenie informacji finansowej w funkcjonowaniu przedsiębiorstw
5.2. Charakterystyka sprawozdań finansowych w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach
5.3. Ocena wykorzystania informacji finansowych stosowanych przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa
5.4. Technologie informacyjne w rachunkowości
5.5. Korzyści i zagrożenia związane z wdrożeniem procesu cyfryzacji
ROZDZIAŁ 6
FINANSOWANIE PROJEKTÓW Z SEKTOR MAŁYCH I SREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W LATACH 2014-2020
6.1. Zasady finansowania w okresie programowania 2014-2020
6.2. Rodzaje projektów w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
6.3. Sektor małych i średnich przedsiębiorstw w krajowych i regionalnych programach operacyjnych
6.3.1. Program Operacyjny Inteligentny Rozwój (PO IR)
6.3.2. Program Operacyjny Polska Wschodnia (PO PW)
6.3.3. Regionalne Programy Operacyjne
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL
SPIS RYSUNKÓW
O AUTORACH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 ; No 2735)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32.019.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2005. - 217s. : rys., tab. ; 24cm + dysk optyczny (CD).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej