Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
nieokreślona
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(11)
Autor
Antczak-Barzan Anna
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gardziel Tadeusz
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Gałązka Wiesław (1953- )
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Jeziński Marek
(1)
Krywicki Andrzej
(1)
Ociepka Beata
(1)
Plaškina Irina
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof (1965- )
(1)
Zaręba Agnieszka Magdalena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1506)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Marketing polityczny
(-)
Rodzina
(1117)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(862)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(645)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(494)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(475)
Wychowanie przedszkolne
(462)
Relacje międzyludzkie
(450)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(398)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(374)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(365)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(302)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(285)
Życie codzienne
(284)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(274)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(261)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(256)
Policjanci
(255)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
PRL
(207)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Wsie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(182)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(169)
Dziennikarze
(167)
Narkomania
(166)
Śmierć
(166)
Samorząd terytorialny
(165)
Policja
(164)
Przestępczość zorganizowana
(163)
Polityka
(160)
Temat: czas
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Krym (Ukraina)
(1)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie 173-180.
Tematyka monografii stanowi ważny wkład w problematykę wojny informacyjnej, która obecnie jest rozważana jako bardzo istotny element konfrontacji pomiędzy Federacją Rosyjską a państwami należącymi do NATO oraz Unii Europejskiej. W książce podjęto skuteczną próbę szerszego ujęcia takich zagadnień, jak: komunikowanie polityczne, marketing polityczny i public relations. Publikacja odnosi się przede wszystkim do problemu propagandy i ujmuje go w sposób kompleksowy, wskazując na jego teoretyczne aspekty i praktyczne zastosowanie w postaci wnikliwej analizy materiałów zebranych z przekazów programów informacyjnych rosyjskiej stacji Pierwyj kanał. - [dr. hab. Zdzisław Śliwa, Baltic Defence College oraz Dolnośląska Szkoła Wyższa]
SPIS TREŚCI
Wykaz skrótów
„Pokojowe działania Rosji na Ukrainie”: wstęp
Rozdział 1. „Jestem pokojowo nastawionym rosyjskim okupantem”: wykorzystanie public relations w celach politycznych
1.1. Istota, funkcje i cele public relations
1.2. Narzędzia public relations
1.3. Public relations a propaganda
1.4. Public relations w przekazie telewizyjnym
1.5. Narzędzia public relations w polityce
1.6. Public relations w rosyjskiej tradycji politycznej
1.7. Elementy propagandowe wojny informacyjnej w mediach na przykładzie konfliktu ukraińsko-rosyjskiego
Rozdział 2. „Misja cywilizacyjna rosyjskiego okupanta”: istota marketingu politycznego
2.1. Pojęcie marketingu politycznego
2.2. Techniki i narzędzia marketingu politycznego
2.3. Marketing polityczny a propaganda
2.4. Marketing polityczny w przekazie telewizyjnym
2.5. Marketing polityczny w rosyjskiej tradycji politycznej
Rozdział 3. „W Kijowie rządzi banderowska swołocz”: analiza wybranych materiałów z programów informacyjnych stacji Pierwyj kanał
3.1. Charakterystyka stacji telewizyjnej Pierwyj kanał
3.2. Założenia dla analizy materiałów informacyjnych
3.3. Analiza ilościowa wybranego przekazu medialnego
3.4. Główne tendencje przekazu stacji w kontekście referendum na Krymie
3.5. Manipulacja emocjami oraz irracjonalność przekazu
3.6. Manipulacja obrazem i dźwiękiem
3.7. Analiza politycznego dyskursu medialnego
Rozdział 4. „Aneksja uchroniła Krym od okrucieństwa banderowców i faszystów z Majdanu”: analiza wyników badań w oparciu o sondaż diagnostyczny
4.1. Kwestia aneksji Krymu w świetle badań opinii publicznej
4.2. Opis narzędzia badawczego
4.3. Charakterystyka grupy badawczej
4.4. Ocena skuteczności przekazu medialnego
„Wojna domowa na Ukrainie”: zakończenie
BIBLIOGRAFIA
ANEKS
WYKAZ RYSUNKÓW, TABEL I WYKRESÓW
Аннотация – streszczenie w języku rosyjskim
Summary – streszczenie w języku angielskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 32 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 324 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wydanie 1, dodruk 4. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 434 stron : ilustracje, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia strona 414-421 i przy rozdziałach. Indeksy.
Nowoczesny podręcznik akademicki do nauk o komunikowaniu. Obejmuje problematykę związaną z porozumiewaniem społecznym, politycznym i publicznym. Autorka daje jasne definicje podstawowych terminów i pojęć, wprowadza w główne zagadnienia, by dalej przedstawić czytelnikowi szczegółowe problemy związane z marketingiem politycznym, propagandą, public relations, reklamą polityczną. Książka analizuje bardzo szeroko zarówno podstawowe relacje międzyludzkie, z uwzględnieniem mechanizmów psychologicznych, kulturowych czy społecznych, jak i systemy komunikacji społecznej czy politycznej. Charakteryzuje uczestników procesu komunikowania (obywateli, liderów partyjnych, grupy nacisku itp.), cele i efekty przekazu oraz omawia rolę mediów w relacjach z otoczeniem. Podręcznik przeznaczony dla studentów politologii, dziennikarstwa, nauk społecznych, marketingu i reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.33 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 324 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659.3/.4 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 223-233. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32.019.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing polityczny : w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu / pod red. Marka Jezińskiego. - Toruń ; Łysomice : Dom Wydawniczy "Duet", cop. 2005. - 482 s. : faks., fot., portr., rys., wykr. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Bibliogr. s. 433-463.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 324 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 ; No 2735)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32.019.5 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
SPIS TREŚCI
WSTĘP
ROZDZIAŁ I.
PREKURSORZY / WOJCIECH K. SZALKIEWICZ
- Sun Tzu i Sun Pin
- Platon
- Izokrates
- Arystoteles i Aleksander Macedoński
- Kwintus Tulliusz i Marek Tuliusz Cyceron
- Juliusz Cezar i Oktawian August
- Kautilja-Ćanakja
- Niccolò Machiavelli
- Armand de Richelieu i o. Józef
- Ludwik XIV
- Napoleon Bonaparte
- Charles-Maurice de Talleyrand
- Otto von Bismarck
ROZDZIAŁ II
PIERWSI KONSTRUKTORZY PRZYZWOLENIA / WOJCIECH K. SZALKIEWICZ
- Amos Kendall
- Phineas Taylor Barnum
- Markus Alonzo Hanna
- Gustave Le Bon
- Ivy Ledbetter Lee
- George Creel
- Edward Bernays i Doris Fleischman
- Walter Lippmann
- Clem Whitaker i Leone Baxter
- George Horace Gallup
- Joseph Goebbels
- James Aloysius Farley
- Rosser Reeves
- Lawrence O'Brien
- Joseph Napolitan
ROZDZIAŁ III
WSPÓŁCZEŚNI SPIN DOKTORZY / WOJCIECH K. SZALKIEWICZ
- Roger Ailes
- Harvey Leroy Atwater
- James Carville i Mary Matalin
- Karl Rove
- Robert Shrum
- David Axelrod
- Michael Bongrand
- James Gordon Reece
- Timothy Bell
- Alastair Campbell
- Mark Bolland
- Jacques Séguèla
ROZDZIAŁ IV
POLSCY LEKARZE WIZERUNKU / MAREK SOKOŁOWSKI
- Gerald Abramczyk
- Piotr Tymochowicz
- Eryk Mistewicz
- Adam Łaszyn
- Adam Bielan, Michał Kamiński, Jacek Kurski
- Igor Ostachowicz
- Marek Kochan
- Piotr Agatowski
ROZDZIAŁ V
W KRĘGU MARKETINGU POLITYCZNEGO I PR / MAREK SOKOŁOWSKI
- Główne pojęcia i kategorie marketingu politycznego
- Internet
- Manipulacje medialne
- Wizerunek medialny
- Public i media relations
- Stereotypy
- Czarny PR
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej