Radwańska Anna (1987- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Radwańska Anna (1987- )
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(209)
Steel Danielle (1947- )
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(199)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Zarawska Patrycja (1970- )
(194)
Fabianowska Małgorzata
(172)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(159)
Jachowicz Stanisław
(159)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(158)
Gawryluk Barbara (1957- )
(156)
Shakespeare William (1564-1616)
(156)
Stanecka Zofia (1972- )
(152)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(151)
Słowacki Juliusz
(151)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(144)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(141)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(141)
Lech Justyna
(138)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(136)
King Stephen (1947- )
(134)
Christie Agatha (1890-1976)
(132)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Roberts Nora (1950- )
(127)
Szulc Andrzej
(124)
Zimnicka Iwona (1963- )
(122)
Mazan Maciejka
(121)
Oklejak Marianna (1981- )
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(116)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(114)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(110)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Disney
(104)
Onichimowska Anna (1952- )
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(100)
Włodarczyk Barbara
(99)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(97)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Ross Tony (1938- )
(96)
Skalska Katarzyna
(92)
Tuwim Julian (1894-1953)
(92)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Tyszka Wojciech
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(89)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(88)
Kołodziej Katarzyna (1975- )
(87)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Coben Harlan (1962- )
(86)
Mróz Remigiusz (1987- )
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Widmark Martin (1961- )
(84)
Frączek Agnieszka (1969- )
(82)
Polkowski Andrzej
(82)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(81)
Kolberg Oskar (1814-1890). Dzieła wszystkie
(81)
Sekuła Elżbieta
(80)
Michalak Katarzyna (1969- )
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(77)
Goscinny René (1926-1977)
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Prus Bolesław (1847-1912)
(75)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Makuch Maria (1954- )
(73)
Papuzińska Joanna (1939- )
(73)
Butenko Bohdan (1931-2019)
(72)
Kornhauser Julian
(72)
Rusinek Joanna (1979- )
(72)
Sempé Jean-Jacques (1932-2022)
(72)
Usenko Natalia (1969- )
(72)
Drewnowski Jacek (1974- )
(71)
Piotrowska Eliza (1976- )
(71)
Siewior-Kuś Alina
(71)
Simon Francesca (1955- )
(71)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Przedszkola
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Terapia dydaktyczna
(3)
Terapia logopedyczna
(3)
Dzieci
(2)
Język polski
(2)
Logopedia
(2)
Mowa
(2)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na karcie [45].
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy: - umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym. Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych. Karty pracy są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy. W serii ukazały się: 1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy 2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy 3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376-056.264 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na karcie [50].
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy: - umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym. Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych. Karty pracy są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy. W serii ukazały się: 1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy 2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy 3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376-056.264 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 155-156.
Książka jest przeznaczona dla osób, które podchodzą do zawodu terapeuty w sposób plastyczny i kreatywny. Zawiera ćwiczenia do wykorzystania podczas zajęć, będące inspiracją do wzajemnej współpracy podczas prowadzenia terapii, do wymieniania spostrzeżeń i doświadczeń, a w efekcie do tworzenia zindywidualizowanych i skorelowanych ze sobą programów terapii pełnych ćwiczeń, które zapewnią podopiecznym aktywne i ciekawe zajęcia oraz optymalny rozwój. Porady i ćwiczenia są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376-056.264 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej