Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
nieokreślona
(2)
Autor
Radwańska Anna (1987- )
(2)
Sobolewska-Kędzior Aleksandra
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(4086)
6-8 lat
(2976)
9-13 lat
(2380)
Młodzież
(1903)
0-5 lat
(1672)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(-)
14-17 lat
(727)
Szkoły wyższe
(368)
Szkoły średnie
(161)
Szkoły podstawowe
(158)
Rodzice
(145)
Nauczyciele
(90)
Dorośli
(69)
Szkoły ponadgimnazjalne
(50)
Pedagodzy
(44)
Prawnicy
(41)
Psycholodzy
(34)
18+
(33)
Poziom podstawowy
(27)
Logopedzi
(26)
Studenci
(26)
Psychoterapeuci
(25)
Menedżerowie
(21)
Poziom średniozaawansowany
(21)
Pracownicy naukowi
(21)
Urzędnicy
(19)
Bibliotekarze
(18)
Lekarze
(18)
Przedszkola
(18)
Gimnazja
(16)
Nauczyciele przedszkoli
(15)
Klasa 3.
(13)
Sędziowie
(13)
Klasa 1.
(12)
Radcy prawni
(12)
Terapeuci zajęciowi
(12)
Klasa 2.
(11)
Adwokaci
(10)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(10)
Pracownicy samorządowi
(10)
Przedsiębiorcy
(10)
Szkoły ponadpodstawowe
(10)
Terapeuci
(10)
Klasa 8.
(9)
Księgowi
(9)
Licea
(9)
Pracownicy socjalni
(9)
Fizjoterapeuci
(8)
Klasa 4.
(8)
Klasa 5.
(8)
Pedagodzy specjalni
(8)
Policjanci
(8)
Prokuratorzy
(8)
Klasa 6.
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Politycy
(7)
Doradcy podatkowi
(6)
Ekonomiści
(6)
Klasa 7.
(6)
Psychiatrzy
(6)
Szkoły plastyczne
(6)
9-11 lat
(5)
Animatorzy kultury
(5)
Aplikanci
(5)
Chorzy
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Notariusze
(5)
Specjaliści ds. kadr
(5)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Pracodawcy
(4)
Ratownicy medyczni
(4)
Szkoły specjalne
(4)
5-8 lat
(3)
9-10 lat
(3)
Administracja samorządowa
(3)
Analitycy ekonomiczni
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Chłopcy
(3)
Dziennikarze
(3)
Funkcjonariusze publiczni
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Grupa wiekowa Dzieci
(3)
Handlowcy
(3)
Klasa 4
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura szwedzka
(3)
Literaturoznawcy
(3)
Mediatorzy
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Politolodzy
(3)
Socjolodzy
(3)
Studenci medycyny
(3)
Szkoły zawodowe
(3)
Uczniowie szkół średnich
(3)
Wychowawcy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
m Grupa wiekowa Dzieci
(3)
14-16 lat
(2)
9-13
(2)
Administracja rządowa
(2)
Temat
Dzieci
(2)
Język polski
(2)
Logopedia
(2)
Mowa
(2)
Terapia dydaktyczna
(2)
Terapia logopedyczna
(2)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na karcie [45].
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy: - umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym. Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych. Karty pracy są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy. W serii ukazały się: 1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy 2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy 3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376-056.264 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na karcie [50].
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy: - umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym. Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych. Karty pracy są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy. W serii ukazały się: 1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy 2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy 3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376-056.264 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej