Wsparcie edukacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(4)
Autor
Drewniak-Wołosz Elżbieta
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
O'Regan Fintan J. (1960- )
(1)
Paluch Anna
(1)
Parys Katarzyna
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Stefański Piotr (pedagog)
(1)
Waliś Robert (1979- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1503)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Wsparcie edukacyjne
(-)
Rodzina
(1117)
Powieść młodzieżowa polska
(992)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(861)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(644)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(533)
Bajkoterapia
(507)
II wojna światowa (1939-1945)
(494)
Wojsko
(485)
Powieść niemiecka
(478)
Tajemnica
(474)
Wychowanie przedszkolne
(462)
Relacje międzyludzkie
(450)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(398)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(373)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(364)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(354)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(310)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(300)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(285)
Życie codzienne
(284)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Powieść rosyjska
(274)
Małżeństwo
(273)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(260)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(256)
Policjanci
(255)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(229)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(224)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Matki i córki
(222)
Zabójstwo
(221)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
PRL
(207)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Wsie
(199)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(192)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(183)
Osoby zaginione
(183)
Wybory życiowe
(181)
Publicystyka polska
(177)
Chłopcy
(176)
Podróże
(174)
Geografia
(173)
Dziadkowie i wnuki
(168)
Narkomania
(166)
Śmierć
(166)
Dziennikarze
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Policja
(164)
Przestępczość zorganizowana
(163)
Polityka
(160)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Niniejsza książka zawiera ogólne wprowadzenie do zagadnienia specjalnych potrzeb edukacyjnych, skierowane do nauczycieli i opiekunów. Oferuje czytelnikom szeroka gamę strategii dotyczących pracy z dziećmi dotkniętymi różnorodnymi zaburzeniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 77.
Prezentowana publikacja jest wynikiem pracy zespołu osób od wielu lat zajmujących się problematyką dzieci afatycznych. Specyficzne zaburzenie, dotyczące głównie rozwoju mowy i sprawności językowej, o którym mowa w podręczniku, ma istotny wpływ na proces uczenia się dziecka. W różnym stopniu ujawnia się w toku rozwoju dziecka, towarzysząc mu zwykle przez całe życie. Wiedza o niedokształceniu mowy o typie afazji (specyficznym zaburzeniu języka) jest niewystarczająco rozpowszechniona wśród rodziców i nauczycieli. Ich rolą nie jest diagnozowanie, to pozostawiamy specjalistom. Natomiast to oni zwykle jako pierwsi zauważają trudności dziecka i w głównej mierze wspierają je na co dzień. Prezentowany poradnik jest próbą dialogu specjalistów z nauczycielami i rodzicami. Autorki dążyły do stworzenia przejrzystego i czytelnego obrazu dzieci z niedokształceniem mowy o typie afazji. Bardzo cennym fragmentem poradnika jest materiał przygotowany przez rodziców, którzy założyli i prowadzą Fundację dla Osób z Afazją „Wyrazić siebie”. Ta część poradnika jest niezależna. Głos rodziców jest dowodem ich zaangażowania w działania na rzecz poprawy warunków oraz możliwości diagnozy, terapii i edukacji ich dzieci. Zdajemy sobie sprawę, że niniejsza publikacja nie rozwiąże wszystkich dotkliwych, praktycznych problemów związanych z nauczaniem i wspieraniem uczniów z tym zaburzeniem. Liczymy jednak na to, iż w niewielkim choćby stopniu pozwoli zrozumieć trudności dzieci i nauczyć się dostrzegać ich mocne strony. Wiemy przecież, że chcąc dziecku pomóc, musimy je poznać, zrozumieć i zaakceptować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376-056.264 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Książka stanowi wartościową pozycję wydawniczą. Na podkreślenie zasługuje jej konstrukcja, z wyraźnym przejściem od zagadnień teoretycznych do rozwiązań praktycznych, wzbogaconych ciekawymi przykładami. Z różnorodności materiału redaktorzy stworzyli tematyczną jedność. Zamieszczone w publikacji teksty łączy wspólny cel, jakim jest poprawa jakości funkcjonowania osób z niepełnosprawnością narządu wzroku. Ze względu na zróżnicowaną treść książka może być doskonałym przewodnikiem dla pedagogów, pedagogów specjalnych, psychologów, studentów pedagogiki, a także innych czytelników zainteresowanych problematyką osób z niepełnosprawnością narządu wzroku, zarówno w aspekcie rozważań teoretycznych, jak i praktyki edukacyjnej i rehabilitacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach oraz na stronach 271-288.
Niniejsza książka powstała we współpracy dwóch autorek, których zainteresowania naukowe i długoletnia praktyka pedagogiczna koncentrują się wokół zagadnień związanych z pomocą psychopedagogiczną i wspomaganiem rozwoju dziecka – ucznia ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w szkole i poradni psychologiczno-pedagogicznej. Autorki mają nadzieję, że Terapia pedagogiczna w teorii i działaniu. Wybrane zagadnienia stanowić będzie źródło informacji i kształtowania umiejętności i postaw terapeutycznych, jak też namysłu nad codziennością terapeutyczną. Szczególnie pomocna może być krótka refleksja nad proponowanymi zagadnieniami po każdym rozdziale i zamieszczony tam wykaz literatury tematycznej. Niniejsza publikacja jest poszerzoną i zmienioną wersją pozycji autorek z roku 2015 Terapia pedagogiczna w zarysie. Teoria, praktyka, refleksja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej