Greene Ross W
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Greene Ross W
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(209)
Steel Danielle (1947- )
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(200)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Zarawska Patrycja (1970- )
(194)
Fabianowska Małgorzata
(172)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(159)
Jachowicz Stanisław
(159)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(158)
Gawryluk Barbara (1957- )
(156)
Shakespeare William (1564-1616)
(156)
Stanecka Zofia (1972- )
(152)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(151)
Słowacki Juliusz
(151)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(144)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(141)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(141)
Lech Justyna
(138)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(136)
King Stephen (1947- )
(134)
Christie Agatha (1890-1976)
(132)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Roberts Nora (1950- )
(127)
Szulc Andrzej
(124)
Zimnicka Iwona (1963- )
(122)
Mazan Maciejka
(121)
Oklejak Marianna (1981- )
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(116)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(114)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(110)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Disney
(104)
Onichimowska Anna (1952- )
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(100)
Włodarczyk Barbara
(99)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(97)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Ross Tony (1938- )
(96)
Skalska Katarzyna
(92)
Tuwim Julian (1894-1953)
(92)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Tyszka Wojciech
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(89)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(88)
Kołodziej Katarzyna (1975- )
(87)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Coben Harlan (1962- )
(86)
Mróz Remigiusz (1987- )
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Widmark Martin (1961- )
(84)
Frączek Agnieszka (1969- )
(82)
Polkowski Andrzej
(82)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(81)
Kolberg Oskar (1814-1890). Dzieła wszystkie
(81)
Sekuła Elżbieta
(80)
Michalak Katarzyna (1969- )
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(77)
Goscinny René (1926-1977)
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Prus Bolesław (1847-1912)
(75)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Makuch Maria (1954- )
(73)
Papuzińska Joanna (1939- )
(73)
Butenko Bohdan (1931-2019)
(72)
Kornhauser Julian
(72)
Rusinek Joanna (1979- )
(72)
Sempé Jean-Jacques (1932-2022)
(72)
Usenko Natalia (1969- )
(72)
Drewnowski Jacek (1974- )
(71)
Piotrowska Eliza (1976- )
(71)
Siewior-Kuś Alina
(71)
Simon Francesca (1955- )
(71)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Temat
Dziecko niedostosowane społecznie
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Mentoring
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 377-378.
Szkoła ma problem z dzieckiem. Rodzice mają problem ze szkołą. W tym wszystkim jest dziecko - coraz bardziej sfrustrowane i przygniecione nadmiarem wymagań, nie jest w stanie efektywnie wykorzystać swojego potencjału. Zbyt często nauczyciele podejmują desperackie próby wpłynięcia na zachowanie dziecka poprzez zwiększenie wymagań i represji. To nie działa.Dr Ross W. Greene, uznany autorytet w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci młodzieży, pokazuje, dlaczego tradycyjne szkolne metody dyscyplinowania dzieci nie sprawdzają się we współczesnej szkole. Oferuje skutecznie działający model rozwiązywania problemów przez WSPÓŁdziałanie - rodziców, szkoły i dziecka, a także:Ľ narzędzia do identyfikacji problemów i eliminowania ich przyczyn,Ľ wyraźne wskazówki, jak radykalnie poprawić komunikację z dziećmi i zmniejszyć ilość trudnych zdarzeń, wraz z wieloma konkretnymi przykładami,Ľ praktyczne porady dotyczące udanego planowania i współpracy między nauczycielami, rodzicami i dziećmi."Ciężko sobie wyobrazić, że jakikolwiek nauczyciel lub rodzic mógłby nie skorzystać na przeczytaniu tej książki."Alfie Kohn, autor książek "Wychowanie bez nagród i kar", "Mit pracy domowej""Tę książkę powinien przeczytać każdy, kto kiedykolwiek poczuł, że tradycyjna szkolna dyscyplina nie działa."dr Michael Thompson, współautor książki "Wychowując Kaina"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej