Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
nieokreślona
(20)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Autor
Domagała Aneta
(3)
Grandin Temple (1947- )
(3)
Mirecka Urszula
(2)
Okuniewski Juliusz
(2)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Baker Jed‏
(1)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Bogdashina Olga
(1)
Burge Garry
(1)
Buzon James
(1)
Castleman Bob
(1)
Christian Mitch
(1)
Cieślik Elżbieta
(1)
Czaplewska Ewa
(1)
Denenburg Debbie
(1)
Devnet Charli
(1)
Evans Craig R
(1)
Fazli Azeem Qazi
(1)
Hane Ruth Elaine Joyner
(1)
Isaacs Paul (1986- )
(1)
Jankowska Małgorzata (pedagog)
(1)
Jaroszewski Karol
(1)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Kiesling Ulla
(1)
Krejcha Karen
(1)
Kupferstein Henny
(1)
Kuś Joanna (pedagogika)
(1)
Lesko Anita
(1)
Lillard Paula Polk (1931- )
(1)
Maguire Richard (teolog)
(1)
Makin John
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Milewski Stanisław (1956- )
(1)
Moody Larry
(1)
Morgan Lisa
(1)
Moskal Maria
(1)
O'Toole Jennifer Cook (1975- )
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Perner Lars
(1)
Pluta-Wojciechowska Danuta
(1)
Porter Joseph
(1)
Pszczółka Jolanta
(1)
Purkis Jeanette (1974- )
(1)
Reid Gavin (1950- )
(1)
Robison Mary
(1)
Różańska-Gał Anna
(1)
Sambor Beata
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Selpal Steve
(1)
Shaywitz Sally E
(1)
Shore Stephen M. (1961- )
(1)
Sitek Emilia J
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Suglia Patrick
(1)
Tarkowski Zbigniew (1953- )
(1)
Tłokiński Waldemar (1945- )
(1)
Welsche Mone
(1)
Willey Liane Holliday (1959- )
(1)
Wineman Alexis
(1)
Węsierska Katarzyna
(1)
Świątek-Brzezińska Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Rodzice
(5)
Logopedzi
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Lekarze
(2)
Chorzy z afazją
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagodzy
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Zaburzenia mowy
(7)
Logopedia
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Terapia logopedyczna
(4)
Autyzm
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(3)
Czytanie
(2)
Diagnoza logopedyczna
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Mowa
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Osoby z autyzmem
(2)
Terapia sensoryczna
(2)
Wychowanie
(2)
Zaburzenia autystyczne
(2)
Zespół Aspergera
(2)
Afazja
(1)
Agnozja
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Aromaterapia
(1)
Balbutologopedia
(1)
Choroba Alzheimera
(1)
Chorzy po udarze mózgu
(1)
Chorzy z afazją
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dzieci
(1)
Echolalia
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Gerontologopedia
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Jąkanie
(1)
Język dziecka
(1)
Leczenie
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Nadwrażliwość słuchowa
(1)
Nastolatki
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Osoby z zespołem Aspergera
(1)
Pamięć
(1)
Pisanie
(1)
Praca
(1)
Prozopagnozja
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Starzenie się
(1)
Style poznawcze
(1)
Synestezja
(1)
Terapia zabawą
(1)
Zmysły
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(12)
Medycyna i zdrowie
(11)
Psychologia
(8)
Językoznawstwo
(4)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 198.
Większość umiejętności społecznych człowieka polega na tym, że w umyśle potrafi on przyjąć perspektywę drugiej osoby. Te umiejętności społeczne nie są jednak oczywiste dla osób z autyzmem, dlatego należy ich uczyć w wyrazisty sposób. I właśnie to jest celem "Ilustrowanego podręcznika umiejętności społecznych": dzielimy umiejętności społeczne na mniejsze elementy i jasno pokazujemy, jak należy się zachować i co powiedzieć w danych sytuacjach społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI wieku)
Bibliografia, netografia na stronach 409-462. Indeks.
„Dwutomowa monografia Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna jest bardzo bogatym zbiorem wiedzy logopedycznej (wiedzy rozumianej nowocześnie, czyli w szerokim zakresie, wykraczającym poza wąską działalność logopedyczną). Tytułowa problematyka monografii pokrywa się z centralnym obszarem pracy logopedy, co czyni recenzowaną pozycję wyjątkowo przydatną w środowisku logopedycznym. Autorzy poszczególnych rozdziałów oparli się przede wszystkim na najnowszych osiągnięciach naukowych z zakresu zaburzeń mowy, a także na aktualnych wynikach działań praktycznych w zakresie terapii różnych zaburzeń mowy, które mogą wystąpić w gronie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.” – z recenzji prof. dra hab. Edwarda Łuczyńskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376-056.264 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI wieku)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 712-809. Indeks.
"Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna to dwutomowa monografia wieloautorska, której współtwórcami są pracownicy naukowi z różnych dziedzin wiedzy, zajmujący się przy tym problematyką logopedyczną, reprezentujący wszystkie znaczące ośrodki akademickie w Polsce. Wśród autorów są także czynni logopedzi. Poszczególne części monografii pod różnym kątem prezentują najważniejsze zagadnienia z zakresu logopedii związanej z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Problematyka ta ukazana jest w szerokim ujęciu, co sprawia, że czytelnik znajdzie w książce bogaty i różnorodny zasób wiadomości teoretycznych i praktycznych z zakresu profilaktyki, diagnozy i terapii logopedycznej." Z recenzji prof. dra hab. Edwarda Łuczyńskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 376-056.264 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej