Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(3)
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(3)
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Dobrowolski Patryk
(1)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(1)
Kelly James Floyd
(1)
Krok Ewa
(1)
Marciniak Andrzej (1953- )
(1)
Marston Mick
(1)
Scott Marc
(1)
Shephard David
(1)
Stanley Juliet
(1)
Stempnakowski Zbigniew
(1)
Sweigart Al
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(3)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść polska
(3282)
Powieść amerykańska
(2914)
Kobieta
(1514)
Powieść angielska
(1485)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1248)
Programowanie (informatyka)
(-)
Rodzina
(1122)
Powieść młodzieżowa polska
(991)
Język polski
(948)
Przyjaźń
(866)
Poezja polska
(686)
Dziecko
(679)
Miłość
(646)
Literatura dziecięca polska
(604)
Poezja dziecięca polska
(575)
Polska
(539)
Powieść francuska
(536)
Literatura polska
(534)
Bajkoterapia
(506)
II wojna światowa (1939-1945)
(502)
Wojsko
(485)
Tajemnica
(479)
Powieść niemiecka
(478)
Wychowanie przedszkolne
(461)
Relacje międzyludzkie
(453)
Zwierzęta
(450)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(442)
Pisarze polscy
(412)
Młodzież
(400)
Uczniowie
(390)
Wychowanie w rodzinie
(390)
Nauczyciele
(375)
Historia
(368)
Rodzeństwo
(368)
Wojna 1939-1945 r.
(363)
Dzieci
(355)
Powieść młodzieżowa angielska
(352)
Wychowanie
(345)
Książka mówiona
(323)
Uczucia
(323)
Nastolatki
(320)
Śledztwo i dochodzenie
(315)
Żydzi
(311)
Opowiadanie polskie
(309)
Sekrety rodzinne
(309)
Matematyka
(292)
Dziewczęta
(286)
Życie codzienne
(285)
Magia
(283)
Filozofia
(279)
Małżeństwo
(277)
Powieść rosyjska
(274)
Sztuka
(267)
Trudne sytuacje życiowe
(264)
Policjanci
(260)
Psy
(259)
Nauczanie początkowe
(258)
Szkolnictwo
(257)
Internet
(249)
Pamiętniki polskie
(249)
Dramat polski
(247)
Kultura
(236)
Powieść dziecięca polska
(236)
Język angielski
(230)
Ludzie a zwierzęta
(229)
Polacy za granicą
(225)
Zabójstwo
(225)
Matki i córki
(224)
Terroryzm
(224)
Polityka międzynarodowa
(223)
Boże Narodzenie
(222)
Psychologia
(217)
Pedagogika
(210)
PRL
(209)
Przyroda
(209)
Zarządzanie
(209)
Wsie
(203)
Unia Europejska
(201)
Nauczanie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(197)
Przedsiębiorstwo
(194)
Psychoterapia
(193)
Wakacje
(191)
Politycy
(185)
Wybory życiowe
(185)
Fizyka
(184)
Literatura
(184)
Osoby zaginione
(183)
Chłopcy
(178)
Publicystyka polska
(177)
Podróże
(175)
Geografia
(173)
Dziennikarze
(171)
Dziadkowie i wnuki
(170)
Narkomania
(167)
Śmierć
(166)
Policja
(165)
Samorząd terytorialny
(165)
Przestępczość zorganizowana
(164)
Polityka
(162)
Temat: dzieło
PASCAL
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Hobby i czas wolny
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Pokonać grę / James Floyd Kelly. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, copyright 2015. - 48 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Zagadki Logiczne / Wydawnictwo Zielona Sowa.)
Na dole okładki : Przygoda z programowaniem.
Książki z tej serii zostały opracowane tak, by motywować dzieci do rozwijania zdolności z zakresu nauki, technologii, inżynierii i matematyki. Nauczą się, jak stosować zasady nauki w prawdziwym świecie dzięki zachęcającym do tego przygodom z kostką Rubika, łamigłówką popularną na całym świecie wśród ludzi w każdym wieku. Każda historia wymaga by czytelnik rozwiązywał szereg naukowych i technicznych zagadek, umożliwiających przejście do kolejnego wątku. Książki nie czyta się strona po stronie. Czytelnik porusza się po książce w tę i z powrotem, zgodnie ze wskazówkami i zależnie od udzielanych odpowiedzi. Jeśli odpowie poprawnie, może kontynuować przygodę. Jeśli się pomyli, zostanie wyprowadzony z błędu i otrzyma kolejną szansę. Na końcu książki znajduje się dodatkowa pomoc w postaci słowniczka pojęć.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004.02 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
TURBO PASCAL 5.5 / Andrzej Marciniak. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Poznań : "Nakom", 1991 (Piła : ZG). - 592 s., [2] s. tabl. : faks., rys. ; 24 cm.
(Biblioteka Użytkownika Mikrokomputerów, ISSN 0867-6011 ; t. 2)
Opis niniejszy unieważnia poz. 5918/91.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 004 [Magazyn Wypożyczalni dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Baw się i ucz ze Scratchem i Pythonem.
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: jak stworzyć kosmiczną grę; jak zaprogramować złudzenie optyczne; jak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python. źródło opisu: https://nk.com.pl/kodowanie-dla-dzieci/2511/ksiazka.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: jak krok po kroku zaprojektować arcydzieła zainspirowane budynkami z całego świata! Krok po kroku, sekrety i strategie, niezwykłe budynki.
Zostań mistrzem budownictwa w grze minecraft! Dzięki temu szczegółowemu przewodnikowi stworzysz 15 niesamowitych arcydzieł architektury, wzorowanych na prawdziwych budynkach i konstrukcjach! Znajdziesz tu łatwe, średnie i trudne budowle, jak również porady ekspertów, dzięki którym zdobędziesz nowe umiejętności. Wybudujesz chatki na plaży i mosty, pagody i pałace. Przekonasz się, że ten interaktywny przewodnik zainspiruje każdego fana minecrafta do wykorzystania swojej wyobraźni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 795 [Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki programowania. W książce Kodowanie z Minecraftem® znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe, które pozwolą Ci zautomatyzować swoją grę – szybciej wydobywać minerały, wytwarzać przedmioty i budować, co tylko przyjdzie Ci do głowy! W swojej pracy będziesz korzystał z Lua, czyli języka programowania, którym posługują się profesjonalni twórcy gier. Z jego pomocą zaprogramujesz roboty, które mogą uprawiać dowolne rośliny, stworzysz fabrykę produkującą materiały budowlane i wiele innych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej