99041
Book
In basket
Celem ogólnym niniejszej monografii jest określenie istoty i obszarów poznawczych oraz empirycznych pedagogiki bezpieczeństwa. Cele szczegółowe dotyczą identyfikacji najważniejszych obszarów (i podmiotów - instytucji) działania na rzecz edukacji dla bezpieczeństwa, w tym określenia ich wpływu i znaczenia na bezpieczeństwo człowieka. Ponadto cele te obejmują także charakterystykę najważniejszych zagrożeń i wyzwań wpływających na poczucie bezpieczeństwa obywateli. Określają też najważniejsze formy i metody kształcenia oraz strategie i koncepcje wychowania dla bezpieczeństwa (...). - [ze Wstępu]
Availability:
Czytelnia dla Dorosłych
Copies are only available in the library: sygn. 37.01 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Notes:
General note
Bibliografia na stronach 356-372.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again