98751
Książka
W koszyku
Celem ogólnym niniejszej monografii jest określenie istoty i obszarów poznawczych oraz empirycznych pedagogiki bezpieczeństwa. Cele szczegółowe dotyczą identyfikacji najważniejszych obszarów (i podmiotów - instytucji) działania na rzecz edukacji dla bezpieczeństwa, w tym określenia ich wpływu i znaczenia na bezpieczeństwo człowieka. Ponadto cele te obejmują także charakterystykę najważniejszych zagrożeń i wyzwań wpływających na poczucie bezpieczeństwa obywateli. Określają też najważniejsze formy i metody kształcenia oraz strategie i koncepcje wychowania dla bezpieczeństwa (...). - [ze Wstępu]
Status dostępności:
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.01 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Bibliografia na stronach 356-372.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej