99763
Książka
W koszyku
Wartość poznawcza tej monografii to ukazanie odporności psychicznej jako metakonstruktu o złożonej strukturze, różnie konceptualizowanej w literaturze przedmiotu oraz roli kontekstu edukacyjnego w jej kształtowaniu. Problematyka podjęta w książce jest ważna dla teorii i praktyki psychologii rozwojowej, wychowawczej, klinicznej oraz zdrowia, jak również pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Na szczególne podkreślenie zasługuje jej wartość aplikacyjna, wyrażająca się w opracowaniu i empirycznej weryfikacji skuteczności programu wzmacniającego odporność psychiczną dzieci w wieku przedszkolnym, zatytułowanego Dzielne Dzieci.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia i netografia na stroanch 229-253.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej ; Uniwersytet Jagielloński. Instytut Psychologii Stosowanej.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej