98803
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI
SŁOWO WSTĘPNE
Reklama społeczna: od propagowania innowacji do optymaizacji życia społecznego - Oxana Kozlova
Szanse i bariery rozwoju innowacyjnosci w Polsce - Jolanta Gładys-Jakóbik
Reklama a marketing społeczny w Polsce - bariery rozwoju - Mateusz Karatysz
Innowacje jako instrument zmiany i rozwiązywania problemów rozwoju na poziomie regionalnym - Arkadiusz Tuziak
Reklama: w kierunku komunikacji społecznie odpowiedzialnej - Anna Kozłowska
Dylematy społecznej odpowiedzialności korporacji - Kazimierz Doktór, Paweł Drużek
Wikipedia 2001-2015 - czternaście lat innowacji społecznych w obszarze wolnego dostępu do wiedzy - Marcin Karlik
Miejsce reklamy w kampaniach społecznych promujących Polskę - Anna Lusińska
Reklama społeczna jako narzędzie budowania prestiżu grupy zawodowej na przykładzie kontrolerów biletów - Olga Anna Czeranowska
Społeczna odpowiedzialność biznesu w społecznych kampaniach przedsiębiorstw - Renata Nowak-Lewandowska
"Cienka czerwona linia" - czyli o granicy między reklamą społeczną a reklamą komercyjną - Agnieszka Kolodziej-Durnaś
Status dostępności:
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Bibliografia, netografia przy pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Szczecińskiego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej