98693
Książka
W koszyku
Automotywacja / Edward M. Hallowell [i in. ; tł. Joanna Krzemień-Rusche]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008. - 190 s. ; 22 cm.
(Onepress VIP)
Nieustanna presja osiągania coraz lepszych wyników. Stres wywoływany chęcią prześcignięcia konkurencji. Konieczność doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń. Od kiedy podniosłeś rękawicę rzuconą Ci przez wymagającą karierę, coraz mniej czasu masz na prywatne życie, chwilę oddechu z dala od biznesowego zgiełku, własne hobby. Konsekwencją tego stylu życia może być utrata zdolności koncentracji, pogłębiające się problemy z podejmowaniem trafnych decyzji, rosnąca niechęć do pracy, a w rezultacie wypalenie zawodowe.
Z takim samym oddaniem, z jakim traktujesz pracę, musisz skoncentrować się na swoim życiu osobistym. Równie istotna jest także dbałość o zdrowe środowisko pracy, regenerowanie sił, koncentrowanie energii czy też dostarczanie organizmowi odpowiedniej dawki snu. Te pozornie błahe elementy stanowią fundament Twojego zdrowia fizycznego i psychicznego, a co za tym idzie -- efektywnej, znaczonej sukcesami pracy.
SPIS TREŚCI
PRZECIĄŻONE OBWODY Dlaczego zdolni menadżerowie osiągają słabe wyniki - EDWARD M. HALLOWELL
LUDZIE KONTAKTU W MIEJSCU PRACY - EDWARD M. HALLOWELL
SUKCES WYMAGA ENERGII - JIM LOEHR I TONY SCHWARTZ
CZY PRACUJESZ ZBYT CIĘŻKO? - ROZMOWA Z LEK. MED. HERBERTEM BENSONEM
NIEDOBÓR SNU Morderca wydajności pracy - ROZMOWA Z DOKTOREM CHARLESEM A. CZEISLEREM Z HARVARD MEDICAL SCHOOL
PODEJMOWANIE DECYZJI Rozum czy emocje? - GARDINER MORSE
PRZYWÓDZTWO Z WYCZUCIEM - DAVID GERGEN, DANIEL GOLEMAN, RONALD HEIFETZ I INNI
NIEBEZPIECZEŃSTWA NISKIEJ SAMOOCENY Czy czujesz się jak oszust? - MANFRED F.R. KETS DE VRIES
O autorach
Status dostępności:
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.94 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Harvard Business Review on bringing your whole self to work.
Uwaga ogólna
U góry s. tyt., okł., grz.: "Harvard Business Review" oraz nazwa wyd. oryg.: Harvard Business Press.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej